-11-

1K 93 19
                                    

(Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayalım.)


Yavaşça yattığım yerden doğruldum ve etrafıma baktım. Rex'in yatak odasındaydım. Ne kadar yataktan kalmak istesem de kalkamıyordum. Dağınık olan saçlarımı biraz daha karıştırdım ve üzerimdeki çarşafı kaldırdım. Evet, hala çıplaktım. Derin bir nefes aldım ve çarşafı çekip aldım. Belime doladığım çarşafla ayağa kalktım.

Yatakta uyuyan Rex'e baktım. Hala uyuyordu. Kıpırdamamıştı. Hızlı adımlarla banyoya ilerledim. Banyonun kapısını açtım ve banyoya girip hemen arkamdan kapattım. Kahretsin! Banyoda bile onun ve benim FEROMONLARIMIZ vardı. İlk defa biriyle birlikte oluyordum ve dün gece aklıma geldikçe kafamı duvara vurmak istiyordum. Aynaya baktım. Dudaklarım şişmişti. Üzerimdeki çarşafı bıraktım. Bedenimin birçok yerinde kızarıklıklar vardı.

"Ah, bu gerçek miydi?"

Duşa kabine girdim ve duş başlığını elime aldım. Suyu açtığımda ılık suyu bedenime tuttum. Bedenimi ıslattıktan sonra duş başlığını yerine koydum ve suyun altına girdim. Bedenimin birçok yerine iz bırakmıştı. Bana sormadan yapmıştı bunu ve bu hiç hoş değildi. Uyandığında onunla bu konuyu konuşmalıydım.

Bedenimi tamamen temizledikten sonra duşa kabinden çıktım ve yeniden aynanın önüne geldim. Kıyafetlerimi giydikten sonra bu izlerin görüneceğini sanmıyorum ama benim görüyor olmam bile sorun oluyor. Çünkü bu izlerin her biri benim haberim olmadan bırakılmıştı.

"Francis?"

Onun sesini duyduğumda banyo kapısına doğru döndüm. "Efendim?" dedim sakin bir ses ile. "Ah, içeride miydin? Kıyafetlerini giyer misin yoksa benim kıyafetlerimi vereyim mi?"

Rory köşkünde sadece Rex yaşamıyordu. Kuzenleri ve ailesi de buradaydı. Onların yanında Rex'in kıyafetleri ile dolaşmam hoş olmazdı.

"Kendi kıyafetlerimi giyebilirim."

"Emin misin?"

"Evet," dediğimde bir sessizlik oldu. "Rex, bir sorun mu var?"

"Evet... Yani hayır. Sadece mesafelisin bana karşı." Derin bir nefes aldım ve gülümsedim. Mesafe? Dün gece birlikte olmuştuk ve odanın her yerinde bizim FEROMONLARIMIZ vardı. Bu durumdayken mesafeden bahsetmek saçmaydı. Kapıya doğru ilerledim ve kapıyı açtım. Rex hemen kapının önündeydi. Başını kaldırıp şaşkınca bana baktı.

"Mesafe?" dedim alayla. "Rex farkında mısın bilmiyorum ama biz birlikte olduk." Elimi karnımın biraz aşağısına koydum. "Spermlerin tam olarak burada..." Tek kaşımı kaldırdım. "Bu durumdayken sana mesafeli yaklaşmam gerçekten de saçma olurdu değil mi?"

"Sanırım haklısın," dedi yavaşça. Bir yandan da beni süzüyordu. Beniz sümzesi şaşırtmamıştı. Tipik bir Alfa hareketiydi. "Kasların?"

"Efendim?" dedim kaşlarımı çatarak.

"Kasların... Spor salonuna mı gidiyorsun?" Başımı salladım. "Evet," dedim gülümseyerek. "Gidiyordum."

"Artık gitmiyor musun?"

"Hayır," dedim. "Sürü işleri beni meşgul etti." Elini uzattı ve karın kaslarıma yavaşça dokundu. Dokunuşu yüzünden içimde bir şeyler kıvrıldı. "Köşkün alt katında koşu bandı, ağırlıklar falan var. Orada devam edebilirsin. Sana yakışmış. Dışarıdan cılız gibi gözüksen de güçlüsün." Kibirle omuzlarımı dikleştirdim.

"Bakma sen benim öyle göründüğümde, bir boğayı tek başıma devirebilirim." Alayla güldü.

"Dün gece beni altına aldığında onu fark ettim zaten," dediğinde kaşlarımı çattım. Dün gece üstümdeyken bir anda onu altıma almıştım ve öyle devam etmiştik. Sadece sıkılmıştım pozisyondan ve yeni bir pozisyon denemek istemiştim. İlk defa birlikte oluyordum. Bu tür şeyleri o anda merak etmem normaldi ve her şey bir anda gerçekleşmişti.

KRAL VE HIRSIZ |OmegaverseHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin