(Oy verip yorum yapmayı unutmayalım)
Yaşadığım kararmış toplumda kabul görmek için bazı şartlar gerekliydi. İlki, Alfa olarak doğmaktı. Alfa olarak doğanların bu kararmış toplumu aydınlatacağını düşünürlerdi. Ama aslında onlar herkesin kabul ettiği normları kabul ederek toplumu daha çok karartıyorlardı. Bu benim şahsi görüşüm değildi. Bu gerçekti.
Alfa olarak doğmadığım için ailemde ve arkadaşlarımın arasında sürekli dışlandım. Çocukken sürü lideri olan ben, Omega olduğum öğrenildikten sonra sürüye bile alınmadım. Liderlik içgüdümü bir yere gömdüm ve çıkarmadım. Ta ki kendi sürümü kurma arzusu bastırılamaz hale gelene kadar.
Annem kızgınlık dönemi yüzünden kendime bir Alfa bulmamı söylemişti. Ama ben bunu kabul etmedim. En savunmasız anımda bana dokunacak birini istemedim. Bastırıcılarla geçirdim kızgınlık dönemimi. Babamın odamın kapısına dayanıp artık bir Alfa bulmam gerektiğini haykırdı. Ama ben yine reddettim. Kabul edemezdim. Zaten toplumda Omegalar hak etmedikleri şekilde muamele görüyorlardı. Eğer anne ve babamın dediğini yapsaydım muhtemelen onların normlarını kabul etmiş olurdum. Ben bunun için mi yaşayacaktım? Bir eş vasfına uygun olan Omega olarak mı yaşayacaktım?
Hayır!
Ben böyle bir hayatı yaşayamazdım.
Sadakatin yüksek olduğu bir sürü kurmak istedim. Kurdum. Bölgeleri işgal ettik. O bölgelerde yaşayanları kendi sürümüze dahil ettik. Alfaları bölgelerden attık. Benim sürümde sadece Omegalar lider olabilirdi ama onlar bile bir yerde bu kararmış toplumun normlarını benimsiyorlarmış. Bunu fark etmemiştim. Fark ettiğimde ise artık geriye bir sürü kalmamıştı.
"Genç Efendi," dedi şoför. "Bayan Geraldine burada olacağınızı biliyor mu?" Gülümsedim ve şoföre baktım.
"Bu akşam sadece babam değil, herkes burada olduğumu bilecek. Sen sadece sürprizi bozma."
"Peki."
Araçtan indim ve karşımdaki büyük bölge kapısına baktım. Diğerleri de araçtan indiğinde onlara doğru döndüm. Şaşkınca bana ve bölge kapısına bakıyorlardı. Şaşırmaları normaldi. Sonuçta burası Rory Bölgesiydi ve biz dün buradaydık.
"Neden buradayız Carrie?" dedi Cyrus.
"Carrie değil. Francis. Bundan sonra Francis deyin tamam mı?"
"Peki, neden buradayız?" dedi Georgia. Gülümsedim. "Yakında bir düğünümüz olacak."
"Şaka yapıyorsun değil mi?" dedi Babs.
"Hayır."
"Car- Francis saçmalama istersen. Bir Alfa ile evlenecek misin gerçekten de?"
"Tamamıyla çıkara dayalı bir ilişki olacak."
"Ona çocuk vereceksin o da sana liderlik mi? Bu mu çıkar ilişkisi?" dedi Aisha. Başımı salladım. "Üstüne bastın."
"Francis saçmalama. Bizim değerlerimiz var unuttun mu? Değerlerimiz için ölümü bile göze almıştık."
"Georgia," dedim yavaşça. "Değerlerimiz için şu anda buradayız. Değerlerimizin yaşaması için." Aisha kaşlarını çattı ve ardından kahkaha atmaya başladı. Ne demek istediğimi anlamıştı. En sonunda kahkahasını durdurdu.
"Francis sen gerçekten de zeki bir adamsın."
"Biliyorum."
"Ya ne oluyor? Bana da söyleyin," dedi Cyrus. Gülümsedim ve ona baktım. "Yakın da anlayacaksınız. Ama dua edin de doğan çocuklarım Alfa olurlar."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KRAL VE HIRSIZ |Omegaverse
AdventureAmacı bir sürüydü. Amacı bir bölgeydi. Amacı ona karşı isyan edenleri yeniden karşısında diz çöktürmekti. Ama en büyük amacı Omegaların da üstün olduğunu kanıtlamaktı. Sürü, bölge, üstünlük... Tüm bunlar onu soyunu devam ettirmek isteyen bir Kralla...