Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayalım lütfen. Oy, yorum ve okunma arasındaki fark artıyor.
Baban seni çok seviyor. Bunu her zaman annemin bana söylediği bir yalan olarak algıladım. Çünkü babama her baktığımda bana olan bakışlarını görmek annemin yalan söylediğine inanmama neden oluyordu. Babam beni seviyorsa neden sevgisini göstermiyordu? Aklımın bir köşesinde bu soru vardı. Oraya mıh gibi kazınmıştı ve ben ne kadar düşünmemek için çabalasam da her seferinde o soruyu hatırlıyordum.
Sonra durdum. Arkama baktım. Babam bana bakmıyordu. Önüme dönüp yürümeye devam ettim. Yoluma engeller çıktı. Hiçbiri kolay engeller değildi ama ben her birini aştım. Ya da aştığıma kendimi inandırdım. Ama bir şekilde ben o yolda ilerlemeye devam ettim. Babamın bana yüklediği o liderlik vasfına ulaşmak için çok çabaladım. Sürülerin bölgelerini işgal etmeye başladım. Bölge hırsızı olarak adlandırıldım ama çabalamaya devam ettim. Bana istediklerini söyleyebilirlerdi ama umurumda değildi. Ben sadece bu yolun sonunu görmek istiyordum.
Ve o anda karşıma Rex çıktı.
Hemen yolumun üstündeydi. Bana bakıyordu ve elini uzatıyordu. Arkama baktım. Babam hala bana bakmıyordu. Rex, bana yardım edebileceğini söylüyordu. Ben yardıma açtım. Kendi ayaklarımın üstünde durmaya çalışırken çok yara almıştım. Yanımda yürüyenlerinde yaralamasına sebep olmuştum. Artık bende bir şeyleri kolay yoldan halletmek istiyordum. O yolun sonuna biri beni taşısın istiyordum. Bir şekilde hedefimi gerçekleştirmek istiyordum ama kolay bir şekilde. Rex, bana cazip bir teklifle geldi. Ben Omega olarak ona çocuk verecektim o da bana gücünü verecekti. O çocukların ideolojilerini ben belirleyecektim. Toplumda nasıl bir ideoloji ile var olacakları kararı bana bırakılacaktı. Karlı bir anlaşmaydı.
Kabul ettim.
Kendi değerlerimden ödün verdim.
Onun gücünü ve tahtını ondan aldım.
Rex'in bana uzanan elini tuttum. Göğsüme R harfinin damgası basıldı. Rory Sürüsünün bir parçası oldum. Sadece bir parçası olmakla kalmadım, bu sürünün gizli lideri oldum. Bu sürüye adım attığımda daha önce toplumda karşılaşmadığım şeylerle karşılaştım. Hayalim olan toplumun minyatürü gibiydi Rory Sürüsü.
Mutlu olabilirdim.
Mutlu olacaktım.
Değerlerime uygun bir toplumun ilk adımlarını burada atacaktım.
Sonra omzumda bir elin varlığını hissettim. O elin kime ait olduğuna baktığımda babamın güzel yüzünü gördüm. O da bana gücü vadetti. Ben yıllarca o elin varlığı için çabalamıştım ve o el şimdi omzumdaydı. Bana bir şart koştu. Ya benim varlığım ya da Rory Sürüsü? Ya babamı seçecektim ya da hayalimdeki toplumun ilk adımlarını atacağım bu sürüyü.
Her şey şimdi başlıyor...
İçimdeki ses bana bunu fısıldıyordu.
"Francis iyi misin?" dedi Georgia. Başımı salladım hafifçe ve oturduğum koltukta arkama yaslandım. "İyiyim," dedim. İyi olduğumu düşünmüyordum ama iyiyim demekten başka çarem yokmuş gibi hissediyordum.
"Ne konuştunuz?" dedi Babs.
"Biliyor."
"Ne? Neyi biliyor?"
"Rex ile aramdaki anlaşmayı."
"Kimden öğrenmiş?" dedi Cyrus endişeli bir ses ile. Derin bir nefes aldım. Her biri aramızda bir hain olduğunu düşünüyordu ama değildi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KRAL VE HIRSIZ |Omegaverse
AdventureAmacı bir sürüydü. Amacı bir bölgeydi. Amacı ona karşı isyan edenleri yeniden karşısında diz çöktürmekti. Ama en büyük amacı Omegaların da üstün olduğunu kanıtlamaktı. Sürü, bölge, üstünlük... Tüm bunlar onu soyunu devam ettirmek isteyen bir Kralla...