Korumalardan biri dizkapağımın arkasına sertçe vurduğunda diz çökmek zorunda kalmıştım. Sürümdekilerde ben diz çökünce korumalara saldırmışlardı ama korumalar silahlarının kabzalarını onların kafalarına vurmuştu ve onlar bayıltmışlardı.
Rory derin nefesler alıp veriyordu. Sırıtarak onu izlemeye devam ettim. Başını bana çevirdiğinde gözlerinin artık kırmızılaştığını gördüm. Sinirlenince gözleri kızarıyordu ha? Bu yüzden ona Rory diyorlardı. Kızıl Kral.
"Sen," dedi. Sesi kısık çıkmıştı.
"Ben?" dedim ve dudağımı dişledim. "Kaşınıyorsun," diye devam etti. Başımı salladım. "Sen ne dediğinin farkında olmayan bir şerefsizsin! Ne sanıyorsun? Koşa koşa seninle evleneceğimi mi?"
"Kolay yoldan olmazsa tüm şanslarını tüketirim," dedi sertçe. "Sen kabul edene kadar elimden geleni ardıma koymam. Duydun mu beni?"
"Sen bana hiçbir şey yapamazsın!" dedim sertçe. Beni tehdit edebileceğini mi düşünüyordu? Asla, onun altında ezilmeyecektim. "Elindeki her şeyi alırım."
"Hiçbir şeyim yok."
"Kanını akıtırım."
"İstersen iç."
"Canını alırım."
"Bana ihtiyacın var."
"Sana değil, sadık bir Omegaya ihtiyacım var. Süründeki diğer Omegalar da sadıklar."
"Ben olmadığım sürece sadakatleri bir Alfanın sadakati ile aynı olacaktır," dedim. Ona hakaret ettiğimi anlamıştı. Gülümsedi. Artık acı yoktu yüzünde.
"Bölge hırsızı olmanın bir sebebi var değil mi? Bölgeler sürülerin gelir kaynağıdır. Paraya ihtiyacın var." Başımı sağa sola salladım. Hiçbir zaman paraya ihtiyaç duymamıştım ki ben. "Yanlış tahmin," dedim alayla. Kaşlarını çattı. Onun Rory olmasını beklemiyordum ve ne kadar düşünürsem düşüneyim Rory'nin karşısında böyle davranacağımı da tahmin etmezdim.
"Polisler... Bölgeleri işgal ediyorsunuz. Seni hemen şimdi polise ihbar edebilirim," dediğinde omuz silktim.
"Yap bunu. Hatta baş savcıya falan da şikayet et. Teyzem olur kendisi," dediğimde güler gibi bir ses çıkardı. Beni ve yerde yatan sürümü dikkatle süzdü. Onun karşısında korkudan tir tir titrememi bekliyordu. Ama bilmiyordu. Tüm uğraşlarımın bir Alfanın karşısında tir tir titrememek için olduğunu bilmiyordu.
"Git. Sürünü de al ve git ama bana kendi ayaklarınla geleceksin Omega," dedi kararlı bir ses ile. "Neden beni reddediyorsun bilmiyorum ama seni eşim yapacağım. Rory bölgesinin lideri Rex Wilhelmina'nın eşi olacaksın."
Ayağa kalktı ve bana üstten bir bakış attı. Diğer Alfalarla birlikte odadan çıkarken arkalarında FEROMONLARININ kokusunu bırakmışlardı. Lanet olsun! Kalbim çok hızlı atıyordu. Etrafımda hala korumalar vardı ve onlarda sürümle bana bakıyordu. Derin bir nefes aldım. Onların karşısında içten içe korktuğumu belli etmemeliydim.
"Sürümü bu hale siz getirdiniz!" dedim sertçe. "Şimdi de siz yardım edeceksiniz!"
***
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KRAL VE HIRSIZ |Omegaverse
AdventureAmacı bir sürüydü. Amacı bir bölgeydi. Amacı ona karşı isyan edenleri yeniden karşısında diz çöktürmekti. Ama en büyük amacı Omegaların da üstün olduğunu kanıtlamaktı. Sürü, bölge, üstünlük... Tüm bunlar onu soyunu devam ettirmek isteyen bir Kralla...