Saldım Ege'ye Mevlam Zeyno'ya 🍂

856 51 379
                                    

1x17

İki günde bir bölüm getiren yazar yapmışlar olmuş. Ve sizee bu zamana kadar ki en uzun bölümü yazdım, romantik komedi tarzında bir bölümle sizlerleyim. Geçen bölümün yorumları mükoyduu bende o yüzden teşekkür mabadında bölümü uzattım. Siz yorum yapın ben de size müko bölümler getireyim nasıl anlaşma amaaa??? 😎😎

🍂

-EGE-

Kararlılıkta benim gibi olun arkadaşlar. Zeyno'yu hayatımdan çıkarma kararım ile sevgilim olarak hayatıma geri almam arasında on iki on üç saat ya vardı ya yoktu belki de. Ama bunu yapmak zorundaydım. Belki o tokaları ona hediye ettiğim zaman dediğim gibi saçlarını her toplaması gerektiğin de yanında olamazdım ama bugün o kahramana ihtiyacı vardı. Bugün onu kurtarmama ihtiyacı vardı. Hem bu durum bizim ilişkimiz için de bir sınav olacaktı aslında. Ya bu yalanı gerçeğe dönüştürecektik ya da ben asla gerçek olmayacağını sonun da kabullenecektim.

Kendimi ortaya atarken olayların bu kadar kızışacağını düşünmedim. Sevgili olduk der geçeriz diye düşünürken Ali'nin ortaya attığı ' sınav' yüzünden şimdi işler biraz daha karışmıştı. Berk, Çağrı ve Nora gayeeeettt keyifli bir şekilde bizi izlerken ben ise sadece Ali'nin gözlerine bakıyordum. Beni kaçırabileceğini düşünüyordu. Beni Zeyno kendisinden kaçıramadı sen mi kaçırabileceksin aslan parçası?

''Eee madeeem artık bizim bir yengemiz var o zaman bir parti verelim!'' dedi Çağrı sessizliği bozarken. Zeyno ile el ele tutuşmamız üzerine sınıfı sessizlik kaplamıştı. Gören de Berk ile öpüştüm zanneder. Ne bu şanssızlık canım.. Gerçi Berk ile öpüşsem bu kadar şaşırmazlardı herhalde aşığız sonuç da..

''Çağrı sen niye sürekli bir parti verme çabasındasın kardeşim?'' dedi Berk duygularıma tercüman olurken ''Yengemiz var artık diye parti mi verilir ya? Ayrıca akşam dışarı çıkacaktık ya hani biz?''

''Nereye çıkacaksınız?!'' diye bir anda soruverdi Zeyno. Ben şaşkınlıkla bakışlarımı Zeyno'ya çevirirken sınıf için gayet normal bir şeydi bu aslında. '' Yani...sonuçta ilişkimizin ilk günü ya..'' dedi gerilmeye başlarken bense tek kaşımı kaldırmış Zeyno'nun kıvranışını keyifle izliyordum '' Baş başa takılalım diye şey ettim yoksa nereye giderseniz gidin bana ne canım..''

''Rakı balık yapmaya gitmeyi düşünüyorduk yengeciiiimm'' dedi Berk bastıra bastıra, uzata uzata. Çağrı kahkaha atarken sınıf kıkırdıyordu. Bense gülersem elini tutan elimi kırar göt korkusuyla kendimi durdurmaya çalışıyordum.

''Sizin yaşınız kaç be? Rakı balık ne?'' dedi Ali bir anda olaya dahil olurken. '' On altı on yedi yaşlarında ergenleriz biz, ne öyle amcalar gibi rakı balık masasına gitmeler'' dedi alayla gülerek. Tam alayına karşılık ağzımı açacaktım ki Zeyno'nun avcumu sıkıca sıkmasıyla derin bir nefes aldım. Ali ise bunu anlamış olarak bakışlarını ellerimize çevirdi

''Ay bu ne saçma salak bir düşüncedir ya ama..'' dedi Berk ellerini masaya koyarak ayağa kalkarken '' Pardon da Alicik verdiğimiz partiler de içki kullanıyoruz biz zaten, he votka, tekila falan içince sorun olmuyor rakı içmeye kalktığımız zaman mı bir anda problem doğuyor?''

''Onları da tüketmemeniz lazım ama rakı için yaşınız çok küçük. Bünye kaldırmaz sonra sizi bir yerlerden toplarız..'' dedi tek kaşını kaldırırken. Tam Ali'ye doğru bir adım atıyordum ki Çağrı yaptı gene yapacağını. Yüzüme çantamı fırlatıverdi. Ben yüzümde patlayan çantayla bir adım gerilerken sınıf ise sonun da kahkahayı salıvermişti.

Bir Tek Ben Anlarım 🍂🍂Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin