Yaşadığımız bu dünyada gerçekler sürekli değişiyordu. İnsan bedeni sürekli olarak evrime uğruyordu. Türlerin çıkmasının ardından da bu evrim durmamıştı. İlk zamanlar hiçbir şekilde hamile kalamayan Betalar şimdilerde kendi ailelerini kuruyor ve kendi çocuklarını doğuruyorlardı. Omegalar fiziksel açıdan yetersiz doğarken zamanla bu da dğişmişti. Savunma sanatlar ya da dövüş sporları konu olduğunda öne çıkanlar Omegalar oluyordu. Alfa feromonları olmadığı sürece Omegalar güçlü kalıyordu. Ve Alfalarda bu değişime orta olmuştu. Binde bir görülen olay ilk ne zaman oldu tam bilmiyorum ama bir Alfa, birlikte olduğu Alfa’yı hamile bıraktığında bu dünyada büyük bir yankıya neden olmuştu. Bilimsel araştırmaların, makalelerin ana konusuydu ama dünya zamanla bu gerçeğe de alıştı.Hamile kalabilen Alfalar, dominant ya da pasif bir Alfadan her zaman daha değerli oldu. Bir Alfa’da doğan çocuk her zaman baskın Alfa oluyordu ve bu sürülerin daha da değerlenmesini sağlıyordu ama yakın bir zamanda hamile kalabilen Alfalar başkaldırdılar. Onları kullanan sistemin karşısında durdular ve ait oldukları sürülerden ayrılıp sokaklarda yaşamaya başladılar. Sokak hayatı onlar için bambaşka bir dünyaydı ama onlar o dünyayı da kendi lehlerine çevirdiler.
Çeteler kurdular.
Sokak çeteleri dünyada öyle bir yere sahipti ki her sürünün mutlaka onlara işi düşüyordu. Buna doğduğum sürü Irving Sürüsü ve şu anda ait olduğum Rory Sürüsü de dahildi. Rex gibi bir adam bile zamanında sokak çeteleriyle iş yapmıştı. Ama elimdeki belgelere göre sadece Rory Sürüsünün çalışma alanlarını genişletmek için açılan iş yerlerinin bulunduğu bölgelerdeki çetelerle anlaşmalar yapılmıştı. Benim ortak olmayı düşündüğüm çeteye Rex’in babası bir süre vergi bile ödemişti.
Sokak çetelerin gücü ve sürüler arasındaki yeri azımsanmayacak kadar fazlaydı. Onlarla ortak olmak kesinlikle harika bir fikirdi.
“Francis?”
Başımı kaldırdım ve Georgia’ya baktım.
“Oldu mu?”
“Evet. X, seninle bir görüşme yapmayı kabul etti.”
X…
Paçavralar diye bilinen büyük bir sokak çetesinin lideri ve kurucusuydu. Hamile kalabilen, zeki, güçlü, 30 yaşında erkek bir Alfaydı. Gerçek isminin ne olduğunu bilmiyorduk. Kendisine X dedirtiyordu. Bir denklemde bulunması gereken o bilinmeyen…
“Sanırım zamanında Rory Sürüsüyle iş birliği yaptığı için kabul etti,” dedi Babs.
Başımı sağa sola salladım. “Hayır. Rory Sürüsünün Omega Kralını görmek istiyor,” dedim. Elimdeki belgeyi bıraktım ve arkama yaslandım. “Rex’le eminim ki tanışmıştır ama Rory Sürüsüyle iş birliği yaptığı zamanlarda Rex lider değildi. Şimdiyse beni tartmak istiyor.”
“Katılıyorum,” dedi Aisha. “Sokak çetelerinden birinde olduğum zamanlarda Alfaların ne kadar içten pazarlıkçı olduklarına şahit olmuştum.”
“Entrika mı çevirecek yani?” dedi Georga burun kıvırarak.
“Entrika değil,” dedim. “Beni gözünde tartarak nasıl biri olduğumu anlamaya çalışacak. Ortak olmaya değer miyim değmez miyim? Bunu merak ediyordur. Ya da Rex’in kendisine nasıl bir eş seçtiğini…”
“Tuhaf,” dedi Babs. “Daha önce sokak çeteleriyle hiç işim olmdı. Onların… Daha farklı olduğunu düşünmüştüm. Ama taht kavgası yapan eşlerden farkları yokmuş.”
Söyledikleri gülmeme neden oldu. “Sadece onlara zararımız olacak mı diye şüpheleniyorlar. Sürülere güvenleri yok.”
Bu gayette anlaşılabilir bir durumdu çünkü onların içinde olduğu dünyada Omegalar uzun süredir yaşıyordu. Onlara bebek taşıma aracı gözüyle bakılması Alfalık gururlarının asla kaldıramayacağı bir şeydi. Tabi Omegalar yıllardır bununla yaşıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KRAL VE HIRSIZ |Omegaverse
AdventureAmacı bir sürüydü. Amacı bir bölgeydi. Amacı ona karşı isyan edenleri yeniden karşısında diz çöktürmekti. Ama en büyük amacı Omegaların da üstün olduğunu kanıtlamaktı. Sürü, bölge, üstünlük... Tüm bunlar onu soyunu devam ettirmek isteyen bir Kralla...