Ben Senin Şeytanınım🍂

857 49 216
                                    

1x18

Ben geldiim, size biraz entrika biraz duygusal birazcık da spoilerli bir bölüm getirdim. 19'uncı bölüm de tansiyon haplarınızı yanınıza alın bence birazcık ortalık alev alacak.. ( Hem iyi hem kötü..) Bölüme geçmeden önce iki tane önemli duyurum var;

▶️Bölümleri çalışırken yazıyorum arkadaşlar bu da iki günde bir bölümü yetiştirmemi hayliyle zorlaştırıyor. Ama bu havayı da kaybetmek istemediğimden hafta da üç gün bölüm paylaşmaya karar verdim; Pazartesi, Perşembe, Cumartesi ( Pazartesi bölümün kötülüğünü, Perşembe ikinci fragmanın kötülüğünü, Cumartesi de gelen bölüm özetinin kötülüğünü üzerimizden atmamız için)

▶️İkinci duyurumda aslında ilkine bağlı çalışırken yazdığım için arada isimler karışabiliyor, yazım yanlışları, noktalama işaretleri olabiliyor çok iyi kontrol edemiyorum. Sizler gördüğünüz hataları belirtirseniz ben daha sonradan dönüp düzeltirim. Teşekkürler.

🍂🍂

''İnsan sevilmekten çok anlaşılmayı istiyordu belki de ''

-George Orwell-

🍂

-EGE-

Halay. Halay çekmek ve biz? Biz ve halay çekmek? Ali'nin dudaklarından çıkan biricik görevim sonun da ben dakikalardır ağaca yaslanmış düşünüyordum, Zeyno ise Aliler ile koyu bir muhabbete dalmıştı bile. Hatunu kurtaralım kahramanı olalım dedik hatun aldı bize zebanilerin arasına attı düşünmeden vay arkadaş. En son böyle hissettiğim zaman Berk'in bıçaklandığı zamandı, Fifa oynuyorduk, Berk bir bardak su isteyince oyunu bırakıp ona su getirmeye gitmiştim geldiğim de ne göreyim adam benim kaleye Türklerin Yunanlılara saldırması gibi saldırmıştı. Çok üzülmüştüm ama..

''Düşün düşün boktur işin kardeş..'' dedi Arap beni daldığım düşüncelerden kurtarırken, ben irkilerek bakışlarımı Arap'a çevirdiğim de ise sadece ikimizin olduğunu daha yeni fark edebiliyordum '' Ali ve Zeyno sınıfa gitti zil çaldı...''

''Sevgilim beni bırakıp sınıfa mı gitti?'' dedim hafif bozulmuşlukla. Biz böyle gidersek değil onu Ali'den uzaklaştırmak Ali ile yuvasını yapardık ama!

''Hani biz arkadaşız ya, seninle beraber diye bizimle zaman geçirmeyecek mi sandın Sincapcığım?''

''Lafları çarpıtma Arap onu mu diyorum ben?'' dedim sırtımı yasladığım ağaçtan çekerken '' İnsan giderken haber verir anlamında diyorum..''

''Seninle ben yalnız kalmak istedim kardeş..'' dedi elini omzuma koyarken. Ama bakışlarında ki ciddiyeti, yapacağı konuşmanın önemini anlamıştım. '' Giderken de kız iki kez seslendi ama artık nasıl daldıysan çıkaramadık seni..''

''Halay işini düşünüyordum..'' dedim omuzlarımı düşürürken '' Nasıl yapacağımı falan..''

''Günlükte yazılan kişinin sen olmadığını ikimiz de biliyoruz dimi gankscığım?'' diye sordu tek kaşını kaldırırken, alayla. Ben ise gerilmeme rağmen yüzümü mimiksiz tutmaya çalışıyordum '' Sınıfta.. Nora'nın yalanına ortak oldum çünkü Ali ve Zeyno'nun arası açılsın istemedim ama en çokta.. sen Zeyno'yu mutlu edersin diye düşündüm..'' dedi gözlerinde ki ciddiyete rağmen dudaklarında hafifte olsa tebessüm oluşurken '' Seviyon mu lan benim kara belamı?''

Bir Tek Ben Anlarım 🍂🍂Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin