🌼BAB 44(LAST)🌼

7.7K 528 62
                                    

Nayra tersedar dari pengsan dia berada dihospital tika ini.

"Hye tatak Nayra." Nayra terkejut melihat Yusof berada dihadapannya.

"Eh kau-

"Yup aku dah mati. Saja lah melawat kau. Bila anak kau nak keluar ni?" Tanya Yusof sambil mencucuk perut Nayra menggunakan jarinya.

"Kau jangan main-main lah." Kata Nayra.

"Iya aku dah mati." Kata Yusof dengan air matanya.

"Kau ni takde kerja ke kacau isteri aku?" Suara Tengku Eykal kedengaran.

"Ishh kau ni kan suka bagi kantoi benci lahh!" Kata Yusof lalu duduk semula disebelah Adrian.

AUTHOR:HAHAHHAA readers kene scam HAHHAHAA eh tak gurau je jangan marah.

"Benak otak kau ni." Kata Adrian. Yusof menjeling.

"Love okey?" Tanya Tengku Eykal. Nayra bersandar dikepala katil.

"Wait bukan Yusof dah-

"Mati?" Eldian memintas. Nayra mengangguk.

"Dia mati? Kau tahu tak bape kali dah dia ni bahayakan nyawa tapi tak pernah-pernah mati." Kata Eldian.

"Patut lah kau tak sedih langsung aku acah-acah nak mati." Kata Yusof. Eldian menjeling.

"Memang tak pernah sedih. Kalau kau mati betul-betul pun aku tak kisah. Dah lah anak yatim piatu menyusahkan aku." Kata Eldian. Yusof mencebik.

"Eleh nanti aku mati betul-betul kau nangis siap kau aku jemput kau ajak tuhan sekali." Kata Yusof. Eldian hanya beriak dingin.

"Dah karang dua-dua aku hantar jumpa tuhan kang." Kata Tengku Eykal.

"Eleh sebelum kau hantar aku hantar kau dulu." Kata Yusof.

"Sudah." Naufal mencelah.

"Kau diam anak Nafian! Ini urusan aku dengan anak Ayyash ni." Kata Yusof.

"Weyh anak Luthfi nak join." Ujar Adrian lalu mengikut berdebat.

"Anak Daniel pun!"

"Excuse me anak Firaz nak join!"

"Apa benda sial main nama bapak ni?" Kata Eldian.

"Ni lah bala kitaorang." Kata Naufal.

"Eh kau jangan ingat isteri kau ketua mafia aku takut ea." Kata Yusof.

"Eh anak Rosli. Kau diam lah mulut bau bangkai." Kata Adrian.

"Eh anak Luthfi kau jangan nak bangkai-bangkai kan mulut aku ea. Aku sepak bibir kau karang bengkak tau!" Kata Yusof.

"Eh anak Ayyash asal kau diam? lawan lahh." Kata Fawwaz.

"Diam lah." Kata Tengku Eykal.

"Anak Firaz kau jangan kacau lah anak Ayyash tu member period." Kata Dayyan.

"Anak Daniel kau jangan ingat kau hensem ea. Muka tapir!" Kata Adrian secara tiba-tiba.

"Eh anak Luthfi aku tak kacau kau tau apa pasal kau tegur-tegur aku punya muka?" Kata Dayyan.

"Anak Rosli,anak Firaz kau jangan nak gelak-gelak ea." Kata Dayyan.

"DAH DIAM!" Nayra meninggikan suara.

"Kau nak bergaduh keluar bising je." Kata Naufal.

"Eh anak Nafian kau diam." Kata Yusof. Naufal menjeling..
.
.
3 bulan kemudian.

"Nayra Lacrissa! Jangan lah lari masyaallah by baru mop lantai." Kata Tengku Eykal yang sedang memasak didapur. Nayra tersengih.

"Hehehe babyyy!" Nayra memeluk tubuh Tengku Eykal.

MR.BADBOY,MRS.MAFIA:NAYRA LACRISSA XAVERRA (COMPLETE)Where stories live. Discover now