"One.. to je.. ček šta?" govorim zbunjeno.Ma o čemu ona priča?
"Diana, mislim da trebam nasamo porazgovarati s tobom.." govori Harry. Da, onaj Harry koji je jedini krivac u ovoj priči.
Nisam mu ni odgovorila, a već smo se nalazili u sobi. Vjerojatno zbog silnog bijesa nisam ni primjećivala da se uopće krećem.
"Zašto, Harold, zašto? Cijelo ovo vrijeme me samo nešto muljaš i lažeš i petljaš i onda očekuješ od mene da ti vjerujem!" derem se i šetam po sobi. Svoj pogled usmjeravam na njega koji trenutno gleda u mene kao da sam neka luđakinja.
"Pardoon! Teoretski, ti i jesi luđakinja!" dere se ono malo čudo od moje savjesti. Kuš!
"Di, ja ti mogu objas.."
"Harolde, dosta mi je tvojeg objašnjavanja! Uvijek mi samo nešto objašnjavaš i ja, naivna glupača, nakraju i povjerujem u to!" govorim mu i..
I kreću..
Smijem li još samo malo..?
Ne?
Ali samo još mrvicu da dokažem da sam i ja čvrsta..?
Ne?
A dobro, ništa onda. Krenite..
"Diana, molim te, obriši te suze, ja te molim.." govori mi Harry i svojim rukama nježno briše suze sa mojih očiju.
"Pusti me, Harry, molim te.." govorim mu i odmičem se.
"Neću te pustiti.." govori mi i gleda me ravno u oči..
"Nikada te neću pustiti.." nadodaje i počinje mi se približavati.
Nekako u sebi znam da nikada neću požaliti zbog trenutka koji će upravo se desiti. Ali da, upravo sada, desit će se jedan dugo očekivani poljubac.
"Ne znaš koliko dugo sam ovo čekao.." tiho šapuće i još više se približava.
"Ti, ja, sami.. bez Nialla, koji će nam pokvariti trenutak.." govori i tiho se smješka.
"Da.." tiho govorim.
Puštam sve naše probleme sa strane i samo čekam trenutak kada ću osjetiti toplinu njegovih usana na mojim, ali
"Pa dobro kako se otvara taj vaš frižider!?" ulazi Niall, bijesan na nas.
"Ili ne.." nadodajem.
Ne znam u kog da prvog pogledam. Pred sobom trenutno imam dva dečka, a jedina zajednička stvar koju trenutno njih dvojica imaju je crvenilo. U licu. I stisnute šake.
"Treći put, Niall Horan, treći put!!" govori Harry i.. pa sad, ne znam kako da opišem osim da urla na njega.
"Ma šta treći put, mladi gospodine? Kao prvo ja sam stariji od tebe, a sa starijima se tako N-E R-A-Z-G-O-V-A-R-A!" govori i slovka mu ono 'ne razgovara'.
"A kao drugo, tko vam je kriv što ste kupili onako kompliciran frižider!? Da ste kupili onakav kakav ja imam, ja bi se snašao,ali ovo stvarno nije u redu, zato zahtijevam da otvorite frižider jer sam ja G-L-A-D-A-N!!" govori i opet slovka.
"Niall, mislim da bi bilo stvarno dosta slovkanja jer te Harry trenutno gleda ubilačkim pogledom.." mislim si u sebi.
Međutim, Niall je odlepršao odmah nakon svoje 'predstave', tako da smo Harry i ja opet ostali sami..
Harry ga je cijelo vrijeme pratio pogledom što je meni bilo jako smiješno. Kad je Harry čuo moj smijeh odmah se okrenuo i dalje me gledajući onako smiješno - strašnim pogledom. Nakon par sekundi i on se počeo smijat. Prišao mi je i zagrlio.
YOU ARE READING
Moments
Romance"Život je knjiga koja se piše sama.." - Green Zovem se Diana Hope. Imam 22 godine i živim na još jednoj točkici na Atlasu svijeta koja se zove Zagreb. Ovo je priča o mom pomalo surovom životu. Vjerujem u snove i vama preporučujem isto. Jer, znate ka...