-+18 sahne bulunmaktadır. Rahatsız olacaklar o kısımları atlayabilir.-
Bedenimdeki karıncalanma yüzünden yüzümü buruşturdum ve gözlerimi hafifçe araladım. Beyaz tavanı gördüm. Hafifçe esnedim. Her yerim ağrıyordu. Uykumda biri tarafından dövülmüş gibi hissediyordum. Burnumu kırıştırdım ve başımı yanımda uyuyan Rex'e çevirdim. Her sabah yanımda bir Alfa ile uyanmak garip geliyordu. Dün geceden sonra garip gelmemeliydi. Dün gece resmi olarak onun eşi olmuştum. Çekilen fotoğraflar gözlerimin önüne geldiğinde burukça gülümsedim ve Rex'in yüzünü inceledim.
Yüzünün keskin hatları bile bir Alfa olduğunu söylüyordu. Benim de yüzümde babamınkine benzeyen keskin hatlar vardı ama Rex'in yüzü kalemle çizilmiş gibiydi. Herhangi bir yerde onunla karşılaşsaydım 'yakışıklı' olduğunu düşünebilirdim. Hala da düşünüyorum ama kafamın içindeki şeytanlar onu yasak bir meyveye çeviriyordu. Uzanıp almam katiyen yasaktı ama o bana dokunabilirdi. Ben ona dokunmayı bırak uzanamazdım bile.
"Rex," dedim kısık bir ses ile. "Uyanmalısın. Güneş doğdu." Rex yüzünü hafifçe buruşturdu. Ardından gözlerini araladı. Yüzünde hafif bir gülümseme belirdi. "Zaten gün doğarken uyumadık mı?" dediğinde gözlerimi devirdim. Yanaklarımın yandığını hissettim. Buna kızararak tepki vermem çocukça değil miydi?
"Sen sürü liderisin. Eminim ki yapman gereken işlerin vardır." Sırtının üstüne döndü ve gözlerini kapattı.
"Daha dün evlendim. İzindeyim," dediğinde güldüm.
"Sen ciddi misin?"
"Oldukça."
"İzinli olman sürünü kontrol etmeyeceğin anlamına gelmez," dediğimde başını bana çevirdi. "Lider ruhlu olman çok güzel ama lütfen bir diktatör gibi davranma Francis," dedi. "Kendimi senin çalışanınmış gibi hissetmeme neden oluyorsun." Ben de onun gibi sırt üstü yattım.
"Bundan sonra böyle olacak. Alışsan iyi edersin."
"Alışacağım," dedi yavaşça. Ardından üzerime çıktığında gözlerimi dehşetle büyüttüm. Tepkim onu güldürdü. Bu komik değildi. "Sen de bir Alfayla evli olmaya alışmalısın." Bakışlarımı kaçırdım. Buna alışmak benim için zor olacaktı.
"Her yerim ağrıyor. İner misin üstümden?"
"Masaj yapmamı ister misin?" Tek kaşımı kaldırarak ona döndüm. "Gerçekten yapar mısın?" Başını salladı.
"Elbette."
Güven vermemişti.
"Gerek yok," dedim.
"Korkma," dedi yavaşça. "Seni yemeyeceğim." Yüzümü buruşturdum ve bedenime baktım. Isırık izleri beni yemeyeceğinin aksini söyler gibiydi. Gerçekten Alfalar konu cinsellik olduğunda bana güven vermiyordu. Başımı yeniden ona çevirdiğimde ciddileştiğini gördüm. Yutkundum.
"Bir sorun mu var Rex?" Başını salladı.
"Seni ısırmadım."
"Biliyorum."
Normalde ilk gece beni ısırması gerekliydi ama o beni ısırmamıştı. Isırsaydı hissederdim. Alfa'nın Omega'yı ısırmasının hakkında birçok şey söylüyorlardı. Bunlardan biri de Omega'nın hisleriydi. Şu anda birçok kokuyu kolayca algılayabilecek kadar hassas bir burnum vardı ama Rex beni ısırdığında sadece belirli kokuları alabilecektim. Sadece Rex'in FEROMONLARI beni kızışmaya sokacaktı.
"Bunun anlaşmalı bir evlilik olduğunu biliyorsun Francis ama anlaşmamızda böyle bir madde belirtmedim. Bu yüzden sen isteyene kadar seni ısırmayacağım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KRAL VE HIRSIZ |Omegaverse
AdventureAmacı bir sürüydü. Amacı bir bölgeydi. Amacı ona karşı isyan edenleri yeniden karşısında diz çöktürmekti. Ama en büyük amacı Omegaların da üstün olduğunu kanıtlamaktı. Sürü, bölge, üstünlük... Tüm bunlar onu soyunu devam ettirmek isteyen bir Kralla...