Beberapa bulan kemudian.
"YEAYYY MERDEKAA! TAKDE BUKU DAHH!" beg sekolah Adrian dicampak ketepi,tubuhnya direbah di atas sofa.
"Seronoknya kau." Kata Nayra.
"Of course. Sekarang kita tunggu result keluar je. Aku jamin straight A." Kata Adrian sambil menyilang kakinya.
"Confident jap lagi 8 A 1B baru tahu." Kata Faith.
"Hey choi mulut kauu." Kata Adrian.
"NEK MUMMY! DAH BOLEH STANDBY BELI RUMAH UNTUK RIAN!" jerit Adrian dari ruang tamu.
"BERANGAN LAH KAU! RESULT KELUAR BARU BELI." ujar Laressa dari dapur.
"Hishh." Adrian memeluk tubuh dan memuncung bibir.
"Abang Khalif jangan lah macam ni." Semua mata memandang Leandra dan Khalif.
"Im sorry sayang but i have too." Ujar Khalif.
"Uncle Fendy kenapa nak pisahkan Khalif dengan Lean?" Tanya Leandra. Air matanya mula membanjiri pipi.
"Lean, he not a good men for you. Plus i still need him for our academy." Ujar Fendy.
"What?" Tanya Leandra.
"Lean look. Khalif actually salah sorang daripada red evil,but not red evil di Malaysia dia red evil US. Now tugas dia dah selesai so he needs go back."kata Fendy. Khalif menunduk.
"What? No he is a gengster." Ujar Leandra. Fendy mengeluh.
"Dia amik position penyamaran so ya dia sepatutnya balik lepas Nayra tangkap kumpulan yon but Lean amik dia. Then kebetulan dia ada lagi kerja so dia terus kan." Kata Fendy.
"But he can stay here. Dia kan red evil jugak." Leandra masih mempertahankan Khalif.
"Sorry Lean, he has a wife." 4 kata membuatkan hati Leandra remuk.
"W-wife? Abang Khalif apa ni?" Tanya Leandra.
"Im sorry Lean, i love my wife." Ujar Khalif.
"Then kenapa abang cakap abang cintakan Lean?" Tanya Leandra. Air mata jernihnya semakin banyak keluar.
"Lean enough." Lofyssa menahan anaknya.
"Abang tak nak Lean tahu identiti abang. Im sorry i have to go." Lantas Khalif masuk ke dalam kereta.
Leandra jatuh terduduk.
"So selama ni aku sorang je cintakan dia? And he did not love me?"hati Leandra berbicara.
"Lean masuk jom go rehat kat atas." Lofyssa menolong anaknya bangun dan dibawa ke bilik.
"Fuh dapat tengok drama free." Ujar Adrian.
"Tu sebab aku tak bagi Lean nak bawak balik Khalif tu." Kata Nayra.
"Hari tu kak Nayra then Dara now Lean banyak sial drama." Ujar Dayyan.
"Ye doh lepas ni mesti nayra lag-ark!
Nayra membaling kusyen yang berada disebelahnya.
"Sebelum aku tarik rambut kau sampai botak better kau berambos." Kata Nayra. Adrian mencebik terus naik ke biliknya.
.
.
.
Hari yang mereka tunggu-tunggu hari keluarnya keputusan SPM mereka."Selamat sejahtera semua pelajar. Saya tahu hari ni hari yang amat gemuruh bagi awak semua. Apa sahaja keputusan yang awak terima,awak redha awak semua dah buat yang terbaik." Ucap Puan Zana. Semua pelajar bersorak.
"Jadi kita jemput Puan Lisa dan Tuan Nafian ke tengah untuk menyampaikan keputusan cemerlang 9A."
"Aku takut dam aku takut." Adrian melentok kepala dibahu Adam. Adam hanya pasrah.
YOU ARE READING
MR.BADBOY,MRS.MAFIA:NAYRA LACRISSA XAVERRA (COMPLETE)
Romance𝑺𝒆𝒓𝒊𝒆𝒔 4 [C O M P L E T E] "Engkau tetap ada dihati aku." Dia Nayra Lacrissa Xaverra,gadis yang dari kecil dilatih menjadi seorang mafia. Berketurunan mafia,jatuh cinta dengan seorang jejaka. Jejaka dingin dan di label badboy kerana sering mel...