22. DIO

61 10 13
                                    


/.. Dan vjenčanja Louisa i Ro ../

"Još samo pet minuta, mama! Sad će kraj, obećajem!" govori mi Darcy moljakavo.

"Darcy, moramo se spremiti! Pa ipak si ti djeveruša! Ne smijemo kasniti!" govorim joj ozbiljno.

"Ali, mama, pa danas mi je rođendan!"

Danas je najljepši dan za Lou i Ro, a ujedno i mojoj maloj princezici rođendan. Mislim da su čak namjerno stavili datum svog vjenčanja na njen rođendan jer je oni obožavaju.

Lou i Ro su saznali da ne mogu imati djece, pa im je Darcy kao kćerka.

"Dobro, još pet minuta.." govorim. Ta mala me vrti oko maloga prsta.

"Di! Di!" zove me El.

"Reci, ljubavi!"

"Donesi mi peglu u moju kupaonicu!" dernja se.

"U redu, stižem!" govorim i uzimam peglu te krećem prema 'njihovom dijelu' kata.

"Bok teta Diana! Je li Darcy spremna?" pita me Hanna.

Ta mala curica je vjerojatno pristojnija od svih nas u kući.

"Ljepotice moja, Darcy još gleda crtiće. Idi kod nje, pa ću onda ja brzo doći da ju sredim." govorim joj i mazim kosi.

"Okej. Vidimo se, teta Diana!" govori mi na onaj svoj sladak način.

"Vidimo se, ljepoto." kažem i mašem joj.

Ulazim u Eleninu kupaonicu i zatičem ju svu raščupanu.

"Što se tebi dogodilo, ženo draga?" govorim sarkastično.

"Pokvario mi se figaro." govori i kad se vidi u ogledalo kreće se smijati.

"Moram ti priznati da ti se baš lijepo pokvario!" govorim i pucam od smijeha.

"Ajde šuti i odi mi mužu zaveži kravatu." govori ozbiljno i tjera me iz kupaonice.

Odlazim do kuhinje (jer tamo inače većinu svog vremena provodi Niall), ali za čudo tamo nema nikoga.

Odlazim prema kupaonici da pitam Elenu gdje je Niall, ali u tom trenu ga vidim kako izlazi iz njihove sobe.

"Diana! Baš tebe trebam!" govori mi.

Nikad ga nisam vidjela tako sređenog. Odijelo, kravata, košulja, frizura. Mogla bih čak reći da izgleda.. hmm, normalno?

"A znam i zašto me trebaš!" govorim mu i primičem se.

On mi pruža kravatu i ja mu je motam oko vrata.

"Molim te, samo me nemoj udavit jer je Elena to već jednom danas napravila.." govori mi i kesi se.

"Neću, ne brini. Možda malo." kažem i smijem se.

Nakon kratke minute šutnje, on progovara:

"Jesi nervozna?" pita me.

"Ne, zašto bi bila nervozna?" pitam.

"Pa.. znaš već.." kaže mi.

"Zbog Harrya?" pitam na šta on klima glavom.

"Mislim on dolazi i sve to.. nije ti to malo čudno nakon 8 godina? I to još dolazi sa ženom i djecom.. Misliš li da ćeš moći gledati kako neka tamo plazi po njemu?" pita me iskreno.

"Ne znam.. praviti ću se kao da to ne vidim.. valjda.." govorim mu.

Neću to moći gledati i svjesna sam i sama toga, ali morat ću se suzdržati da mi oči ne bježe prema njima.

MomentsWhere stories live. Discover now