1x27x2
🍂🍂
-ZEYNO-
Ve günü sonunda bitirmiştik. Daha doğrusu Arap'ın kusması üzerine bitirmek zorunda kalmıştık. Gel gelelim benim aklım oyunda ki son soru da kalmıştı. Ege'nin tabii ki de birini öldürdüğünü düşünmüyordum ama bazen inandığınız şeyleri bile inandığınız kişinin ağzından duymak istersiniz ya.. Hani sizi sevdiğini bilirsiniz kendinizden daha çok ona inanırsınız ama yine de söylemesini istersiniz. Gözlerimin içine bakarak ' kimseyi öldürmedim' demesini istiyordum. Tek sorun bunu nasıl ne zaman soracağımdı..
Ben kendi içimde karmaşanın Allahını yaşayayım Ece ise yatağa uzanmış kıkır bir şeye gülüyordu. Gülmesi sinirimi bozuyordu. Çünkü ben gülmüyordum! En sonun da dayanamayarak yatakta duran yastığı kafasına atıverdim ve sonunda hanımefendinin dikkatini çekebildim.
''Ne oluyor be?'' dedi yerinden sıçrarken. Bense onun bu haline karşılık güldüm '' Ne gülüyorsun?''
''Yani bir mafyanın kızısın silah konusunda iyisin ama çok çabuk korkuyorsun be..''
''Canım Zeyno'cum silah kullanmayı biliyor olmam aniden bir şeyle karşılaştığım da korkmamam anlamına gelmez. Gözüm kapalı bir çatışmanın ortasına girmiyorum herhalde ben..''
''Harbi hiç birini öldürdün mü? Yani oyunda bunu ima ettin de..'' dedim kollarımı bağdaştırırken
''Birinin öldürülmesine ses çıkarmamakta katilliktir bana göre. Babam ve abimin yıllardır öldürdükleri kişileri saklıyor olmak, susuyor olmak beni bir katil yapar. Ama hayır kimseyi doğrudan öldürmedim..''
''Annenin yanına neden taşınmıyorsun? Tamam baban çocukken seni tehdit ediyordu ama hala tehdit ediyor olamaz..''
''Sen babamı tanımıyorsun..'' dedi Ece telefonu yanına bırakırken '' O hayırdan anlamaz, belki evettir. Hayır da evettir. Ona karşı gelemezsin. İstediğini alır istediğini almak için kendi çocuğunu bile ezer geçer o..''
''Babana değil ama Sarp'a öfkeliyim..'' dedim yavaşça yanına otururken '' Yani bize yaptıkları tamam eyvallah ama insan kız kardeşine nasıl yapar böyle acımasızlığı? Ben kendi kardeşim için tüm dünyaya savaş açardım..''
''Her şeye sahip olan bir insan onu elinde tutmak ister. Hiçbir şeye sahip olmayan bir insan ise sahip olabileceklerini ister. Sen.. güzel bir aileye doğdun babana rağmen bile olsa.. Seni seven annen dostların var. Senin bu hayattan istediğin şeyler belli, iyi bir meslek, sevilmek ve sevdiklerinle olmak. Çünkü daha ilerisini hiç yaşamadın. Düşünmedin. Ama Sarp öyle değil. O.. altın tepsi de doğdu bu dünyaya. Sen en iyisi olan bir şirkette gidip kırk milyar maaş al bu sana yeter ama Sarp o kırk milyarı bir günde yer. O yüzden de elindekileri kaybetmek istemiyor. Ama ben doğduğum da kaybetme ihtimali oldu..''
''Seni işlerine karıştırmıyorlar dedin o zaman Sarp'ın elinden nasıl bir şeyleri alabilirsin ki?''
''Çünkü Sarp benden nefret etse de beni öldürememesinin tek sebebi babamdan korkusu. Babam öldür dese gözünü kırpmaz. Ama ben.. sınırımı aşarlarsa ikisini de öldürürüm bunu biliyor. Bu da beni ondan tehlikeli yapar.''
''Bana da öğretir misin?'' diye sordum bir anda. Ece tek kaşını kaldırıp 'neyi dercesine' bakarken ben ise kendimden emin bir şekilde ona bakıyordum '' Dövüşmeyi, silah kullanmayı kendini korumayı. O gün.. Ege benim kendimi koruyabileceğimi bilseydi o adamlara karşı savunmasını kaybetmeyecekti. Bir daha olmasını istemiyorum. Bir daha kimse beni korumak uğruna zarar görsün istemiyorum..''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Tek Ben Anlarım 🍂🍂
FanfictionTozlu Yaka'nın 7'nci bölümünün fragmanından yola çıkarak başlanmış hikayedir. ❗️❗️Hikaye de ki çiftler EGZEY, NORBER, ARHAZ VE ECÇAĞ'DİR ❗️❗️ ❌️ZeyÇağ etiketinin olma nedeni, hikayenin genel olayları ikilinin ailesi ile alakalı olmasındandır. ❌️