"Pandai kau sembunyikan keluarga kau kan." Suara Tengku Anyra kedengaran. Mata Nayra dipandang tajam.
"Yes of course. Im not stupid like you." Ujar Nayra dengan bangga. Tengku Anyra mengepal penumbuk.
"Actually girls. Banyak lagi pasal aku yang korang tak tahu. Even kita dah kawan 5 tahun but ya banyak sangat benda aku sorokkan." Kata Nayra dengan sinis.
"Just tell us." Kata Driana.
"Pfft tell you guys? Of course not. In your dream dear." Kata Nayra lalu beredar dari situ dan masuk ke dalam kelasnya.
"It's okey kita berlima dia hanya sorang." Kata Zahra.
"Kau yakin ke dia sorang?" Tanya Farha. Zahra terdiam.
"Stop fikir pasal tu. Fikir about nak singkirkan dia." Kata Tengku Anyra.
"Nak singkirkan macam mana? Dia anak Puan Lisa dengan Tuan Fian." Kata Dyah.
"WHAT!?" Tengku Anyra tidak percaya.
"Tu lah kau orang pergi sekolah kau sibuk dengan scandle kau tu." Kata Driana.
"Ergh. By the way how Eykal?" Tanya Tengku Anyra.
"How what?" Tanya Zahra.
"Ergh dia terkejut tak?" Tanya Tengku Anyra.
"Nope cause dia dah lama tahu." Kata Farha. Tengku Anyra terdiam.
"Whatever kita kene cari jalan untuk singkirkan dia." Ujar Tengku Anyra lalu beredar.
"Minah tu memang tak faham bahasa ea yang kita tak leh nak singkirkan Nayra?" Kata Driana.
"I don't know dia pekak maybe." Kata Farha.
"Dia tahu kau couple dengan Eykal?" Tanya Dyah. Driana menggeleng.
"Balik kelas jom." Lantas mereka berjalan ke kelas.
Nayra duduk disebelah Fateh dan mengeluarkan bukunya.
"Aku ingat kau nak pindah luar negara." Kata Tengku Eykal dengan tiba-tiba.
"Gugup ke aku dekat sini?" Tanya Nayra dengan sinis.
"Gugup kenapa pula? Jangan ingat kau anak owner sekolah ni kau boleh buat sesuka hati kau." Kata Tengku Eykal. Nayra tertawa sinis.
"Haha first sekolah ni memang mak bapak aku punya so aku rasa tak ada masalah aku nak buat hal kat sekolah mak bapak aku. Second aku tak ade fikir nak buat hal but kau dah bagi idea baik." Kata Nayra dengan senyuman sinis.
"Kau ingat aku takut lah?" Kata Tengku Eykal.
"Ouh ya memang kau takkan takut kalau aku buat hal kat sekolah mak bapak sendiri,tapi mesti kau takut kan kalau aku sapu kumpulan gengster kau tu. Senang je sapu korang ni macam habuk." Kata Nayra dengan sinis lalu duduk semula. Tengku Eykal tergamam lalu duduk ditempatnya.
"Ingat lah kau tu hanya gengster." Sindir Adrian. Tengku Eykal hanya diam.
Waktu persekolahan tamat semua pelajar bergerak pulang.
Nayra mula menghidupkan enjin motornya untuk pulang, tiba-tiba kunci motornya diambil oleh seseorang.
"Awal la balik." Kata Tengku Anyra. Nayra menjeling.
"Kau nak apa sebenarnya? Aku nak balik ni." Kata Nayra.
"Rilek lah Nay, kita gurau-gurau kejap." Kata Zahra. Tengku Anyra membalik kunci motor Nayra.
"Aku tak ada masa lah nak main-main bak lah aku nak balik." Kata Nayra.
"Nak? Ambil lah." Kata Zahra. Nayra berjalan ke arah Zahra, lantas Zahra membaling kunci tersebut kepada Dyah.
YOU ARE READING
MR.BADBOY,MRS.MAFIA:NAYRA LACRISSA XAVERRA (COMPLETE)
Romance𝑺𝒆𝒓𝒊𝒆𝒔 4 [C O M P L E T E] "Engkau tetap ada dihati aku." Dia Nayra Lacrissa Xaverra,gadis yang dari kecil dilatih menjadi seorang mafia. Berketurunan mafia,jatuh cinta dengan seorang jejaka. Jejaka dingin dan di label badboy kerana sering mel...