-9-

1K 95 4
                                    


      Karşımda oturan Babs, Georgia, Aisha ve Cyrus bana bakıyorlardı. Elimdeki kahve kupasını daha sıkı kavradım. Dün gece olanlardan sonra onlarla konuşmam gerektiğini biliyordum ve onlarla buluşmuştum ama üstümdeki gerginlik bir türlü bedenimi terk etmiyordu. Derin bir nefes aldım.

"Dediğim gibi benimle gelmek zorunda değilsiniz."

"Carrie- Francis seni yalnız bırakacağımızı mı düşünüyorsun gerçekten?" dedi Babs kaşlarını çatarak. Başımı sağa sola salladım. "Rex ile yakın bir zamanda evleneceğim. Rory sürüsüne gireceğim. Eğer siz de benimle birlikte o sürüye girerseniz o sürüdeki Alfalardan biriyle evlenmek zorunda kalırsınız."

      Georgia sıkıntıyla ofladı. "Bana Omega ve Betalardan oluşan bir sürü fikri ile geldiğinde seçimi bana bırakmıştın Francis," dedi. Sonra da tek kaşını kaldırdı. "Şimdi de seçim benim ve seni orada yalnız bırakmak istemiyorum."

"Benimle gelmeniz aptallık!" dedim sert bir ses ile. Ben değerlerimizi çiğniyordum. Sırf yeniden bir lider olabilmek için. Ama onların da çiğnemesine gerek yoktu. "Ne yaparsan yap, kiminle evlenirsen evlen sen bizim liderimizsin. Bir Kralın eşi olman bizi vazgeçirmez," dedi Cyrus. Başımı ona çevirdim. Aramızda en çekingen olan oydu ama o bile benden daha cesur davranıyordu bu konuda.

"Cidde aptalsınız," dedim sıkıntıyla.

"Francis sen Irving Sürüsünün bir parçasısın. Orada ne yaşadığını biliyoruz ve şahit olduk. Wilhelmina Ailesi belki hepimize iyi gelecek. Bizim gibi toplumda kendine yer bulamayan Omegalarında bazen kafalarına eseni yapma hakkı olmalı," dedi Aisha. Derin bir nefes aldım.

      Çaresizliğin ne olduğunu uzun süre önce anlamıştım. Bir Omega olduğumda, dışlanan çocuk olduğumda, sürümü kaybettiğimde... Hepsi bana çaresizlik hakkında bir ders vermişti. Ama şimdi bu kararmış yolumda o kadar da çaresiz olmadığımı görüyordum. Çünkü benimle karanlığa sürüklenecek, değerlerini, inançlarını arkasında bırakabilecek arkadaşlarım vardı. Onlar benim yıkılmış sürümün ayakta duran son üyeleriydi.

"Ne zaman evleneceksiniz?" dedi Cyrus gülümseyerek. Derin bir nefes aldım. "Yakın bir zamanda evlenmeyi planlıyoruz," dedim. "Ama daha yakın bir zamanda Rory Sürüsüne gideceğiz."

"Neden?" dedi Babs.

"Varlığımızı kanıtlamak için. Rex, Rory Sürüsünden olacağımız için şimdi gelmemizin bir sıkıntıya yol açmayacağını söyledi."

"Bayan Geraldine?" diye sordu Aisha. Onlarda babamdan korkuyorlardı. "Annem onu ikna edeceğini söyledi."

"Ve bizi oraya götürmek için mi çağırdın?" Başımı salladım.

"Aslında hemen bu Kafenin arkasındaki köşkte oturuyorlar," dediğimde hepsinin yüzünde hem dehşet dolu bir ifade hem de şaşkınlık belirmişti. Bunun olacağını biliyordum. "Neden söylemedin?" dedi Georgia dehşetle. Omuz silktim. "En doğal halinizi yakalamak istedim," dediğimde hepsi bana alınmış gibi baktı.

"Neden böyle bir yerden ev almışlar ki?" dedi Babs merakla.

"Aslında burası tamamen onların bölgesi," dedim sakinlikle. "Şehrin birçok yerinde bölgeleri olduğu için epey popülerler."

"Ve biz bu bölgenin yabancılarıyız, öyle mi?" dedi Georgia. Ellerini yolarmış gibi saçlarının arasından geçirdi. "Sana inanmıyorum. O herif ile tanıştığından beri hiç yapmayacağın şeyler yapıyorsun."

"Onunla tanıştığımdan beri değil Georgia. Sürümü kaybettikten sonra oldu bu."

"Onlara sadakatimizi verecek miyiz?" dedi Cyrus. Gözlerimi açıp kapattım. "Sürümü geri istiyorum ve sizi bu işe sürüklemek istemiyorum. Ama siz bu b*k çukuruna sürüklenmeyi kabul ediyorsunuz," dedim. Kahve kupasını serbest bıraktım. "Sorduğun soruya gelecek olursak, evet. Ben, Rex'e sadakatimi vereceğim. O da bana sürümü geri almamı sağlayacak o gücü verecek."

KRAL VE HIRSIZ |OmegaverseHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin