Kesit ❤️‍🩹❤️‍🩹

387 35 28
                                    

Size sonun da kafayı yemiş bir adet Ege Şimşek getirdim..😔😔😡😡

❤️‍🩹❤️‍🩹

''Doğruları söylüyorum sadece. Söylesene Zeyno sana yüz verseydi gene bana ayarlamaya çalışır mıydın?''

''Ege saçmalıyorsun artık!'' dedi Zeyno'da öfkelenmeye başlarken. Bense onu.. duymuyordum. Ben şu an hiç kimseyi duymuyordum. Ama istemediğimden değil sanki beynimde ki bir parça beni herkese kapatmıştı. '' Çağrı'yı da beni de çok kötü bir duruma sokuyorsun''

''Senlik bir durum yok sevgilim rahat ol..'' dedim gülerek '' Sadece Çağrı'yı çözmeye çalışıyorum. Acaba seni bana ayarlamasının nedeni benim sana değmeyecek biri olduğumu görüp sonra da yaralarını sarmak için sana yanaşmayı hedeflemesi olabilir mi diye düşü-'' ama cümlem yüzüme yediğim yumruk yüzünden yarı da kesilmişti. Çağrı öfkeyle ama daha da çok hayal kırıklığıyla bana bakarken ben ise gülerek ona bakıyordum '' Her zaman iyi yumruk atardın, Vefa'ya da o gece böyle vurmuştun dimi?''

''Sen iyi değilsin oğlum!'' dedi Çağrı ellerini yumruk yaparken '' Senin beyninde bir sorun var! Berk'e kızdın diye beni orospu çocuğu yerine koyuyorsun şu an!''

''Hadi ama Çağrıcık yapma böyle..'' dedim gülerek bende ayağa kalkarken '' Sırf Ece'den duyduklarından sonra beni ailemden vurmaya kalkan sen değil misin? Bunu yapan adam her şeyi yapabilir çokta alınmamak lazım..''

Bir Tek Ben Anlarım 🍂🍂Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin