1x28
➡️Duyuru 1; Yorumların düşmesi sebebiyle bölümü hafta da ikiye düşürdüm. Pazartesi ve Cuma şeklinde duruma göre bakacağız 🙏
➡️Duyuru 2; Artık tüm sırların çıkmaya başlayacak olmasından dolayı bölüm çiftler üzerinden değil EgZey'in supheleri üzerinden gidiyor 💅
🍂🍂
-YAZARIN AĞZINDAN-
-YARIN ÖĞLEN-
Sonun da o gün gelmişti. Koreografi için çalışmaların başlama günü gelmişti. Saatlerdir atılan kahkahalar, yaşanılan eğlenceli anılar, kovalamacalar, aşklar şimdilik rafa kaldırılmak zorunda kalmıştı. Otel'in en alt katını prova için ayarlamışlardı- kullanılmayan bölümüydü-. Herkes odasına çıkıp üzerine dans için rahat bir şeyler giydikten sonra salona geçiş yaptılar.
Ece çoktan gelmiş sırtını duvara yaslamış, kulaklığını kulağına takmış kendini ritme bırakmıştı bile. Herkes sırıtarak Ece'yi izlerken Çağrı daha fazla dayanamayarak hızla Ece'nin yanına gitti. Tam yanağına bir buse yerleştirecekti ki Ece gözleri kapalı olmasına rağmen Çağrı'nın ayağına bir anda çelme takınca Çağrı göt aşağı yere düşerken Ece'de kulaklığını çıkardı.
''Duymuyor veya görmüyor olmam hissetmediğim anlamına gelmez tatlı şey..'' dedi ona şaşkın bakışlarla bakan gruba karşı
''Eee Rabbim özene bözene yaratmış yengemi işte..'' dedi Ege gülümseyerek- tamamen yalandan-
''Yalakalık yapmak sizi benden kurtaramayacak Ege Paşam'' dedi Ece yüzüne taktığı acımasız sırıtışıyla herkesi teker teker gözleriyle yoklarken '' Şarkılara daha karar vermediğiniz için ben de genel bir koreografi ayarladım neyi seçerseniz seçin uyacaktır. Tabii tek sıkıntı bir şarkı hareketli bir şarkı duygusal olmalı. Ona göre seçim yapmalısınız..''
''Zaten şarkı isimlerini bu akşama kadar bildirmemiz gerekiyor..'' dedi Zeyno üzerine giydiği hırkayı beline bağlarken '' peki hocam nasıl yapacağız?''
''Önce Nora ve sana figürleri öğreteceğim bir saat falan üçümüz prova edeceğiz sizden sonra erkeklere gelecek sıra..'' dedi Ece yüzünü ekşiterek, umutsuzlukla. Berk, Çağrı, Ege, Ali ve Arap.. Mükemmel beşli. '' Hazal nerede?''
''O yarışma da olmadığı için uyuyacakmış..'' dedi Arap yere otururken '' Ee siz sürünürken biz de oyun oynayalım mı beyler?''
''Oynayın oynayın..'' dedi Nora yavaşça Ece'nin sağına geçerken '' Size sıra geldiğin de bakın bakalım neler olacak..''
''Umarım şunların içinden geçecek figürler vardır..'' dedi Zeyno'da Ece'nin soluna geçerken. Erkeklerin hepsi yere oturmuş, telefonlarını çıkarmış birbirlerine hararetle bir şeyler anlatıyorlardı. Gerçek hayat onları ayrıştırıyor dursun bir oyun birleştiriyordu..
''Siz merak etmeyin..'' dedi Ece gülümseyerek ''Ufak hareketlerle başlayacağız, ninni gibi sakin daha sonra o ninniyi Rock'a çevireceğiz..'' ardından kızlara başlangıç hareketini göstermeye başladı..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Tek Ben Anlarım 🍂🍂
FanfictionTozlu Yaka'nın 7'nci bölümünün fragmanından yola çıkarak başlanmış hikayedir. ❗️❗️Hikaye de ki çiftler EGZEY, NORBER, ARHAZ VE ECÇAĞ'DİR ❗️❗️ ❌️ZeyÇağ etiketinin olma nedeni, hikayenin genel olayları ikilinin ailesi ile alakalı olmasındandır. ❌️