Eh, ljudeki moji, u ovom nastavku ćete saznati kako sam ja zapravo upoznala One Direction. Ovaj događaj je istinit, samo sam malo promjenila likove, mjesto radnje je istinito i sve ono što su radile junakinje ove priče je istinito..
UŽIVAJTE :*P. S. Ovim putem bi htjela zahvaliti svojoj prijateljici koja me gnjavila da pogledam WMYB, a ja naravno nisam htjela e pa hvala ti sto si bila uporna haha
* Diana POV *
I dalje šokirano gledam tu crvenokosu djevojku i iste sekunde shvaćam da u njoj više nema one stare El. Izgleda nekako sretnije i ispunjeno. Cijelo vrijeme se smješkala i gledala u mene.
"Željela bih razgovarati s tobom ako može.." rekla je.
"Ma naravno da može El. Evo možemo otići u onaj tamo kafić, može?" upitala sam je i prstom pokazivala na obližnji kafić koji se, koliko sam uspjela vidjeti, zvao Pain.
Istog trena sam prestala upirati prstom u njega i shvatila što sam zapravo napravila. Od svih kafića, ja baš pokažem na onaj "bolni"..
"Neka, ne bih u kafić, a pogotovo ne taj nego bi voljela da malo prošetamo.." rekla je i nasmiješila se.
Uzvratila sam osmijeh te smo pošle stazicom koja je bila tako uska da smo jedva hodale jedna pored druge. Zastajemo na klupici na koju ona odmah sjeda i prstom mi pokazuje da sjednem do nje. Zbunjeno je gledam, ali ipak sjedam na klupicu iako ne znam zašto ovdje..
"Vjerojatno se sad pitaš zašto sam te dovela ovdje, ali upravo je ovo mjesto gdje sam doživjela puno promjena u životu.." rekla je u jednom dahu i potom ispustila polagani izduh koji je označavao njezinu nervozu.
Pogledala sam joj u ruke koje su već bile skupljene i znojne. Primjetila je da joj gledam u ruke pa ih je odmah odvojila i kiselo se nasmiješila. Nisam znala šta da joj kažem, kako da je upitam što joj se zapravo dogodilo..
"Puno se toga dogodilo.. preboljela sam Jamesa. Ne znam kako, ali eto, jesam i jako sam zadovoljna zbog toga. Ali dogodilo mi se nešto jako čudno. Nešto, što je zauvijek promjenilo moj život. Ne znam ni kako ni zašto, ali ljubav ne pita hah"
Sjedila sam ukipljeno ponavljajući sve one riječi koje mi je izbrbljala u te dvije minute. Nešto čudno što joj je promjenilo život? Ljubav ne pita? El i ljubav? Ta cura me stvarno iznenađuje. Krenula sam se okrenuti prema njoj, ali nje nije bilo. Pa gdje je nestala? Gledam oko sebe i tražim tu crvenokosu djevojku. Oko nas nije bilo nikoga osim djevojčica koje su crtkale po betonu i igrale školice. Odjednom sam primjetila El među tim djevojčicama. Zaboga, što ona radi među njima? Ta djevojka je stvarno poblesavila, a ja i dalje ne znam koji je povod tomu. Vraćala se prema meni i zadovoljno mahala onim djevojčicama. U rukama je držala krede. E pa sad sam totalno zbunjena, El! Došla je ispred mene i sjela na pločnik.
"Eh, sada ćemo ovako!" veselo je rekla.
Uzela je plavu kredu i počela pisati. Napisala je slovo N. N kao Nikola, Nenad, Niko.. N kao nemam pojma.. Drugo slovo bilo je I. Znala sam da je Nikola! Ali treće slovo me zbunilo. A? Nia? Da nije to neka ženska? Ma nije valjda. L i L? Oke, sad mi ništa nije jasno.. Niall? Šta je to hrvatsko ime? Dobro se poznajem u podrijetlima imena, ali Niall? Sigurno je britansko.
"Dolazi iz Irske" rekla je dok je pažljivo ukrašavala "Nialla".
Too, bar sam bila blizu! Ali, Niall iz Irske je nešto interesantno. E sad ide prezime. Ajde, El, šokiraj me još više! Prezime je napisala jako brzo pa nisam uspjela ni slovkat. Horan? Niall Horan. Zanimljivo. Sad još samo trebam objašnjenja.
"Ovo ovdje ime je moj svijet. Moje sve, D. Upravo na toj klupici sam prvi put saznala za njega. Prije mjesec dana sam bila ovdje s Rose i rekla mi je da je čula za neki ultra bend koji je bio na X-factoru. Rekla mi je da prosurfam malo na netu o njima. Mislila sam "ma to su jos jedni umisljeni tatini sinčići koji dobiju sve na pladnju a glas im nikakav".. ali nisu, D. To su dečki koji su mi zauvijek promjenili život. Nisu uopće bili moj tip glazbe, ali kad poslušaš te anđeoske glasove, shvatit ćeš da ti te pjesme prodiru ravno tu.." rekla je sve to i dotakla svoje srce.
U očima su joj navirale suze. Sjedila sam i dalje ukočeno i nisam ni znala što da joj kažem, kako da reagiram..
"Htjela bih ti nešto predložiti.." rekla je i obrisala one suze.
"Tvoj prvi zadatak je da ih poslušaš, ali Diana, baš poslušaš. Dajem ti nekoliko dana jer znam koliko si tvrdoglava i nedokazana. Obećaj mi da ćeš poslušat." rekla je to tako ozbiljno kao kad majka djetetu obećaje lizu.
"Ma časna pionirska" odgovorila sam i pukla u smijeh.
"Diana!" zaderala se.
"Dobro, dobro obećajem haha" rekla sam, iako nisam sigurna da će se to ostvariti..
"U redu, onda se vidimo u.. petak?" upitala me veselo.
"Dap, može, petak mi odgovara." odgovorila sam joj. Prišla sam prema njoj i zagrlila je čvrsto.
"E da i obrati pozornost na kovrčavog" šapnula mi je.
"Ja nisam kao i ti" rekla samo joj i izbeljila se.
"No, ajde, samo obrati" rekla je i prevrnula očima.
"Okej" odgovorila sam.
Krenula sam polako prema kući, ali onda sam se nečega prisjetila.
"Elenaa!!" vikala sam samo da me čuje iako su me svi čuli osim nje. Dozvala sam je opet i okrenula se.
"Šta oćeš sad?" upitala je kroz šalu.
"Pa nisi mi rekla kako se zovu!"
"ONE DIRECTION!!" viknula je tako glasno da sam imala osjećaj da su je i oni tamo u Britaniji il Irskoj gdje već čuli. One šta? Kakav je to naziv za bend? Ali mislim da će barem biti zabavno malo zezati El. Moja avantura tek počinje.
Yoloo guyss :)
Sori što ste čekali tako dugo nastavak al imala sam puno obaveza pa nisam stigla.. :$
Za sljedeći nastavak, ako vas 50 pročita, ja sretna :*
Love yaa all :)- D xx♥
YOU ARE READING
Moments
Romance"Život je knjiga koja se piše sama.." - Green Zovem se Diana Hope. Imam 22 godine i živim na još jednoj točkici na Atlasu svijeta koja se zove Zagreb. Ovo je priča o mom pomalo surovom životu. Vjerujem u snove i vama preporučujem isto. Jer, znate ka...