Tengku Eykal duduk sambil merenung kolam renang.
"Sampai bila kau nak macam ni Kal?" Eldian datang dan duduk disebelah Tengku Eykal.
"Macam mana?" Tanya Tengku Eykal.
"Sampai bila kau nak seksa perasaan kau?" Kata Eldian.
"Apa kau mengarut ni?" Tanya Tengku Eykal.
"Kau cinta kan Nayra kau sayang Nayra but mulut orang terus kau ketepi kan semua benda. Kau lagi dengar cakap orang luar dari girl yang kau sangat cintai? Kau percayakan dia ke tak sebenarnya?" Tanya Eldian. Tengku Eykal tergamam.
"But the girls ada bukti." Ujar Tengku Eykal.
"Eykal." Suara Zahra kedengaran. Terlihat Zahra, Dyah dan Farha.
"Sebenarnya, Nayra tak buat semua tu. Dia memang setia dengan kau." Kata Zahra. Tengku Eykal mengerut dahi.
"Kau sendiri tengok chat tu. Takde pun yang Nayra kata dia nak kat jantan lain. Tu semua chat kitaorang and Zahra hanya cerita apa jadi je. Ye memang betul dia puji laki tu but percaya she dont have a feelings for other boys."Kata Dyah. Tengku Eykal terdiam.
"Nayra tak pernah curang dengan kau,sebaliknya dia bangga dengan kau even kau banyak buat masalah and masalah tu datang dekat dia, dia tak pernah terfikir untuk tinggalkan kau." Kata Farha. Tengku Eykal meraup wajahnya.
"Aku nak jumpa Nayra." Kata Tengku Eykal.
"Haha too late. Dia dah fly overseas." Ujar Yusof. Tengku Eykal terdiam.
"Love aku minta maaf."
.
.
.
8 Tahun kemudian."Tumbuk kuat sikit! Jangan lemah sangat!" Suara Nayra bergema didalam ruang latihan.
"Penat miss!" Jawab anak buahnya yang masih dilatih.
"Macam mana nak lawan musuh kalau tumbuk pun LEMAH! JADI PEREMPUAN TAK BOLEH LEMAH!" Ujar Nayra. Nayra melatih perempuan sahaja pagi ini.
"Tatak Nayra!" Hadara Dan Leandra masuk ke ruang latihan.
"Korang nak apa?" Tanya Nayra dengan dingin.
"Makan jom." Kata Leandra. Nayra memandang tajam wajah mereka.
"Kau jangan nak selamat kan diaorang lah." Kata Nayra dengan dingin.
"Eh tak tak tak mana ada! Kita nak makan je." Kata Hadara. Nayra mengeluh lalu akur dengan permintaan dua gadis itu.
"Dah cepat jom." Ujar Nayra lalu keluar dari bilik latihan.
Anak buahnya semua bernafas lega. Hadara dan Leandra mengenyit mata pada mereka.
Mereka bertiga duduk dimeja makan sambil menjamu selera.
"Mmmm sedapnya mee goreng." Ujar Hadara.
"Makan tutup jela mulut aku lempang kangg." Kata Nayra. Hadara mencebik.
"Esok kita pergi US." Kata-kata Nayra membuatkan Hadara dan Leandra tersedak.
"And korang kena ikut." Kata Nayra.
"NO I IS BANTAH 100.1 % YOU KNOW KAN KAK NAYRA IF I GO THERE I WILL JUMPA WITH UNCLE FENDY I DON'T WANT. AND HIS KIDS SO ANNOYING!" Ujar Hadara. Nayra hanya wajah selamba.
"YAAA I ALSO BANTAH LAH KAK NAYRA. BECAUSE I WILL JUMPA THE KHALIF. MY LUKA DIHATI IS NOT SEMBUH ALREADY." Kata Leandra.
"I dont care korang yang nak ikut aku sampai kat Itali. Now aku nak gi US korang kene ikut. No objection" Kata Nayra dengan tegas.
YOU ARE READING
MR.BADBOY,MRS.MAFIA:NAYRA LACRISSA XAVERRA (COMPLETE)
Romance𝑺𝒆𝒓𝒊𝒆𝒔 4 [C O M P L E T E] "Engkau tetap ada dihati aku." Dia Nayra Lacrissa Xaverra,gadis yang dari kecil dilatih menjadi seorang mafia. Berketurunan mafia,jatuh cinta dengan seorang jejaka. Jejaka dingin dan di label badboy kerana sering mel...