-8-

1K 106 10
                                    

Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayalım.


      İstemeden de gerilmeye başlıyordum. Tüm bakışları üstümde olmasına alışıktım ama yalan söylerken bakışları üzerime çekmek tam bir felaketti benim için. Yalan söylemekte beceriksizdim. Bunu babam biliyordu ve bu yüzden üzerime geliyorlardı. Kahretsin!

"Anlatmak zorunda değilsiniz," dedi Iole sevecen bir ses ile. Gülümsedim. Benim kardeşlerimde böyle olsaydı ne olurdu ki?

"Iole katılıyorum," dedi Iona. Gerçekten onlar gibi kardeşim olsun istiyorum. Derin bir nefes aldım ve başımı sağa sola salladım. "Sorun değil," dedim. Ama sorundu işte! Lanet olsun! Kardeşlerimi sevmiyorum. Onları sevmemem için ellerinden gelen her şeyi yapıyorlar.

"Rex ve abim aynı kulübe üyeler. Aslında ben bunu bilmiyordum. Rex ile karşılaştığım günde bilmiyordum. O kulüp binasında üç farklı kulüp var. Rex'in diğer kulüplerden olduğunu düşünmüştüm. Her neyse abimi ziyarete gittiğimde Rex ile karşılaştım."

"O gün Milse ve ben bir oyun oynamıştık ve ben kaybetmiştim," dedi Rex. Miles 'in keyifle gülümsediğin gördüm. "Biraz sinirliydim. Otoparkta karşılaşmıştık."

"Taksi onun arabasının arkasında durunca gidememişti ve o anki sinir ile taksi şoförüne patladı. Benim yüzümden olmuştu ve ben de aralarına girmeye çalıştım," deyip sustuğumda Rex devam etti.

"Gerçekten içim içimi yiyordu ve ben de o sinirle taksi şoförüne el kaldırdım," dediğinde annesi onaylamaz bakışları hemen onun üzerine dikti. "Ama yumruğum araya girmeye çalışan Francis'e denk geldi. Son anda kendimi frenlemeye çalıştığım için yüzünde iz kalmadı. O güzel yüzünde iz kalsaydı muhtemelen kendimi bir yerlerden atardım." İstemeden güldüm. Rex iyi bir oyuncuydu.

"Böyle tanıştık," dedim. "İşte sonra birbirimizden özür falan diledik. Rex özür mahiyetli bir kahve ısmarlamak istediğini söyledi. Ama kabul etmedim. Abimin yanına da gidemezdim çünkü ne kadar hafif bir yumruk olsa da yanağım kızarıyordu. Rex telefon numaramı istedi. Ben de ona numaramı verdim."

"Hım, beklediğim gibi değildi." Başımı Gwen'e çevirdim. Ne bekliyordu? Peri masalı anlatmamı mı? "Klasik bir tanışma," dedi Ione. "Bizim için ne kadar sıradan olsa da eminim ki onlar için özeldir."

"Öyle," dedi Rex gözlerimin içine bakarken. Aklıma gerçek tanışmamız geldi. Eh, gelecekte çocuğum sorarsa ona 'babanın bacak arasına tekme attım' demeyi kesinlikle unutmayacağım. Dinae'nin verdiği tepki de çok özeldi.

"Aranızda kararlaştırıp bize evleneceğinizi söylediniz. Ne planlıyorsunuz?" dedi babam. Başımı babama çevirdiğimde Rex konuşmaya başladı.

"Francis ve ben sade bir nikah istiyoruz. Nişan ve düğün sadece bu işi uzatmak olur," dedi Rex. Başımı salladım. "Uzatmak istemiyoruz," dedim. Babam bana baktı ve tek kaşını kaldırdı. Şu anda kafasının içinde birkaç gün önceki ve şu anki Francis'i karşılaştırdığına eminim.

"Günümüz çocukları çok hevesli değil mi?" dedi Rex'in annesi. Yarım yamalak gülümsedim. "Siz ne dersiniz bilmiyorum ama ben Francis ile daha faza ayrı kalmak istemiyorum," dedi Rex. Ona baktığımda onunda bana baktığını gördüm. Elbette istemiyordu çünkü hemen soyunu devam ettirecek bir çocuk istiyordu. Ben de, bana isyan eden o sürüyü ve isyanla ele geçirdikleri bölgeleri istiyordum. Çıkar anlaşmamız onların gözünde bir aşk evliliği olacaktı.

"Francis," dedi Bay Felix. Başını ona çevirdim. "Sorun olmazsa bir şey sormak istiyorum."

"Dinliyorum."

KRAL VE HIRSIZ |OmegaverseHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin