"Sampai bila Eykal kau nak rahsia dari Nayra?" Kata Eldian pada Tengku Eykal.
"Kalau aku bagitahu benda takkan selamat." Kata Tengku Eykal.
"Eykal wake up. Keluarga bini kau tu mafia." Kata Yusof.
"I don't care. Kalau aku bagitahu boleh bahayakan daddy." Kata Tengku Eykal.
"Masalah sekarang ni kalau kau tak bagitahu kau akan menanggung sorang tahu tak?" Kata Eldian. Tengku Eykal meraup wajahnya.
"Kau nak ke duduk dalam ketakutan?" Tanya Yusof dengan series.
"Aku tak kisah! Aku cuma nak Nayra selamat!" Kata Tengku Eykal.
"MASALAHNYA BINI KAU MAFIA! FAHAM TAK MAFIA!? ARGHH! STRESS SIAL AKU!" Yusof mula hilang sabar.
"Kau takkan mampu Eykal tanggung semua sendiri." Kata Eldian. Tengku Eykal menunduk.
"Aku tak kira. Korang jangan bagitahu Nayra or yang lain." Kata Tengku Eykal. Eldian dan Yusof mengeluh.
Telefon bimbit milik Tengku Eykal berbunyi terus dia mengangkat panggilan tersebut.
"Hello?"
"Baby! Hyeee!"suara Driana kedengaran.
"Kau nak apa?" Tanya Tengku Eykal.
"Baby kenapa kasar-kasar ni? Tak mo lah." Kata Driana.
"Kau nak apa sial kacau hidup aku?" Kata Tengku Eykal.
"Shhh jangan lah marah. I just nak cakap isteri you tu sihat ke? Erm dia pengsan tak?"kata Driana. Tengku Eykal tergamam.
"Kau buat apa dekat bini aku?" Tanya Tengku Eykal dengan kasar.
"Erm nothing maybe bagi bau racun sikit or something. Em Im not sure lah apa anak buah i buat." Kata Driana dengan tergelak sinis.
"SIAL!" Terus Tengku Eykal mematikan panggilan dan bergerak pulang.
"Weyh Eykal asal?" Tanya Yusof. Namun Tengku Eykal tidak menghiraukan.
Tengku Eykal memandu laju keretanya.
Sampai diperkarangan rumah agam Laressa terus Tengku Eykal berhenti dan cepat keluar.
"Love?" Tengku Eykal berlari ke bilik tidurnya.
Pintu bilik tidurnya dibuka dan terlihat Nayra sedang berdiri terkaku.
"Love."panggil Tengku Eykal.
"Jangan dekat!" Nayra memberi amaran.
"Jangan dekat. There's something. So stay je." Kata Nayra. Tengku Eykal terdiam.
"Adam you found it?" Tanya Nayra melalui earpod.
"Wait." Kata Adam yang berada di tingkat paling atas rumah agam Laressa.
"I found it." Kata Adrian.
Bang!
Adrian melepaskan tembakan pada seorang lelaki dan tepat mengenai kepala lelaki tersebut.
"Yess! Tak sia-sia main pubg." Kata Adrian.
"Clear!" Kata Adam.
Nayra terus bernafas lega dan memusing tubuh memandang Tengku Eykal.
"Eh alah jangan lah nangis. Love okey lah." Kata Nayra. Tengku Eykal berlari memeluk Nayra.
"Love ingat tau by selalu ada." Terus Tengku Eykal memusingkan tubuhnya dengan Nayra dipelukkan.
Bang!
YOU ARE READING
MR.BADBOY,MRS.MAFIA:NAYRA LACRISSA XAVERRA (COMPLETE)
Romance𝑺𝒆𝒓𝒊𝒆𝒔 4 [C O M P L E T E] "Engkau tetap ada dihati aku." Dia Nayra Lacrissa Xaverra,gadis yang dari kecil dilatih menjadi seorang mafia. Berketurunan mafia,jatuh cinta dengan seorang jejaka. Jejaka dingin dan di label badboy kerana sering mel...