-21-

436 41 2
                                    


Gece çökmüştü.

Gece sessizdi.

Gece, benim geçmişimle doluydu.

Miles, Omega olduğum için sürü lideri olmayacağımı söylediğinde dehşete kapılmıştım. Geraldine Irving tarafından lider olarak büyütülmüştüm. Kimsenin oturmasına izin vermediği koltuğuna sadece ben ve annem oturabiliyorduk. Sonra o koltuk ellerimin arasından kayıp gitti. Annem koltuğa oturmuştu, babam onun yanında bekliyordu. Arkasında Alfa olan ablalarım ve abilerim vardı. Annemin kucağında küçük kardeşim Evan oturuyordu. Annemin ve en büyük abim Miles'in bakışlarında hüzün vardı. Evan mutluydu. Cara ifadesizdi. Diğer kardeşlerimin yüzünde alay vardı. Ve babam büyük bir hayal kırıklığıyla bana bakıyordu. Masanın karşı tarafında tek başıma ayakta duruyordum.

"Omega'dan lider olmaz!"

"Omegasın ve sadece üremek için varsın!"

"Omega olduğun için zayıfsın!"

"Omega olarak sen piramidin en altındasın!"

"Kendine gel Omega!"

"Alfaya ihtiyacı olan aciz bir Omega'dan başka bir şey değilsin!"

"Omegalar sadece hayal kırıklığıdır."

Kararmış, çürümüş bir toplumda doğdum. Alfalar liderdir. Betalar, Alfalara hizmet eder. Ve Omegalar böyle bir toplumda aşağılanır.

İnsanlık ne zaman feromon salgılamaya başladığını hatırlamıyor. Tarih kitaplarında belli bir zaman dilimi yok. Bu olalar açıklanacağı zaman her kitaptaki paragraflar aynı cümleyle başlıyor. "İnsanları feromon salgılamaya başladığında 3'e ayrıldı."

Piramidin en üstünde güçlü feromonlarıyla ve mükemmel fiziksel özellikleriyle Alfalar vardı. Avlandılar, hükmettiler, savaştılar. Onların altında Betalar vardı. Feromon salgılamıyorlardı. Bu yüzden Alfalarla birlikte savaşmaya karar verdiler. Alfalara hizmet ettiler. Kendi aralarında evlendiler. Ve onların altında Omegalar vardı. Omegalar da tıpkı Alfalar gibi feromon salgılıyordu. Bu feromonlar Alfaların feromonları gibi değildi. Baskın Beta ve Alfalar için afrodizyak etkisi gösteriyordu. Ve Omegalar, Betaların aksine Alfaların feromonlarından etkileniyorlardı. Alfaların feromonları birbirinden farklıydı. Bazen yatıştırıcı etkisi oluyordu bazen de korkutucu. Alfalar, düşmanlarının karşısında feromonlarını öyle bir salgıladılar ki düşmanları korkarak geri çekildi. Yanındakileri sakinleştirmek için feromon salgıladılar ve onları yatıştırdılar.

Ama her zaman olduğu gibi insanlar yine yoldan çıktılar.

Ben, Alfaların feromonlarını cinsel etkiyi arttırmak için kullandıkları bir zamanda doğdum. Öyle kararmış bir toplumdu ki Omegalar yalnızca bir üreme aracı ve seks objesi olarak görülüyordu. Alfalaryönetici klasmanındaydı. Betalar geçmişten günümüze kadar onlara hizmet ettiler ve etmeye de devam ediyorlar. Omegalarsa aşağılanıyorlar.

Bu 3 sınıf ortaya çıktığında beri toplumu oluşturan en küçük birim aile olmaktan çıkmıştı. Artık aile kavramı yerini sürüye bırakmıştı. Büyük sürülerin liderleri toplumda saygı görüyorlardı. Ama o sürüde doğan Omegalar bu sefer sürü içinde aşağılanıyordu. Sürü ne kadar büyük olursa olsun aşağılanma devam ediyordu. Kendimden biliyordum.

O masanın karşısında durmaya devam edeceğimi biliyordum. Ben aşağılanmak istemiyorum ve kendi cinslerimin aşağılanmasını istemiyorum. Toplumun değişmesinin sürülere bağlı olduğunu biliyordum. En başından beri biliyordum. Ve bu yüzden kendi sürüme sırtımı döndüm ve liderliğini yapabileceğim bir sürü kurdum. Yalnızca Beta ve Omegalardan oluşan bir sürüydü.

KRAL VE HIRSIZ |OmegaverseHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin