-18-

645 62 5
                                    

Hatırlatma: Oy verip, yorum yapalım.


Kralın eşi, Kraldır.

Rex, bana bunu söylemişti ve benimle kral tahtını paylaşmıştı. Bir bölge hırsızıyken şimdi bir kralın eşiydim. Rory sürüsünün ikinci lideri bendim. Amaçlarım vardı, değerlerim vardı, gerçekleştirmek istediğim hayallerim vardı. Hepsini burada başaracaktım. Her şey burada, Rory sürüsünde gerçekleşecekti. Ben bu sürünün lideri olacaktım ve olmaya devam edecektim.

Rex Wilhelmina ölse bile...

Bu yüzden sürü içerisinde kendimi göstermem ve güven aşılamam gerekiyordu. Rory Sürüsüne benimle birlikte giren arkadaşlarımın dışında güvendiğim kimse yoktu. Bana nasıl yaklaşacaklarını bilmiyordum. Sadece sürünün üst tabakası ile görüşebilmiştim. Ama Rex'in benden istediği davette sürünün alt tabakaları da olacaktı. Onların gözünde iyi bir imaj çizmeliydim ki Alfa öldüğünde dahi Alfa'nın eşi Omega'nın başta kalmasını kabul etmeliydiler.

"Yavaş yavaş geliyorlar," dedi yanıma oturan Georgia. Başımı salladım ve omuzlarımı dikleştirdim. Davet, şehirden uzakta bir villada olacaktı. Herkes hava güzel olduğu için villanın bahçesindeydi. Onları daha rahat görebilmek için villanın terasına çıkmıştım.

"Babs ve Aisha aralarına sızdı mı?" dedim kahvemi içmeden önce.

"Evet," dedi Georgia. "Cyrus'ta erkek Omegaların arasına sızdı. Şu anda alt tabakadan olduklarına inandırdılar. Konuşmalarını kaydediyorum."

"Güzel... Gözüne çarpan bir şey oldu mu?" dedim ve Georgia'ya baktım.

"Açıkçası çok büyük bir şey yok ama kadın Omegalar sana karşı tepkiyle yaklaşıyorlar Carrie." Kaşlarımı çattım. "Eril bir yönetim istemediklerini söylediler." Başımı salladım. Bu normaldi. Başa gelen erkeklerin neler yaptığını Omegalara gösterilen muameleden görebiliyorduk. Ama Rory Sürüsü bunun dışında olmalıydı. Şimdilik tepkilerini görmezden geleceğim ve onların güvenini kazanmaya çalışacağım. Erkek olabilirim ama ben de onlar gibi Omegayım. 

"Sorun değil. Ama alışacaklar," dedim ve kahve fincanını sehpaya bıraktım. Ayağa kalktım. "Artık aşağıya inelim."

"Emin misin? Biraz daha beklemek iyi olmaz mı? Sana tepkiyle yaklaşıyorlar elbette açığını arayacakladır." 

Gülümsedim. "Sorun yok Georgia," dedim. "Onlar da Omega, ben de Omega'yım. Aramızda çok fazla fark yok. Cinsiyetlerimiz ve feromon kokularımız hariç."

Gerorgia başını sağa sola salladı. "Rory Sürüsünün eski Omega lideri bir kadındı," dedi. Dudaklarımı biribirne bastırdım. "O kadını senin gözüne vuracaklardır Carrie."

"Neden bunu yapsınlar?"

"Rex'in eski eşini biraz araştırdım. Sanırım alt tabakadandı."

Ah, şu konu... Ben bir Omega olmama rağmen ülkenin en iyi sürülerinden birinde üst tabaka olarak doğmuştum. Rex'in eski eşi ise buradakiler gibi alt tabakaydı. Başımı terastan aşağıya çevirdim ve derin bir nefes aldım. Toplumdaki kararmanın ilk başladığı yer burasıydı işte. Statü farkı. Statüsü düşük Omegaları aşağılayarak başladılar her şeye ve sonrasında tüm Omegaları aşağılamaya başladılar.

Şu an görüyorum da bunda Omegaların da payı varmış.

"Ölmüş bir kadını bana karşı kullanmak yerine sadece meydan okusunlar. Bu daha iyi olur. Ölülere saygı duyulması gerekir. Özellikle ölen bir liderse." Derin bir nefes aldım. "Şimdi inelim," dedim. "Ne söyleyeceklerse yüzüme söylesinler." Arkamı döndüm ve teras kapısına ilerledim. "Sonuçta Kralın eşi, Kraldır."

KRAL VE HIRSIZ |OmegaverseHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin