Nayra memeluk tubuh dibalkoni. Fikirannya terganggu tika ini.
Nafian masuk ke dalam bilik Nayra dan duduk dibalkoni.
"Princess." Nafian memanggil. Nayra tersenyum dan mengesat air mata.
"Nangis lagi? Princess it's been one week. And Nayra still nak nangis je?" Tanya Nafian. Nayra menunduk.
"Apa je lagi Nayra boleh buat?" Tanya Nayra.
"Omaigod apa pasal lemah sangat ketua mafia ni? Em em em no no no." Daniel mencelah.
"Girl you must revenge dekat perempuan tepung tu!" Kata Daniel. Nayra menunduk.
"Nayra Lacrissa Xaverra. Kita as a girl tak boleh lembik sangat nyah. Nanti kan senang-senang je betina tu ambil suami you." Kata Daniel dengan gaya lembutnya.
"Kau sejak bila jadi bapok ni?" Tanya Nafian.
"Hey you! Shut up." Kata Daniel.
"So Nayra, revenge. You kena tampar je muka perempuan tu. Plus i sokong kalau kita buang dia dalam lombong." Kata Daniel dengan kejam.
"Kau ni kan tak pernah bunuh orang but idea jahat kau ni ade je." Kata Nafian. Daniel membuat wajah selamba.
"So revenge?" Tanya Nafian. Nayra memandang wajah Nafian dan terus bangun mengambil kunci motornya.
"GO MY BABY NAYRA! Awww dia dah besar sekarang." Kata Daniel sambil mengesat air mata palsunya.
"Kau ni merepek je kerja." Kata Nafian. Daniel mencebik.
Nayra pulang semula ke sisi Tengku Eykal. Pintu dibuka dan terlihat Tengku Eykal duduk di balkoni.
"Eykal." Panggil Nayra. Tengku Eykal memusingkan tubuh memandang wajah Nayra.
Mata Tengku Eykal merah,hidungnya turut merah.
"Kau menangis?" Tanya Nayra. Dia mendekati Tengku Eykal.
"Takk! Jangan dekat please jangan dekat dengan aku." Kata Tengku Eykal. Nayra terkejut.
"Why?" Tanya Nayra sambil perlahan-lahan dia mendekati Tengku Eykal.
"No please jangan hiks hiks jangan dekat Nayra." Air mata Tengku Eykal semakin deras. Nayra terhenti langkah.
"Please jangan dekat hiks hiks." Kata Tengku Eykal.
"Baby!" Driana keluar dari bilik tidur milik Nayra dan Tengku Eykal.
"Ouh hye madu." Kata Driana dengan sinis.
"Kau buat apa dalam rumah aku ni?" Tanya Nayra.
"Erm well my future husband need someone. So ya aku teman kan." Kata Driana dengan sinis. Nayra menahan amarah.
"Sebelum aku bunuh kau baik kau keluar." Kata Nayra dengan dingin. Driana tersenyum sinis.
"Ouh ya? Aku takut korang berdua mati dulu." Kata Driana. Nayra terdiam.
"Aku nak kau jauhkan diri kau dari Tengku Eykal. Aku dah tolong kau tau. Aku dah buat fail cerai untuk kau." Kata Driana dengan bangga.
"Kalau kau dekat dengan Eykal akan ade benda yang jadi." Bisik Driana.
Nayra akhirnya tidak dapat menahan amarah lagi terus dia menarik rambut Driana.
"ARGHH SAKIT LAH PEREMPUAN!"jerit Driana.
Nayra melempar kasar tubuh Driana keluar dari rumah itu.
"Aku tak takut dengan amaran kau. Sekali lagi kau cuba rosakkan rumah tangga aku, kepala kau aku pancung." Kata Nayra lalu masuk ke dalam rumah.
YOU ARE READING
MR.BADBOY,MRS.MAFIA:NAYRA LACRISSA XAVERRA (COMPLETE)
Romansa𝑺𝒆𝒓𝒊𝒆𝒔 4 [C O M P L E T E] "Engkau tetap ada dihati aku." Dia Nayra Lacrissa Xaverra,gadis yang dari kecil dilatih menjadi seorang mafia. Berketurunan mafia,jatuh cinta dengan seorang jejaka. Jejaka dingin dan di label badboy kerana sering mel...