Driana masih lagi berfikir untuk merosakkan hubungan Nayra dan Tengku Eykal.
"ARGHHHH!"
"Kau memang sial Nayra. Berani kan kau rampas hak aku." Kata Driana.
"Need help my dear?" Tanya seorang lelaki.
"Shah?" Driana berkerut dahi.
"Hyee miss me?" Kata Aqashah dengan sinis.
"Kau bukan dekat-
"Jail? Pfft bapak aku kaya. Dia rasuah jela and settle." Kata Aqashah. Driana hanya diam.
"So dengar cerita frust boyfriend kahwin dengan bekas bff kau." Kata Aqashah.
"Kau diam lah." Kata Driana.
"Kita deal. Kau ambil Eykal aku ambil Nayra." Kata Aqashah. Driana tertarik dengan cadangan Aqashah.
"Okey deal." Driana tersenyum sinis.
.
.
.
Tengku Eykal tersedar dari lena apabila dia mendapati isterinya tiada disebelahnya.Tengku Eykal keluar dari bilik tidurnya dan pergi ke arah dapur. Terlihat Nayra sedang memasak didapur.
"Love." Tengku Eykal memeluk dari belakang. Nayra terkejut sedikit.
"Ehh bangun dah? Sarapan tak siap lagi by." Kata Nayra. Tengku Eykal melabuhkan dagunya dibahu Nayra.
"Erm kenapa love masak? Kan by kata love tak payah buat apa-apa dalam rumah ni. Cukup layan by je." Kata Tengku Eykal. Nayra tertawa.
"Alah tak pela. Sesekali masak untuk by. By pun mesti nak makan air tangan love kan?" Kata Nayra.
"Eee bila tah kita teringin makan air tangan dia." Kata Tengku Eykal.
"Apa kau cakap?" Tanya Nayra dengan tegas. Sudip diangkat tinggi.
"Ehh hehe tak tak gurau." Kata Tengku Eykal sambil mengangkat tangan diudara.
Nayra menjeling dan sambung mengacau masakannya.
"Love tak payah lah nak buat kerja semua ni. By boleh buat lah. Love dah lah penat kerja astu nak layan by lagi. Biar jela kerja-kerja rumah ni by buat." Kata Tengku Eykal sambil menyembamkan wajahnya pada leher Nayra.
"By pun kerja kan? So kita saling bantu-membantu lah." Kata Nayra.
"Tapi nanti love penat siapa nak layan by?" Kata Tengku Eykal lalu memuncung bibir.
Nayra tertawa kecil, tangan lincah menghidangkan sarapan.
"Love takkan penat layan by okey?" Kata Nayra. Tengku Eykal tersenyum nakal.
"Betul ea? Nanti kalau kita buat-mphm!
"Sedapkan sosej ni? Love masak. Ni telur ni makan lah sekali." Telur hancur yang dimasak disumbat dalam mulut Tengku Eykal.
Tengku Eykal mengunyah makan yang berada didalam mulut lalu menjeling Nayra.
"Eyyy love ni kan asal cakap pasal ba-
"Ha nak lagi? Nah." Sosej disumbat ke dalam mulut Tengku Eykal.
"Kau cakap lagi pasal anak aku sumbat lagi nak?" Kata Nayra dengan tegas. Tengku Eykal menggeleng dan menunduk.
Air mata Tengku Eykal mula bertakung.
"Kesat air mata tu. Cakap sikit menangis cakap sikit menangis." Kata Nayra. Tengku Eykal mengesat air matanya.
"Nak lagi?" Tanya Nayra. Tengku Eykal mengangguk.
"Lepas ni mandi astu pergi kerja." Kata Nayra. Tengku Eykal diam. Air mata sudah banyak mengalir.
YOU ARE READING
MR.BADBOY,MRS.MAFIA:NAYRA LACRISSA XAVERRA (COMPLETE)
Romance𝑺𝒆𝒓𝒊𝒆𝒔 4 [C O M P L E T E] "Engkau tetap ada dihati aku." Dia Nayra Lacrissa Xaverra,gadis yang dari kecil dilatih menjadi seorang mafia. Berketurunan mafia,jatuh cinta dengan seorang jejaka. Jejaka dingin dan di label badboy kerana sering mel...