🌼BAB 17🌼

6.4K 548 60
                                    

"kau yakin ke dengan benda ni dia boleh kene buang sekolah?" Tanya Tengku Anyra.

"Of course lah. Sekolah kita tu tersangat strict Puan Zana kan tak nak ada pelajar yang bercinta,bole merosakkan repotasi sekolah. Lagi lah Nayra tu keluar dengan banyak jantan dulu." Kata Zahra. Tengku Anyra berfikir.

"Tapi ni kan gambar lama time dia ngan Eykal." Tanya Tengku Anyra.

"Ye, but dia naik motor dengan Adrian dengan Naufal budak form 4, Fateh, Faith so kemungkinan boleh gantung sekolah or buang sekolah." Kata Dyah. Tengku Anyra mengangguk dan senyum sinis.

"So kita kene buat apa?" Tanya Tengku Anyra.

"Since Dyah pemegang twitter Black Rose Highschool. So maybe kita boleh sebarkan je gambar dekat situ, then nanti Puan Zana tengok and ya kena panggil." Ujar Farha.

"Ya and time tu kita boleh gelak. I hope sangat dia kena buang sekolah." Kata Driana.

"Okey good. Dyah you can start your work." Ujar Tengku Anyra sambil tersenyum sinis. Dyah tidak banyak cakap terus memulakan rancangan mereka.
.
.
.
Motosikal Naufal memasuki perkarangan sekolah. Nayra dibonceng oleh Naufal.

Naufal memakir motosikalnya. Nayra turun dari motosikal dan membuka topi keledarnya.

"Terima kasih lah bagi aku naik motor dengan kau." Kata Nayra. Naufal mengambil topi keledar Nayra dan letakkan di atas motornya.

"Tak yah lah nak terima kasih sangat kak. Kakak kan kakak Naufal. Kita ni dua beradik je, kalau tak Naufal tolong akak siapa lagi nak tolong." Kata Naufal. Nayra mengangguk.

"Okey lah aku masuk kelas dulu." Kata Nayra lalu berjalan ke arah kelasnya.

Dalam perjalanan ke kelasnya, Nayra mendapati semua pelajar melihat ke arah dia.

Tiba-tiba Qaddar berhenti didepan Nayra.

"Nayra pengetua nak jumpa kau." Kata Qaddar.

"Bagi aku letak beg and pergi toilet dulu." Kata Nayra. Qaddar mengangguk.

Semua pelajar mula berbisik antara satu sama lain apabila memasuki kelas tersebut.

"Nayra." Adrian memanggil. Nayra menoleh.

"Nay tengok ni." Telefon bimbit ditunjuk lalu Nayra tergamam.

" Telefon bimbit ditunjuk lalu Nayra tergamam

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


"Kau cari siapa punya kerja. Aku nak ke bilik pengetua." Nayra terus meninggalkan kelas.

Bilik Puan Zana diketuk.

"Masuk!"

Nayra membuka pintu tersebut,terlihat Daniel dan Emy berada didalam tersebut.

"Yes Nayra. Come sit. Ada perkara yang perlu dibincangkan." Kata Puan Zana. Nayra duduk disebelah Daniel.

"Jadi begini Tuan Daniel, Puan Emy. Berita tentang Nayra naik motor dengan 4 lelaki tu telah viral, dan ini dah mencalarkan nama sekolah. Sebab ada pelajar sekolah lain pun turut melihat post itu dan mendapat banyak kritikkan sehingga membuatkan nama sekolah menjadi buruk." Kata Puan Zana dengan series. Daniel hanya memandang dengan wajah dingin.

MR.BADBOY,MRS.MAFIA:NAYRA LACRISSA XAVERRA (COMPLETE)Where stories live. Discover now