Plan się powiódł. Rodzinie królewskiej udało się zdjąć klątwę z rudowłosej Nellie Levesque. Po całym zdarzeniu dziewczyna zapadła w sen albo straciła przytomność. Ciężko stwierdzić. W tym czasie, Thor postanowił skontaktować się ze swoją przyjaciółką Valkirią.
- Macie jakiś telefon?
Balder podał mu monetę.
- Zrób tęczę ze światła i wody i wrzuć w nią monetę. - polecił mu.
- W wodę?
- W tęczę.
- Jaką tęczę?
- Tą zrobioną z wody.
- Aaa - wykonał polecenia. - Valkiria, Nowy Asgard.
Po chwili pokazał się obraz dziewczyny w niebieskiej bluzie, krótkich spodenkach i włosach koloru ciemnego brązu splecionych w warkocz.
- Hej Val - Odinson jej pomachał.
Zauważyła go.
- Thor? Cześć Misiek! - uśmiechnęła się. Nie zapytała o sposób kontaktu. Widocznie nic jej już nie zdziwi.
- Hej, chciałem zapytać czy znalazłoby się dla nas miejsce w Asgardzie - rzekł blond włosy.
- Nas? Czyli kogo? Masz kogoś? Opowiadaj - zalała go falą pytań kobieta.
- Dla mnie i dla Nellie, przyjaciółki z dzieciństwa i mojej dziewczyny - odparł.
- Oczywiście że tak, muszę ja poznać.
- A co u Korga? - zapytał błękitnooki.
- Zawołam go, Korg! - krzyknęła.
Po chwili koło Brunhildy stanął nie kto inny jak Korg. Facet zrobiony ze skał w kolorze niebieskim.
- Thor? Ale jazda Stary, gdzie ty jesteś? - powiedział Korg.
- W Heaven.
- Heaven nie upadło? - zapytała zainteresowana Valkiria.
- Upadło ale wstało - odpowiedział mężczyzna.
- Świetne podsumowanie - zaśmiał się Balder.
- A to kto? Nowi znajomi? - przejął głos ich skamieniały przyjaciel.
- To jest Reyna i Balder. Balder jest młodszym bratem Nellie, mojej dziewczyny a Reyna to jego narzeczona. - powiedział Thor.
- Miło mi was poznać - Reyna się uśmiechnęła.
- Mi was też - powiedzieli w tym samym czasie Balder i Brunhilda po czym się uśmiechnęli.
- No to wpadajcie, czekamy na was!
- Okej, cześć! - Odinson zakończył połączenie.
- Thor? - odezwała się oprzytomniała już Nellie.
- Tak skarbie? Jak się czujesz? - podszedł do niej.
- Chyba dobrze... - zwymiotowała. Pozostała trójka cicho się zaśmiała.
__________________________
Dzisiaj chciałam samą rozmowę Thor'a z królową Nowego Asgardu, cześć miśki!
CZYTASZ
Heaven In Your Eyes
FanfictionJest to opowieść o mężczyźnie skrzywdzonym przez los...który stracił rodzinę...dom...kilkoro przyjaciół...swój lud...broń...oko...domyślacie się już o kogo chodzi? Postanowiłam stworzyć opowieść o Thor'ze, gdyż zauważyłam, że jest ich mało albowiem...