🌼PROLOG🌼

11.4K 584 2
                                    

Nayra duduk di bangku taman itu sambil menunggu kedatangan seseorang.

"Nayra." Suara garau yang amat dikenali terus membuatkan Nayra menoleh.

Tengku Eykal terus berjalan ke arah Nayra lalu duduk dibangku itu.

"Kenapa nak jumpa?" Tanya Nayra dengan dingin.

"Aku nak mintak maaf pasal apa yang jadi dulu. Aku bodoh sebab percaya orang yang aku tak berapa nak kenal daripada kau girlfriend aku sendiri." Kata Tengku Eykal sambil menunduk.

"Okey. That's all?" Tanya Nayra. Tengku Eykal mendongak.

"Balik pada aku." Ujar Tengku Eykal.

"No thanks." Ujar Nayra lalu berura-ura untuk pergi.

"Kau cakap kau maafkan aku." Ujar Tengku Eykal.

"Ye memang aku maafkan kau, tapi kau kene ingat luka yang kau buat dekat hati aku 10 tahun lepas belum sembuh lagi." Ujar Nayra sambil berpeluk tubuh.

"Nayra takkan sikit pun takde perasaan sayang or cinta untuk aku?" Tanya Tengku Eykal.

"Cinta dan sayang aku dah lama mati."  Kata Nayra. Tengku Eykal menunduk.

"Dah lah aku malas lah nak cakap hal dah lepas. Aku dah maafkan kau and ya kau boleh blah dari hidup aku." Ujar Nayra kemudian kaki melangkah meninggalkan Tengku Eykal.

"AKU TAK KISAH NAY! AKU AKAN DAPATKAN KAU! WALAUPUN DENGAN CARA KOTOR NAY!" Kata Tengku Eykal dengan nada separa jerit. Nayra hanya menunjukkan simbol 'ok'.

LET'S GO BAB 1

MR.BADBOY,MRS.MAFIA:NAYRA LACRISSA XAVERRA (COMPLETE)Where stories live. Discover now