-12-

952 81 7
                                    

Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın.

***

Genç kadın gözlerini yavaşça açtı. Dışarıdaki güneşin ışıkları camdan ona vuruyordu. Hafifçe esnedi ve doğruldu. Saçları dağılmıştı. Dün gece duştan sonra bile eşi onu rahat bırakmamıştı. Ama yeniden yıkanmasına gerek kalmadığı için şükür ediyordu. Onun yüzünden solungaçlarım ve yüzgeçlerim çıkacak, diye geçirdi içinden. Üstündeki yorganı yana attı ve bacaklarını yataktan sarkıttı. Bacaklarında gördüğü morarmalar ile hafifçe kıkırdadı. Tam anlamıyla eşi onu yiyordu.

Ayağa kalkmasıyla yerdeki kondomlara basması bir oldu. Ayağını kaldırdı ve kondomlara baktı. Yanakları hafifçe kızardığında başını kaldırdı ve balkona çevirdi. Kaşlarını hafifçe çattı. Eşi balkondaydı. Dudakları yukarı kıvrılırken yerdeki gömleğe doğru ilerledi. Eşi ondan uzun ve kalıplı olduğu için giydiği gömlek onun bacaklarını bir elbise gibi kapatmıştı, bedenini bir çarşaf gibi örtmüştü.

Balkona çıktığında sabah rüzgarı yüzüne vurdu. Eşine arkasından yaklaştı ve başını omzuna yatırıp onu izledi. Dudağını ısırdı. Arkadan bile çok güzel görünüyordu. Ellerini onun omzuna koyduğunda eşi irkildi.

"Helena?"

"Benim," dedi genç kadın. "Neden buradasın?" Geraldine sırıttı.

"Eğer biraz daha yatakta kalsaydım seni uykundan uyandırırdım." Helena başını sağa sola salladı ve eşinin kucağına oturdu. "Bu açlığın beni bitirecek," dedi Helena. Geraldine başını salladı.

"Senin bu güzelliğinde beni delirtecek." Helena'nın yanakları kızardı.

"Üşüteceksin."

"Asıl sen üşüteceksin. Çok zayıf bir bünyen var üstelik Helena. Neden bu gömleği giydin ki?" dedi Geraldine. Bu sefer Helena sırıttı.

"Çünkü senin."

"Evet, benim. Sen-"

"Bugün Frank'in cinsiyetini öğreneceğiz," dedi Helena, Geraldine'nin sözünü keserek. Geraldine başını salladı. "Evet," dedi heyecanla. "Oğlumun Alfa olduğunu doktordan duymak daha da gururlanmama neden olacak."

"Geraldine?"

"Efendim bebeğim?"

"Frank... Onun cinsiyeti hakkında endişelerim var." Gerladine kaşlarını çattı.

"Ne konuda?"

"O... Omega olabilir." Geraldine kahkaha attı.

"Sence ben bunu anlamaz mıydım?" dedi alayla. "Oğlum da diğer çocuklarımız gibi Alfa. Hem de diğerlerinden daha çok Alfa."

"Geraldine, senden daha çok ben anlarım aslında. Biliyorsun. Kendi kanımdan gelen Omegayı herkesten iyi tanırım."

"On iki Alfadan sonra belki de Omega çocuğumuz olsun istiyorsundur Helena."

"O da var ama hayır. Ciddiyim."

Gerladine derin bir nefes aldı. Francis'i hatırladı. On iki çocuğu vardı. Francis onların en küçüğü ama Gerladine'nin en sevdiği çocuğuydu. Evet, diğer çocuklarını da seviyordu ama Francis. Onun yeri apayrıydı. Onun bir Alfa olduğunda emindi. Diğer çocuklarından daha çok Alfa gibi davranıyordu. İyi bir yönetici vasfına sahipti. Tüm Alfalar gibi... Francis'in Omega olması, Geraldine için imkansızdı.

KRAL VE HIRSIZ |OmegaverseHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin