-28-

286 35 7
                                    

İkincil cinsiyetlerimiz ilk ortaya çıktığında okullarda görevliler tarafından Omega, Alfa ve Beta ilişkileri anlatılırdı. O zamanlar duyduklarım midemin bulanmasına neden olmuştu. İlk defa değildi belki ama ayrıntılı bir şekilde ilk defa cinselliğin ne olduğunu dinliyordum. Birinin uzvunun içimde olması, beni öpmesi, dokunması o anda utanç verici ve iğrenç gelmişti.

Şimdi düşünüyorum da o zamanlar sadece bir çocuktum. Cinsel güdüleri olmayan, feromonlarla kendisini kaybetmemiş bir çocuk.

Şimdiyse bedenimde dolaşan eller, dudaklarımı tahriş eden dudaklar ve boynumu ıslatan dil midemi bulandırmıyor, aklımı başımdan alıyordu. O kadar can alıcı bir yavaşlıkla öpüyordu ki dudaklarımı ne zaman aralasam ya inliyordum ya da ona yalvarıyordum. Kıvrılan dudakları, parlayan gözleri bundan zevk aldığını gösteriyordu. Odayı kaplayan feromonları artık başımı dönemsine neden olmaya başlamıştım.

"Rex," diye fısıldadım ama devamını getiremeden dudakları dudaklarımı buldu. Dili iki dudağımdan ağzımın içine girdiğinde salyam dudağımın kenarından akmaya başlamıştı. Sıcak dilini dilime doladı. Eli sağ göğüs ucumu ezdiğinde ağzının içine inledim.

"Çok güzelsin," dedi.

"Rex..."

Dudakları çenemden aşağıya doğru indi. Nefesini tenime üflüyordu. Sıcak olan nefesi göğsümün hızla inip kalkmasını sağlıyordu. Oda boğucuydu, feromonlar beni zehirleyecek kadar fazlaydı ve her saniye bedenime yayılan kızgınlaştırıcı ilaç onun için kıvranmama neden oluyordu.

Dudakları göğüs ucumu kavradı. Ellerimi saçlarına daldırdım ve göğsüme bastırdım. Diğer eliyle göğsümü sıkmaya başladığında açıla inledim. Ama birkaç saniye sonra acı yerini zevke bıraktı. Bacaklarımı beline doladım ve kendimi ona bastırdım. Kalkmış aletimi onun bedenine sürtmek istediğimde elini karnıma bastırdı ve kalçalarımı yeniden yatakla buluşturdu.

"Daha değil," dediğinde kaşlarımı çattım. "Feromonlarını daha fazla almalıyım. Feromonların her yerimi sarmadan asla içine girmeyeceğim."

Yeniden üstüme eğildiğinde kollarımı sırtına doladım ve hırsla çizdim. İnleyerek başını kaldırdı. Gözlerini gözlerime değirdiğinde geri çekilmek istedim. Seni bitirecek, dedi içimden bir ses. Seni yiyip bitirecek.

Dolgun dudaklarını dudaklarıma bastırdı ve dudağımı dişledi. İniltim dudakları yüzünden boğuklaştı. Dili tenimi yalayarak çeneme indi ve çenemi sertçe ısırdı. Kendisini bedenime bastırdı. Başımı geriye atıp boynumda ona yer açtım. Pantolonunun altından hissettiğim aletine kendimi bastırdım. Bu sefer ben itmedi. Aksine kolunu belime sarıp beni yattığım yerden kaldırdı.

O göğüs ucumu emerken ben yüzümü onun saçlarına bastırdım. Ensesindeki ellerimi sıkılaştırdım. Aletim artık canımı yakıyordu. Çoktan ıslanmıştım. Ön sevişmeyi uzatması sinirlerimi bozmaya başlamıştı.

Rex'i geriye doğru ittim ve ellerimi pantolonuma götürdüm. Rex ellerini titreyen ellerime uzattı ve çekti. "Bana bırak," dedi usulca. Pantolonumun dümesini açıp fermuarı indirdi. Bakışlarımı ona çevirdiğimde yüzüme baktığını gördüm.

"Hadi!" dedim sertçe.

Sırıttı. "İste," dedi.

"Ne?"

"Kibarca iste. İsmimi söyleyerek... Kim olduğumu bilerek iste."

Sertçe yutkundum. Kendisini bana ittiğinde dudaklarım aralandı. Ölmek üzere olan birinin son anlarını yaşıyor gibiydim. Nefes almak için yalvarmaya müsait...

KRAL VE HIRSIZ |OmegaverseHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin