"Vi se šalite!" govorim glasno."Zašto bi se šalili, Diana? Došli smo po tvoj blagoslov.." govori El ozbiljno.
Ne, ne i ne. Ovo se ne događa!
"Elena Davis, kako se možeš zaručiti za nekoga koga poznaješ svega četiri sata?" pitam je sarkastično.
Može, jer je to Elena.
"Ali mi se volimo!" govori Luke.
"Volite? Znate li vi uopće što je ljubav?!" govorim im oboje.
Trenutno sam toliko bijesna da bi mogla sve ove ljude otjerat iz stana.
"A ti kao znaš!" govori Elena.
"Vučeš ovog jadnog Harrya za nos kad dok stigneš i s njim si samo kad se sjetiš, a kad ti ne treba onda ga odbaciš kao zadnju kr"
I gotovo. Moji živci su pukli i jednostavno sam pošizila na djevojku koja mi je sve u životu.
Ta prekrasna sićušna djevojka.. Jesam li ja vama ikada pričala koliko je ona zapravo sitna? Obožavam tu njezinu malenu ruku i rumene obraze koji su uvijek bili jako crveni kad bi se nečeg stidila. A sada ona svoju malenu ruku drži na svome obrazu koji je trenutno i više nego crven, ali ne zato što se stidila. Udarila sam ju.
"Kako se usuđuješ!" govori Luke i kreće prema meni da me udari, ali baš u tom trenutku iza mene se pojavljuje jedna snažna muška ruka i samo je odguruje od mene.
"Ej, ej!" govori Harry.
"Makni se od nje.." nadodaje Harry.
El gleda u mene, pa u Harrya, pa opet u mene, pa u njega i tako u krug.
"Zašto si takva?" govori tiho.
"El, molim te, budi razumna. Ovo je premalo vreme"
"Harry, molim te, reci joj..!" El moljaka Harrya.
"Meni Harry nema šta za reći, ja ti kažem da je četiri sata poznavanja premalo da se zaručiš za nekoga.." govori joj tiho.
"Harry, molim te..!" i dalje nastavlja El.
"Diana, možda bi im trebala dati šansu.." govori Harry.
"Ti si na njihovoj strani?!" govorim Harryu.
Ja ne vjerujem!
"Nisam ja na ničijoj strani, Diana, ali ti govorim da prestaneš biti tako tvrdoglava.. možda se stvarno vole." govori Harry.
"Ne mogu vjerovati da si ovo rekao! Ti to zoveš ljubav!? Harry, poznaju se četiri sata!" govorim mu bijesno.
"Znam, Diana, ali možda su ta četiri sata njima bila dovoljna da se odluče da takvo nešto!" ovog puta i on povisuje ton.
"Ja ovo više ne mogu slušati!" govori Elena i izlazi iz kuhinje.
"El! El, stani, ej!" govori Luke.
"Zašto si takva?" govori mi Harry.
"A kakva to?" pitam ga.
"Zašto im nisi dala priliku? Luke je dobar dečko i siguran sam da se ne bi upustio u ovako nešto bez razloga.." govori smireno.
"Bez razloga? Harry, ja dobro poznajem Elenu. Možda sad njih dvoje govore da se vole, ali sutradan će vjerojatno ona doći k meni plačući kako je pogriješila i kako ju je samo iskoristio. Jer su svi muškarci isti. Ne znate ništa drugo osim povrijedit ženu!" govorim mu.
"Mi? Čekaj malo, otkud sam ja sad upleten u tu priču!?" pita me.
"Svi ste vi isti!" govorim mu i bijesno izlazim iz kuhinje. Prolazim pored Nialla koji me samo zbunjeno pogledao, a ja sam samo zalupila vratima i otišla u šetnju..
YOU ARE READING
Moments
Romance"Život je knjiga koja se piše sama.." - Green Zovem se Diana Hope. Imam 22 godine i živim na još jednoj točkici na Atlasu svijeta koja se zove Zagreb. Ovo je priča o mom pomalo surovom životu. Vjerujem u snove i vama preporučujem isto. Jer, znate ka...