Başımı kaldırdım ve önümdeki bara baktım. Neon ışıklar yanıp söndükçe yüzüm o ışıklarla aydınlanıyordu. Derin bir nefes aldım ve barın kapısına yaklaştım. Beta korumalar beni gördüklerinde iki yana çekildiler. Aisha'nın homurdandığını duysam da tam olarak ne dediğini anlamamıştım."Bay Wilhelmina?"
Bana doğru gelen adamın zikrettiği soyadı omuzlarımı dikleştirmeme neden oldu.
"Merhaba," dedim çenemi dikleştirerek.
"Hoş geldiniz Efendim. Ben barın müdürü Carl. Size Bay X'in yanına kadar ben eşlik edeceğim."
"O halde yolu gösterin."
Carl'ın bakışları arkama kaydığında Aisha'ya baktığını anlamıştım.
"Bay X yalnızca sizinle görüşmek istiyor."
Tek kaşımı kaldırdım ve etrafı süzdüm. Koridorda olduğumuz için çok bir şey görünmüyordu ama kameralardan şu anda burayı izlediğine emindim.
"Pekala," dediğimde Aisha öne atıldı.
"Ama Carrie-"
Elimi kaldırarak onu susturdum. "Burada misafiriz Aisha. Beni burada bekle, eminim ki ev sahibi aklı başında biridir."
Kameralara bir bakış attım ve Carl'a baktım.
"Gidelim," dedikten sonra arkasını döndü.
Omzumun üstünden Aisha'ya bakarak göz kırptım ve küme döndüm.
Carl bana bir kapıyı açtığında müzik sesi kulaklarıma doldu. Sadece müzik sesi değil, insanların sesleri de kulaklarımı doldurdu. Burnuma gelen feromon kokusu yüzümü buruşturmama neden oldu. Ceketimin iç cebinden ipek mendili çıkarttım ve burnuma bastırdım. Burnuma Rex'in kokusu gelince biraz olsun rahatlamıştım.
"Buradan gelin," dedi Carl bağırarak. Sesi zorlukla müziği bastırmış ve bana ulaşmıştı. Gösterdiği yere baktığımda üst kata çıkan merdivenleri gördüm.
Merdivenlere yöneldiğimde kolona yaslanmış çıplak çifti görmem bir oldu. Böyle bir görüntü normaldi ama insan bir anda dişi Omega'nın başını penisine bastıran erkek Alfa görünce ister istemez geri çekiliyordu.
Hızlı adımlarla merdivenleri çıktım ve rahatladım çünkü burası aşağısı kadar kalabalık değildi. Localar bu katta olduğu için sadece özel misafirler buraya çıkabiliyordu anladığım kadarıyla.
"Bay X sizi locasında bekliyor."
"Hangisi?"
"Siyah perdeli loca."
Başımı salladım ve etrafı kadife perdelerle çevrelenmiş locaların arasında ilerlemeye başladım. Siyah kadife perdeyi görünce durdum. Perdenin önünde iki koruma vardı.
"Bay X sizi bekliyor," dedi biri ve perdeyi araladı.
X'in yanına girdiğimde burnuma bastırdığım mendili çektim. İkili koltukta oturan adam ayağa kalktı ve benim onu süzdüğüm gibi o da beni süzdü.
Boyu neredeyse Rex'in boyuyla aynıydı. Korumaları gibi o da oldukça yapılıydı ya da bir Alfa mı demeliyim... Bir çete lideri gibi değil iş adamı gibi görünüyordu. Üstünde bedenine tamamen oturan sık bi takım vardı. Ceketini çıkarmıştı ve gömleğinin kollarını dirseklerine kadar sıvamıştı. Sol kolunu kaplayan dövmelere çok dikkat etmedim. Bakışlarımı hemen yüzüne çıkarttım.
Siyah gözlü, kumral, kahverengi saçlı bir adamdı. Yüzündeki gülümseme de hoşuma gitmeyen bir şey vardı. Alfa olmasına rağmen fazla sıradan görünüyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KRAL VE HIRSIZ |Omegaverse
AdventureAmacı bir sürüydü. Amacı bir bölgeydi. Amacı ona karşı isyan edenleri yeniden karşısında diz çöktürmekti. Ama en büyük amacı Omegaların da üstün olduğunu kanıtlamaktı. Sürü, bölge, üstünlük... Tüm bunlar onu soyunu devam ettirmek isteyen bir Kralla...