שימו לב!
הפרק מכיל תכנים שיכולים להיות קשים לחלקכם.
אכתוב מתי הוא מתחיל כדי שמי שירצה לדלג, יוכל.
זה יהיה הסימון; ●."אז, אתה רוצה להשאר?" שאל אלכסיי,
"לא" אמר בנו הביולוגי של אלכסיי. "היו יכולים להיות לך חברים" לחש אלכסיי, אבל טאהיונג עדיין שמע אותו.
ג'ונת'ן רצה להשאר. אבל.. כמו תמיד פחד.
סונג ואלכסיי כבר הבינו לבד שטאהיונג לא יחזור איתם הביתה. אחרי נאום שלם מצד גאנגקוק כמובן.
"אתה בטוח?" שאל טאהיונג בחיוך, "ב-בפעם אחרת.." אמר הנער החדש.
"אני אחכה" אמר טאהיונג בחיוך. מה שגרם לג'ונת'ן להעלות חיוך קטן. "תודה.." מלמל.
ארוחת הערב הסתיימה מהר מהמצופה. ג'ונת'ן לא נשאר, ורק רצה ללכת. זה לא פגע בגאנגקוק או בטאהיונג כלל. הרי השניים הבינו שאותו נער מרגיש לא בנוח.
"להתראות, תודהעל האירוח, הוא היה מקסים" חייכה סונג. "עד פגשיתינו הבאה, אה?" אמר אלכסיי, מניח את בקבוק היין שקנה על השיש. "עד פגישתינו הבאה" צחקו הזוג ג'ון.
"לילה טוב". אמרו אחד לשני.
גאנגקוק שטף את הכלים ואימו חייכה אליו, נראת די תשושה אחרי ההכנות לאותה ארוחה.
בדרכה לחדרה, ראתה את טאהיונג. "היי טאהיונגי, בוא הנה" אמרה בלחש וחיוך. "אתה יכול להיות עם גאנגקוק, הוא שוטף כלים ואולי תנעים את הזמן שלו?" שאלה.
"א-אוקיי.." אמר במבוכה.
"תודה טאהיונגי" חייכה האם. מחבקת אותו ופונה אל חדרה שם מר. ג'ון כבר נמצא בחלום השביעי. תשוש גם הוא.
הבית ברובו היה חשוך. טאהיונג הלך בצעדים זהירים לעבר המטבח. "גאנגי?" שאל וגאנגקוק לא הגיב.
"גאנגי.." קרא קצת יותר בקול, והבוגר המשיך בשלו. שוטף את הכלים. "גאנגי!" ניסה הקטן לצעוק, אבל זכר ש'הוריו' ישנים.
"גאנגי" אמר טאהיונג, ברגע שאמר את זה, גאנגקוק ניגב את ידיו, מתכוון להמשיך לשטוף אחרי שינקה קצת את ידיו.
הבוגר הוציא את האוזניות הקטנות שהיו לאוזניו. "כמה זמן אתה קורא לי?" גיחך קצת הבוגר. "אני חשבתי שאתה מתעלם ממני!" אמר טאהיונג ורץ אל הבוגר מחבק אותו מאחור ולא משחרר.
"מצטער שהלחצתי אותך קטנצ'יק" אמר.
טאהיונג עדיין החזיק בגופו של הבוגר ממנו. מרגיש ידיים על מותניו, מרימות אותו. "ג-גאנגי.." צחקק הקטן.
גאנגקוק השיב את טאהיונג על השיש. עומד בין רגליו הסגורות.
השניים הביטו אחד בעיני השני. גאנגקוק ידע שהוריו ישנים. מניח את שפתיו על שפתיו של הקטן.
YOU ARE READING
Little Shit // Taekook✔︎
Teen Fictionקים טאהיונג הוא אדם בעל יחודיות.. יכול להיות שרוב האנשים לא יבינו אותו, לא יבינו מה הוא. משפחה בצפון העיר אמצה אותו, אין מאושר ממנו. אבל אחיו החורג.. לא יודע איך לקבל את זה. "ר-רוצה לשחק?".. "לא" "ל-למה.." "כי אני שונא אותך ליטל שיט" ⚠️WARNIN...