-22-

422 44 2
                                    


Okunma sayımız giderek artıyor yeyy üniversite olduğu için çok fazla buraya uğrayamıyorum ama geldiğimde de bölüm atıyorum ehehehehe yeni okuyuculardan oy ve yorum istiyorum en başından beri takip edenlerde oy verip yorum yapsa fena olmaz bence hım?

***

Kendi sürümü ilk kurduğumda yaşadığım gururu asla kelimelerle tarif edemezdim. Babamın karşısına geçip, sürüm var, dediğimde babamın yüzünde gördüğüm o şaşkınlık ömre bedeldi. Benim daha da gururlanmamı sağlamıştı. İnkar edemezdim. Bunda onunda payı vardı. Beni bu kadar hırslı bir çocuk olarak büyütmeseydi kesinlikle liderlik peşine düşmezdim. Bir yerde ben, babamın eseriydim. Ama babam eseriyle gurur duymuyordu. Aksine gelecekte başına bela olabileceğimi biliyordu. Onun başına bölge hırsızlığı yaparak bela oldum. O oğlunu kurtarmak için tüm bağlantılarını devreye soktu. Amacı sürünün adının kirlenmemesiydi fakat bundan en yararlı çıkan ben olmuştum. Arkamda babamın olduğunu bilerek sürümü büyüttüm. Bölgeleri işgal ettim ve ele geçirdim. O bölgelerde yaşayanları sürüme kattım. Büyük bir sürüye sahip oldum. Sürüm büyüdükçe dertlerde büyümeye başlamıştı ama başa çıkılmayacak kadar büyük değildi. Tabi sürüdeki en büyük sıkıntı sadakatti. Ben kurduğum sürüde sadakat eksikliği olduğunu Brendon karşıma geçip, Omega'dan lider olmaz, dediğinde şahit olmuştum.

Bu benim için son noktaydı.

Ben bir sürü değil, sadakat istiyordum.

Ölmek istemiyordum ve bu yüzden beni Kralın tahtına oturtan adamın arkasından komplo düzenliyordum. Lider olmak istiyordum ve bu yüzden merhamet etmiyordum. Kararmış olan bu toplumun temizlenmesini istiyordum ve bu yüzden Rex'le evlendim.

Her şeyin bir sebebi vardı. Hepsinde bir çıkarım vardı. Yine olacaktı. Olmasını sağlayacaktım. Kimse beni hırslı olmakla suçlayamaz. Ben böyle büyütüldüm ve bir yerden sonra kendimi böyle büyüttüm. Eğer hırslı olmasaydım bu kararmış toplumda intihar eden Omegalardan biri olacaktım. Belki bir sokak arasında tecavüze uğrayacaktım ya da evlendiğim Alfa tarafından aldatılacaktım ve herkesin diline dolanacaktım. Ben böyle olmamak için yaptım her şeyi ve yapmaya devam edeceğim. Ama ilk istediğim şey sadakat.

Değişiyordum...

Değiştiğimin farkındaydım.

Pişman mıyım?

Bir nebze.

Bana yardım eden bir adamın arkasından komplo kurmak zorunda olduğum için pişmandım. Bu kadar hırslı olduğum için pişmandım. Bir yerden sonra merhametimi kaybettiğim için pişmandım. Ama şimdilerde eski Francis'in aksine ben Omega olduğum için pişman değildim.

Ben yanlış bir şey yapmıyordum.

Sadece herkesin oynadığı oyundaki kuralları kabullenmiştim ve oyunu kuralına göre oynamaya başlamıştım. Rex nasıl üremek için benim canımı gözden çıkardıysa ben de tepede yalnız kalmak için onu gözden çıkarmıştım. Brendon nasıl bana ihanet ettiyse ben de onun ihanetini en ağır şekilde cezalandırmak için geri gelmiştim. Sürüm nasıl bana sırtını döndüyse ben de onların yaşadığı yeri almak için geri dönmüştüm.

Olay buydu.

"Burada ne sıfatla bulunuyorsun?" dedi Brendon üstündeki şaşkınlığı attığı anda. Vincent ona müdahale edeceği sırada elimi kaldırarak Vincent'i durdurdum.

"Kral olarak," dedim.

"Carrie misin yoksa Francis Wilhelmina mısın?"

Yüzsüz piç!

KRAL VE HIRSIZ |OmegaverseHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin