5. DIO

320 37 6
                                    


* James POV *

Tessa upravo sada priča sa Loganom iz D razreda! Zašto s njim!? Šta on ima, a ja ne? Zašto nikad meni nije tako prišla da razgovaramo.

"Zato što se boji da ne ispadne glupa pred tobom, a očito joj to nešto znači"  govorila je moja savjest.

Zar ona ne shvaća koliko to mene boli? Moram joj prići, mi moramo razgovarati.. Moram skupiti snage i reći joj da je volim jer znam da ona meni nikad ne bi priznala da ima osjećaje prema meni. To je to, danas je taj dan kada ću joj reći koliko mi znači!

"Gledaj ovo! Kad Logan otiđe, ona će sramežljivo podići glavu i pogledati u tebe.." rekla je Rose tako tiho da će se nakraju Tessa morati okrenuti zbog nje da je ne obruka.

"Tiše, Rose! Tiše!" rekao sam joj.

"Pa samo kažem! Ta jadna cura te nonstop gleda, a ti ništa!" odgovorila mi je, ali opet onako "tihim" glasom da su se nakraju i Tessa i Logan okrenuli i pogledali u nas, a ja sam na to samo prevrnuo očima.

Rose je bila posebno drukčija cura. Bila je najčudnija cura koju sam ja ikada upoznao, a vjerujte mi upoznao sam ih puno. Živjela je u nekom svom začaranom svijetu i svi su joj bili loši osim mene. Zavoljela me iz prve kao i ja nju i otada smo najbolji prijatelji. Zna nekada bit naporna, al taj dio ćemo izostaviti. Ono što mi se najviše sviđa kod te cure je njezina upornost za nečim i hrabrost koju ima odmalena. Za razliku od Aurore, Rose je totalno drugačija. Jedino što im je zajedničko je to da su u isto vrijeme rođene od iste majke. Jednojajčane blizanke. A nemaju čak ni istu frizuru! Rose je ljubičasta čupa koja voli žvake. Žvake su očito jedina svjetla točka u njenom svijetu. Ostalo je sve crno. Garderoba, nokti, šminka, pa čak i nokti! Jedno vrijeme je bila crnka (imala crnu boju kose), ali joj je ubrzo i to dosadilo. A Aurora? Aurora je djevojka koja, za razliku od Rose, barem uči i ne odjeva se tako kako se već Rose odjeva. Ima dugu plavu kosu i plave oči. Zgodna je, priznajem, ali mi smo svi premladi za nju. Nju zanimaju oni najstariji "učenici" u našoj školi, profesori. Jednom Rose nije pročitala lektiru, ali je Aurora to sve ubrzo rješila s profesorom, a ni dan danas se ne zna kako. Svejedno, ja ih obe obožavam. Uvukle su mi se pod kožu te dvije potpuno različite blizanke. S Rose se trenutno više druži i provodim dane i dane čekajući svoju malenu princezu da prestane pričati s Loganom iz D razreda! Ups, malo sam se zanio, oprostite. Ma jeli ja to dobro vidim? Logan je upravo otišao i moje sve me upravo pogledalo i osmjehnulo mi se. Nisam znao što da napravim od sreće! Ali napravio sam nešto pogrešno. Prišao sam Rose, zagrlio je i poljubio je u obraz. Tessa me još jednom pogledala, tužno spustila glavu i otišla prema učionici. Rose je samo začuđeno podigla obrve i pogledala onim 'ŠTA SI SAD NAPRAVIO KRETENU?' pogledom. Ja sam i dalje šokirano buljio u nju.

"James jesi okej?" upitala me i mahala mi rukama pred nosom.

Pa zar nije imala tamnoplavi, a ne crni lak danas? Što mi se događa? Gledam začuđeno Rose koja se nešto dere na mene i ja joj uporno pokušavam reći "Glasnije pričaj! Ništa te ne čujem!", ali odjednom nemogu. Zadnje čega se sjećam su neki ljudi u bijelim kutama i malena ruka koja me mazila po licu. Polako otvaram oči i gledam u to čarobno stvorenje. Ma jeli ovo san? Nemam snage za ništa, ali je zbog nje skupljam i progovaram jedno tiho "Tessa?"...

* Diana POV *

Sjedim već skoro pola sata pred računalom razmišljajući o tome šta da napravim s onim Eleninim Niallom. Zanima tko je on i šta, ali jedino me strah da opet ne izađu oni vragovi i duhovi i neka čudovišta. Tako je bilo prošli put. Ajde poslušaj, Diana poslušaj, pa kad je Diana poslušala nije mogla dva tjedna spavat jer se bojala tih čudovišta. Otvaram Google i najsporije što mogu pišem One Direction. Krećem pritisnuti enter, ali baš u tom trenutku zvoni Lazy song i moj mobitel počinje skakati koliko vibrira. Nepoznati broj. Dižem se sa stola i odlazim u dnevnu sobu i ujedno dodirujem onu zelenu slušalicu.

"Halo, D" govori glas identičan Tessinom.

"Tessa, jesi to ti?" upitala sam začuđeno.

"Jesam, D, jesam" rekla je nekako zadihano, kao da je u nekakvoj gužvi..

"Pa otkud ti ovaj broj? Nemam te u memoriskoj s tim brojem.." opet sam pitala i dalje zbunjeno.
"Pusti sad broj, D! Radi se o Jamesu, završio je u bolnici jer se onesvjestio. Tako sam se prepala da mu se nije nešto desilo, ali sada je sve uredu." rekla je i puhnula u slušalicu.

"U redu, jel imaš prijevoz?"

"Imam D, hvala ti. Samo sam te željela obavjestiti." rekla je.

"Doći ću ja po tebe odmah, reci mi točno gdje si?"

"U ..... bolnici"

"Dobro, dolazim odmah"

"Hvala ti, D"

"Ništa ajde vidimo se" rekla sam joj i poklopila slušalicu.

Jurim do bolnice za koju prvi put čujem, ali GPS je kralj, pa zna čak i za tu bolnicu. Ulazim unutra i taman da odem na pult tražiti Jamesovu sobu, ugledam zabrinutu Tessu koja sjedi na stolici s rukama preko lica.

"Tessa!" derem se, ali ona ne reagira.

"Tessa Young!" pokušavam još jednom i ovoga puta uspijevam.

"Diana!" Tessa se glasno zadere i skoči mi u zagrljaj.

"Kako si?" upitala sam ju.

"Ne znam.." odgovorila je potužno.

"Tessa bit će on dobro.." pokušavam je ohrabriti, ali mi baš i ne ide.

"Nadam se.." govori tiho.

Odjednom nam prilazi neki čovjek, pretpostavljam doktor jer je obučen u bijelu kutu i na onom kvadratiću mu vidim mr., dr., mg., ...

"Gospođice Young, netko vas želi vidjeti.." govori to tako smireno i polako kao da ima svo vrijeme ovog svijeta.

Ona mu se smiješi i ulazi u Jamesovu sobu, a ja odlazim do one iste stolice na kojoj je sjedila Tessa kada sam ju ugledala. Jao, Elena i One Direction! Kako sam to uspjela zaboravit? Iznevjerila sam ju. Obećala sam joj danas u školi da ću ih poslušati. Ali nisam stigla. Tessa je nazvala i nisam uspjela. Imam ideju! Brzo otključavam svoj mobitel i palim youtube. Ali, u bolnici sam, ne mogu samo tako pustiti glazbu. Trebaju mi slušalice. Pored mene je stajala Tessina školska torba. Ajde Tessa, ponijela si slušalice!

/.. U međuvremenu ../

* Tessa POV *

Otvaram škripava vrata i ukočeno ulazim u Jamesovu sobu. Odjednom me zablještila bjelina sobe. Sve je bijelo. Kao u raju. Ali najbjelji je bio osmijeh moje ljubavi. Uzvraćam mu osmijeh te zatvaram vrata. On mi prstom pokazuje na stolicu pokraj njega i ja užurbano hodam prema njoj. Sjedam na nju i samo ga gledam. Gledam te njegove prelijepe zelene oči i plavu kosu. Gledam svoj svijet. Boli me što nije moj, što sada pripada Rose. Ona je njegov svijet. Tako mi je krivo, možda sam ja trebala biti tako koja će mu reći volim te kada god poželi. Koja će ga moći poljubiti kada god to želi. Ali ja ta nisam. Rose je dobra djevojka, nemam ništa protiv nje. Onim poljupcem danas je zapečatio kraj naše nepostojeće ljubavi. Volim te James, okej? Volim te najviše na svijetu. Evo govorim ti to sada u mojoj mašti. Znam da me ne čuješ, ali želim da to znaš.

"I ja tebe Tess" odgovorio je tiho i primio me za ruku.

Moje lice se pretvorilo u šok, a razum mi se skroz pomutio. I ja tebe? I ja tebe što? Volim? Ali kako? Nije valjda da sam ono sve govorila naglas..

* Rose POV *

12. travnja 2022. godine

Dragi dnevniče!

I dalje se raspadam u vlastitim suzama. Sve ono što sam trebala imati, sada pripada drugoj. Zašto? Zašto je život tako nepravedan? Zar trebam otići zauvijek da bi me se netko sjetio? Jer ako je odgovor da, onda ću to i učiniti...

Yoloo ljudeki :*
Novi lik - Rose, Aurorina sestra blizanka ♥
Evo nadam se da vam se sviđa nastavak :)
Malo sam ga ubrzala zbog pojedinih nestrpljivaca haha :*
Željela bih vam zahvaliti na 750+ čitatelja i 50 votea, stvarno sam oduševljena :D
Nastavak kad vas pročita oko 50, kao i uvijek :)
Love yaa♥

- D xx♥

MomentsWhere stories live. Discover now