"Harry Styles" tipkam na Google i pritišćem Enter.Šta mislite, jesam li pristala na njegovu ponudu? Jesam. I za sada se nisam pokajala.
Sve što trenutno vidim na laptopu su on i mnoštvo cura. Lijepih, vitkih cura. Većinom se drže s njima za ruke ili nešto šapuću. Ima ih na stotine i sve su različite.
Za oko mi je zapela jedna djevojka s kojom je imao mnoštvo fotografija. Čak se na jednoj i ljube. Duga plava kosa, plave oči, lijepo lice, vitka, zgodna.. ma sva je lijepa. Zašto je Harry prekinuo s njom? Pa to je tip žene koju svi muškarci žele! Morat ću se malo više raspitati o njoj..
(Bitna je za sljedeći nastavak)Nisam ljubomoran tip osobe. Volim kada ljudi imaju svoju slobodu. Ali jednostavno me zanima njegova prošlost. Oduvijek ju je skrivao i nije želio pričati o njoj, a sada mi je jasno i zašto.
Odjednom netko ulazi u sobu i ja brzo zatvaram laptop.
"Ej, jesi se otuširao?" pitam ga i dok se okrećem prema njemu, kajem se što sam ga pitala tako glupo pitanje.
Bio je sav mokar i jedino što je imao oko sebe bio je ručnik. Izgledao je.. neopisivo.
"Jesam, ljubavi.." govori mi i smješka se.
"Super." kažem kratko i gledam u njega.
"Imaš li nekakvu ideju kako ćemo provesti vikend?" pita me.
"Ne znam, imaš li ti nekakve planove?" govorim.
"Ne baš.." govori mi.
"Ustvari imam!" odjednom kaže na šta se ja 'puknem' smijat.
"Slušam te.." govorim mu smijući se.
"Što kažeš da provedemo cijeli vikend sami u kući na jezeru..?" pita me i dolazi do mene.
"Sviđa mi se ta ideja.." govorim.
"Stvarno?" pita me iznenađeno.
"Najstvarnije.." kažem mu.
"Onda super." govori mi i ljubi.
"Harry! Pa mokar si..!" derem se na njega.
"Pa šta ima veze.." kaže mi i svojim mokrim rukama me dira po licu.
"Harry!" derem se.
"Naljutiti ću se!" nadodajem.
"Dobro, prestajem!" govori i ljubi me u čelo.
"Idem se obući, ti se do tad probaj spakirati.." govori i namiguje mi.
"Može, ali prije toga ću nazvati El, moram joj se ispričati za ono.." govorim mu.
"Da, to bi bilo u redu." govori iskreno.
Uzimam mobitel i tipkam dobro poznati broj. Ne javlja se. Zovem je opet. Ništa. Treći put. Ne odgovara. Sedmi, deseti.. ništa. Treba joj vremena shvaćam ju.
Uzimam kofer i krećem se spakirat. Ne želim nositi puno stvari, iako na kraju znam da neću moći zakopčati kofer. Mislim da će par majica, hlače i kožna jakna biti sasvim u redu.
Na moje čuđenje kofer sam zakopčala iz prve.
"Harold, spremna sam!" derem se.
Mrzi kada ga zovem Harold. U većini slučajeva se naljuti na mene zbog toga ili mi kaže 'Šta sam ja rekao za to Harold?!'. Volim je "ljut" na mene. Tada je najslađi. A još više ga volim izazivati..
"Diana, šta sam ja rekao za to Harold?!"
Jesam vam rekla..
"Šta si rekao?" pravim se blesava.
KAMU SEDANG MEMBACA
Moments
Romansa"Život je knjiga koja se piše sama.." - Green Zovem se Diana Hope. Imam 22 godine i živim na još jednoj točkici na Atlasu svijeta koja se zove Zagreb. Ovo je priča o mom pomalo surovom životu. Vjerujem u snove i vama preporučujem isto. Jer, znate ka...