Tengku Eykal sedang menahan amarahnya.
"Tengku Eykal kitaorang-
"MACAM MANA KORANG BUAT KERJA HA!?" jerkah Tengku Eykal kepada beberapa pengawal rumah agam Luqman.
"Tengku Eykal kami betul-betul tak sedar,sebab kami dipengsankan." Kata salah satu pengawal rumah itu.
"ARGH AKU TAK KISAH LAH ALASAN KAU!" jerkah Tengku Eykal. Semua pengawal itu menunduuk.
"Eyk tenang duduk dulu. Korang boleh blah." Kata Nafian. Semua pengawal itu keluar dari rumah itu.
"Macam mana ni papa?" Tanya Tengku Eykal matanya sudah berair.
"Jangan lah nangis."tegur Eldian. Tengku Eykal tidak dapat menahan air matanya terus dia mengalirkan sahaja.
Eldian terus memeluk kepala Tengku Eykal.
"Hiks hiks isteri aku El." Kata Tengku Eykal.
"Ye sabar. Diaorang tengah cari." Kata Eldian.
"Dayyan dapat tak?" Tanya Daniel. Dayyan menggeleng.
"Lemah lah kau ni tepi lahh."kata Yusof lalu mengambil alih komputer Dayyan.
"Eh kau tahu ke buat ni sop? Kejap lagi salah naya pak kream." Kata Dayyan. Yusof tersenyum sinis.
"Dayyish cari lokasi dapat tak?" Tanya Lalisa. Dayyish mengangguk lalu menunjukkan komputernya.
"Uyo nampaknye Nayra kena culik dengan madu dia." Kata Yusof. Tengku Eykal pantas melihat komputer.
"Ni rumah banglo yang runtuh tu. Erm diaorang bina rumah kecik kat situ. Almaklum lah bajet takde." Kata Yusof.
"Siapa doh kau sebenarnye?" Tanya Fawwaz.
"Well you can called me Vince, hacker terbaik kumpulan black snake. Ouh ya pernah dapat anugerah hacker terbaik." Kata Yusof dengan bangga.
"Wait siapa je bagi anugerah macam tu?" Tanya Adrian.
"Aku sendiri lah."kata Yusof.
"Black snake tu....
"Eldian punya." Kata Yusof. Naufal tergamam.
"Tak pe aku tahu kau pernah bunuh adik aku. It's okey he deserve it." Kata Eldian. Naufal hanya diam.
"Sekarang semua dah dapat let's go buat plan." Kata Naufal.
"Need my help?" Tanya Eldian.
"Yes."kata Tengku Eykal.
"Yeayyy perang!" Ujar Dayyan, Fawwaz, Adrian dan Yusof serentak.
Nayra tersedar dari pengsan terus dia mengimbas keadaan sekeliling.
"Hye madu ku." Sapa Driana dengan sinis.
"Kau nak apa sebenarnya? Kau nak laki aku pun kau dah dapatkan? Apa lagi?" Tanya Nayra.
"Erm takde lah aku just nak jumpa madu aku ni. And nak tengok lah anak kau sihat tak? Kalau sihat aku nak buat dia tak sihat." Kata Driana sambil tertawa psiko.
"Jangan sentuh anak aku bodoh!" Kata Nayra.
"Erm I don't know kalau aku baik maybe fak sentuh. Kalau jahat hm sentuh lah." Kata Driana.
"KAU NAK APA SEBENARNYA!?" Jerkah Nayra.
"AKU NAK KAU MATI! DARI DULU LAGI KAU ASYIK DAPAT APA YANG KAU NAK! RAMAI SUKA KAU EVEN KAU DINGIN! AKU!? EVEN AKU PERAMAH TAKDE PUN NAN DEKAT DENGAN AKU!" Kata Driana. Nayra mengalirkan air mata.
"Dri, kau kenapa sebenarnye? Tak cukup ke doh aku, Dyah, Zahra, Farha jadi kawan kau? Kau nak apa lagi?" Tanya Nayra. Driana menggeleng.
"Bukan itu maksud aku Nay, maksud aku sekarang ni ramai lelaki suka kau dan kenapa bukan aku?" Kata Driana.
YOU ARE READING
MR.BADBOY,MRS.MAFIA:NAYRA LACRISSA XAVERRA (COMPLETE)
Romance𝑺𝒆𝒓𝒊𝒆𝒔 4 [C O M P L E T E] "Engkau tetap ada dihati aku." Dia Nayra Lacrissa Xaverra,gadis yang dari kecil dilatih menjadi seorang mafia. Berketurunan mafia,jatuh cinta dengan seorang jejaka. Jejaka dingin dan di label badboy kerana sering mel...