Nayra berjalan ke arah pejabat untuk menghantar kehadiran kelas.
Tiba-tiba terasa badannya dilanggar oleh seseorang. Lantas, Nayra memandang wajah gerangan yang melanggarnya.
"Ouh so ni lah yang sibuk menggatal dengan Tengku Eykal? My boyfriend." Ujar gadis itu. Nayra beriak dingin.
Nayra memandang gadis itu lalu berlalu pergi.
"Woy aku tak habis lagi lah!" Kata gadis itu dengan separa jerit.
Lengan Nayra ditarik.
"Apa benda ni?" Tanya Nayra dengan dingin.
"Aku nak kau jauhkan diri dari Eykal. His mine!" Ujar gadis itu dengan tegas.
"Kau siapa?" Tanya Nayra lalu berpeluk tubuh.
"Aku Tengku Anyra Medlina. His cousin merangkap his future wife." Kata Tengku Anyra.
"Pfft cousin. Yang tu aku percaya Eykal anggap kau cousin dia but aku tak percaya dia anggap kau as future wife. Maybe kau yang syok sendiri." Kata Nayra dengan sinis. Tengku Anyra mengepal penumbuk.
"Kau tak percaya, kau tanya lah dia sendiri." Kata Tengku Anyra.
"Tak perlu tanya pun sebab aku tengok dengan cara kau bercakap cara kau menggedik pun nampak lah Eykal akan reject kau." Kata Nayra.
"Kau pekak ke? Kan aku dh kata aku future wife dia." Kata Tengku Anyra.
"Sejak bila aku mengaku kau future wife aku?" Suara garau milik Tengku Eykal kedengaran.
"Ey-eykal." Tengku Anyra menjadu gugup.
"Aku dah pernah kata aku dengan kau as cousin tak lebih. Kau jangan perasan lah." Ujar Tengku Eykal sambil memeluk bahu Nayra.
"Kau tahu tak yang layak jadi wife aku dia dan bukan kau." Kata Tengku Eykal dengan dingin. Nayra disebelah tersenyum sinis.
"But Eykal, daddy mesti tak setuju kalau Eykal nak bawa perempuan kasar ni jumpa daddy. Kan daddy pernah kata dia nak perempuan lembut macam arwah mama ica." Kata Tengku Anyra.
"At least aku reti jaga diri, i dont need a men for save me. Not like you, still need men for save you? Lemah lembut? Pffft lebih kepada murah lah." Kata Nayra dengan sinis. Tengku Anyra mengepal penumbuk.
"Nice my love." Ujar Tengku Eykal lalu tersenyum bangga.
Terus Tengku Eykal dan Nayra meninggalkan Tengku Anyra.
"Kau tunggu lah perempuan. Kau takkan dapat Eykal." Ujar Tengku Anyra.
"Kau okey?" Tanya Tengku Eykal.
"Okey je." Jawab Nayra.
"Aku tak tahu pun kau ada cousin." Kata Nayra.
"Haah sebab aku tak nak ngaku dia cousin." Kata Tengku Eykal.
"But why?" Tanya Nayra.
"Cause dia manusia paling annoying,paling gedik dan paling aku rasa nak tumbuk tumbuk." Kata Tengku Eykal. Nayra tertawa.
"Comel kau gelak." Kata Tengku Eykal.
"Aku memang comel pun tak yah bagi tahu pun tak apa." Kata Nayra sambil menyelak rambutnya kebelakang.
"Pin pin pin tepi lahh!" Suara Yusof kedengaran.
Nayra dan Tengku Eykal menoleh ke arah Yusof. Terlihat Yusof duduk di kereta sorong dan ditolak oleh Adrian. Adam dan Eldian ditepi sudah menutup muka.
"Adrian laju laa." Kata Yusof.
"Baik boss. Ngeng ngeng ngenggg!" Adrian menolak laju kereta sorong tersebut.
YOU ARE READING
MR.BADBOY,MRS.MAFIA:NAYRA LACRISSA XAVERRA (COMPLETE)
Romance𝑺𝒆𝒓𝒊𝒆𝒔 4 [C O M P L E T E] "Engkau tetap ada dihati aku." Dia Nayra Lacrissa Xaverra,gadis yang dari kecil dilatih menjadi seorang mafia. Berketurunan mafia,jatuh cinta dengan seorang jejaka. Jejaka dingin dan di label badboy kerana sering mel...