1x29x2
🍂🍂
Selaaam nabersiniz? Ben biraz heyecanlı ve stresliyim. Bugün direksiyon dersim vardı, direksiyon sınavına kadar da bu gerginlik bitmeyecek gibi. İki minik duyurum var sonra sizi bölümle baş başa bırakacağım;
1) Biliyorsunuz ki geçen bölüm yorumlar dolayısıyla iki bölüm içinde final yapacağımı söylemiştim. Ancak çoğu arkadaş sınav haftası olduğu için böyle bir durumla karşılaştığımızı düşündüklerini belirtti. Şimdi ben bu ihtimali göz önüne almadan final verirsem pişman olacağımdan şöyle bir orta yol buldum; otuz beşinci bölüme kadar devam edeceğim. Eğer o sırada yorumlar yerinde ise 5+5+5 bölüm şeklinde gittiği yere kadar gider. Ya da otuz beşten önce yorumlar yeniden düşerse 36 yerine final vereceğim. Yani şimdilik 35'e kadar devam sonrası Allah kerim..
2) Bu bölüm birazcık NorBer üzerine kuruludur. Herkesin sırrını yavaş yavaş çıkarmaya başladığım için çiftlerden ziyade sırrın ana merkezinde ki kişiler üzerine gidiyorum. 31-35 arası Zeyno'nun doğum günü ve katilin artık tamamen ortaya çıkması üzerine olacağı için en azından Nora'nın taciz olayını şimdilik halledelim. Hikaye devam ederse diğer sırlara da elbet zaman gelecek. 35. BÖLÜM DİYORUM UFFF DİYORUM..
🍂🍂
'Dostoyoyevski ' insancıklar' adlı kitabında: Çok tuhaftı, ağlayamadım. Ama ruhum paramparça olmuştu' diyor. İnsanın içine atmasının, güçlü görünmeye çalışmasının en yorucu hali bu olsa gerek'
🍂🍂
-YAZARIN AĞZINDAN-
Nora öylece elinde tuttuğu telefonuna bakıyordu. Mesajları atan kişiyi ciddiye almak istese de birinden korkmak Nora'ya göre değildi en çokta sahneye çıkmalarına dakikalar kala bir sebeple onları sahneye çıkmamaya ikna etmek imkansızdı bunu biliyordu. Nora'da yüreğinde ki korkuya rağmen, gerginliğe rağmen telefonunu cebine koyarak kızların yanına döndü. Ve sonun da beklenen an geldi iki tane şarkı söyleyeceklerdi. Bir tanesi kızlar ve erkekler olarak ikiye ayrılmış bir düet şarkısı olacak diğeri de Berk ve Zeyno'nun sesini belli etmek için baskın olarak ikisinin düeti olacaktı.
''Kızlar!'' dedi Zeyno ağzına gelen kalbini görmezden gelmeye çalışarak bir eliyle Nora'nın diğer eliyle Ece'nin elini tutarken. Ece sadece dansta yer alacaktı, ikinci şarkıya geçildiğin de ise sahneden çıkacaktı. '' Hazır mıyız?!'' dedi kızların ellerini sıkıca tutarken
''Biz her zaman hazırız..'' dedi Nora gülümsemeye çalışarak '' Çıkalım ve içlerinden geçelim!''
''Gözümü kara çıkartmayın ne olur..'' dedi Ece derin bir nefes alırken. Ve tam o sırada ' sıra Yağızoğlu Kolejinde' cümlesi duyuldu..
Kızlar el ele tutuşarak perdenin arkasına geçtiler, müzik çalmaya başladı ve önce koşarak sahneye Zeyno, arkasından Ece ve Nora çıktı. Zeyno sahnenin ortasına geçerken Nora sağına Ece'de soluna geçti. Zeyno şarkıya girerken aynı zaman da kızlar danslarına başladılar..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Tek Ben Anlarım 🍂🍂
FanfictionTozlu Yaka'nın 7'nci bölümünün fragmanından yola çıkarak başlanmış hikayedir. ❗️❗️Hikaye de ki çiftler EGZEY, NORBER, ARHAZ VE ECÇAĞ'DİR ❗️❗️ ❌️ZeyÇağ etiketinin olma nedeni, hikayenin genel olayları ikilinin ailesi ile alakalı olmasındandır. ❌️