Nayra terjaga dari lena dan terlihat Tengku Eykal sedang tidur dengan wajah disembamkan pada perut Nayra.
Nayra perlahan-lahan gerakkan badannya untuk turun.
"Erm." Tengku Eykal merengek dan memeluk tubuh Nayra.
"Love nak pergi mana?" Tanya Tengku Eykal.
"Toilet. love nak terkencing ni." Kata Nayra. Tengku Eykal melepaskan pelukkan.
"Jangan lama-lama datang balik tau." Kata Tengku Eykal. Nayra mengangguk.
Selesai sahaja Nayra ditandas terus dia kembali ke katil. Tengku Eykal terus memeluk tubuh Nayra.
"Love." Tengku Eykal memanggil dengan mata masih tertutup.
"Kalau baby ni lahir nanti love lagi sayang dia ke sayang by?" Tanya Tengku Eykal.
"Of course lah sayang dia." Kata Nayra. Tengku Eykal mendongak memandang Nayra. Air mata bertakung.
"Hiks so l-love tak sayang by dah?" Tanya Tengku Eykal. Nayra tertawa.
"Haah tak sayang. Maybe sayang, maybe tak. Tengok lah sebab masa tu dah jatuh talak. Lagi pun kan sepanjang by takde ada secret admirer bagi love hadiah." Usik Nayra. Tengku Eykal makin galak menangis.
"SIAPA!?" Tanya Tengku Eykal. Nayra tertawa.
"Ntah but nama dia MR.T." kata Nayra. Tengku Eykal terdiam lalu tertawa kecil.
"HAHAH love nak tahu tak? Mr.T tu by lah. Mr. Tengku. So by lah yang bagi coklat bagi bunga plastik and what so ever." Kata Tengku Eykal. Nayra membulat mata.
"Are you serious?" Tanya Nayra. Tengku Eykal mengangguk.
"So suprise kan." Kata Tengku Eykal. Nayra mencebik.
"Hm patut lah love lagi sayang baby dari ayah dia." Kata Nayra sambil berpeluk tubuh.
"HAHAHAHA jangan lah merajuk." Kata Tengku Eykal.
"By kenapa baru sekarang by balik? Mana daddy?" Tanya Nayra. Tengku Eykal tersenyum lalu menarik nafas.
"Actually....
Flashback.
"Aku nak ayah aku!" Jerit Tengku Eykal. Driana dan Tengku Aina tertawa.
"Baby you looks so childlish lah." Kata Driana.
"Dah Dri lets go shopping kita tinggalkan je dia ni." Kata Tengku Aina.
"Mummy how dare you nak tinggalkan my husband yang baru je i nikah?" Kata Driana.
Ya Tengku Eykal dan Driana telah bernikah secara paksa. Siapa lagi kalau bukan Dri yang paksa.
"Alah nanti husband tercinta you ni ada lah orang jaga. Come let's go." Kata Tengku Aina lalu beredar.
"Baby i minta izin keluar ya." Kata Driana.
"BERAMBUS KAU SIAL!" Jerkah Tengku Eykal. Driana tertawa.
"Bubye baby." Driana keluar.
"Eykal.." terdengar suaranl sayu memanggil namanya.
"Daddy?" Tengku Eykal mencari suara ayahnya.
"Eykal..." Tengku Eykal terus membuka pintu yang berada dalam bilik itu.
"Daddy!" Tengku Eykal memeluk tubuh Tengku Ayyash.
"Hiks daddy. Eykal dah kahwin dengan dia. Hiks Eykal benci!" Kata Tengku Eykal. Tengku Ayyash tersenyum.
YOU ARE READING
MR.BADBOY,MRS.MAFIA:NAYRA LACRISSA XAVERRA (COMPLETE)
Romans𝑺𝒆𝒓𝒊𝒆𝒔 4 [C O M P L E T E] "Engkau tetap ada dihati aku." Dia Nayra Lacrissa Xaverra,gadis yang dari kecil dilatih menjadi seorang mafia. Berketurunan mafia,jatuh cinta dengan seorang jejaka. Jejaka dingin dan di label badboy kerana sering mel...