Bir yönetici olarak büyümenin nasıl bir şey olduğunu iyi biliyordu Rex Wilhelmina. Kuzenleri ve kardeşleri arasından yönetici olma potansiyelini taşıyan kendisi olunca liderlik hayatına çok küçük yaşlarda atılmıştı. Yaptıkları işi en ince ayrıntısına kadar öğrenmişti ve küçük yaştayken tanışmıştı karanlık dünyayla. Bu karanlık dünyada kimsenin kimseye acıması yoktu. Zayıf olan ezilirdi ve herkes zayıf olmamak için büyük bir direnişin içindeydi.
Bu yüzden onun neden böyle bir işe kalkıştığını anlayabiliyordu. Kendisi de ölmemek için büyük bir savaş vermişti. Karanlık dünyanın içindeyken yaşamak için savaşmaktan başka çaresi kalmamıştı. Yaşadığı bu kararmış toplumdaki Omegaların hayatları o dünyadan daha karanlıktı ve bunu yapan yine o Omegalar gibi insan olanlardı. Cinsiyetlere takmış olan yobazların arasında hayatta kalmayı başarabilen Omegalar çok azdı ve eşi o Omegalardan biriydi. Eşine saygı duyuyordu ama bu saygısı suiistimal ediliyordu.
"Sinirlisin," dedi arkasına kalan koltukta oturan adam. "Ne o evliliğin yolunda gitmiyor mu yoksa?"
Omzunun üstünden koltukta oturan adama baktı. "Nereden anladın?"
"Evli bir adamın evliliğinden başka nasıl bir büyük problemi olabilir ki? Bu ortada olan bir gerçek değil mi?"
Rex başını salladı ve masasına doğru döndü. "Evet, evliliğimde biraz problemler var."
"Anlaşmalı bir evlilikte sadece sen problem yaşayabilirdin zaten."
Rex omuz silkti. "Anlaşmayla ilgili değil. Eşim... Ona verdiğim şansı fazlasıyla zorluyor."
"Ah, şu Omega," dedi adam. Rex, ona ters bir bakış attı. Bu adamla nasıl hala dost kalabildiğine kendisi de şaşırıyordu. Karşısındaki adam Omegaları sevmezdi. "Sana evlenmek için acele etmemen gerektiğini söylemiştim."
"Yapacak bir şeyim yoktu."
"Elbette vardı," dedi arkadaşı. "O sikine sahip çıkacaktın!"
"Sergei!" diye bağırdığında arkadaşı sırıttı ve arkasına yaslandı. "Benim evliliğim seni ilgilendirmez. Dert yanacağım son kişi bile değilsin."
"Kızma hemen," dedi lakayt bir tavırla. "Eşinin namını duydum. Francis Irving ha? O Aile size nasıl kendisinden olan birini verdi şaşırmıyor değilim. Geraldine taşaklı kadındır. Oğlunu hemen vermezdi."
"Onun onayına ihtiyacım yoktu. Francis'in onayı yeterliydi."
"Hadi ama Irving Ailesinden biriyle evlendiğin için çok şanslısın. Eğer Maksimovların soyunu devam ettirecek son kişi olmasaydım o aileden bir Alfa'yla evlenmek için götümü verirdim."
Rex göz devirdi. "Neyse ki benim böyle bir problemim olmadı."
Şanslı olduğunu o da biliyordu. Baskın Alfa ve Omegaların doğduğu sayılı Ailelerden biriydi Irving Ailesi. Doğurganlıkları o kadar fazlaydı ki büyük bir sürü haline geliyorlardı. Bölgelerini genişletmek için yeniden masaya oturduklarını duymuştu yakın zamanda. Sevgili eşi de taht oyunlarının peşini bırakabilse onlar da sürülerini büyütebilirlerdi.
"E ne zaman bana bir yeğen vereceksin."
"Francis beni öldürmekten vazgeçtiğinde?"
Sergei neredeyse içtiği kahve yüzünden boğulacaktı. Öksürerek masasının üstündeki pet şişeye uzandı. Öksürükleri yavaşladığında açtığı şişeden bir yudum içti ve Rex'e baktı.
"Ne dedin sen?"
"Duydun."
"Francis seni öldürmeye mi çalışıyor?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KRAL VE HIRSIZ |Omegaverse
AdventureAmacı bir sürüydü. Amacı bir bölgeydi. Amacı ona karşı isyan edenleri yeniden karşısında diz çöktürmekti. Ama en büyük amacı Omegaların da üstün olduğunu kanıtlamaktı. Sürü, bölge, üstünlük... Tüm bunlar onu soyunu devam ettirmek isteyen bir Kralla...