32.Bölüm

103 15 2
                                    

Bir insan bir insanın koynunda kollarının arasında huzuru,cenneti yaşayabilirmiydi ve hatta o huzurun sonu olmamasını isteyebilirmiydi?

İsteyebilirdi evet

O kolların hep bedene sarılı kalmasını,o sıcaklığın bir an olsun gitmemesini uzun uzun o ânı yaşamayı isteyebilirdi evet.Çünkü sarılmak dünyanın en güzel tutkusudur ve bu sarılmayı hakedenlerle güzeldir sarılmak dediğimiz şey.

Ceylanla Han sarmaş dolaş birbirlerine sıkıca sarılmış bir halde uyuyorlardır bu sarılmayı yapabilmek hâla onlar için mümkündü ama ileriki aylarda Ceylanın büyümeye devam edecek karnı buna izin vermeyecekti.Han gözlerini aralayıp Ceylanın yüzüne ılık bir nefes bırakır alnına düşen saç tellerinin uçuşmasını sağlar.Tebessüm eder uyanmamasına dikkat edecek şekilde burnuna öpücük kondurur.Başını yavaşça çevirip baktığında Ceylanın bacağının üstünde olduğunu görür güler bu hallerine bacağını okşar usulca masaj yapar uykusuna devam ettirecek sakinlikte hissettirecek gibi usul usul masajlar baldırınıda okşarken,saçlarının kokusunu içine ceker.

Mis gibi kokusu burnuna geliyordur kendi elleriyle şifa dokundurur gibi yıkamıştı bedenini,saçlarını ve mis gibi uyuyor olmasını sağlamıştı şimdide bu mis kokunun tadını çıkarıyordur.

Ceylan yavaşça kıpırdanır uykusunu açmadan eli Hanın yanağını bulur gezdirir sakalında,Han avuç icine  minik bir öpücük kondurur.Ceylan hâla uykusunu açmazken kıkırdar hafifçe

Ceylan;
"Sırnaşıp durma uyuyorum "

Han hafif gülerek belinden sarar burnunu yanağına sürter öpücükler kondurur boynuna usulca,Ceylan uyku seması kıkırdayarak belini okşar onu uzaklaştırmaya çalışarak.Han kuvvetli bedeniyle Ceylanın narin bedenine yaslanır karnına dikkat ederek.

Han;
"Çok özledim anla nolur çok özledim"

Han baldırını sıkarak okşar boynundaki öpücük gezintisini sürdürürken,Ceylan başını kaldırıp bu avelliğine gülerek bakar tişörtünün altından elini geçirip geniş sırtını okşar usulca huylandıracak gibi minik minik uzun uzun okşar.

Ceylan kulağına fısıldar

Ceylan;
"Tenin ne kadar sıcak aşkım"

Han yanağından tutku dolu öper yüzünü okşar bir eliyle.

Han;
"Sana bu yangınımm sanaa"

Aşkın EsaretiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin