16. DIO

131 16 14
                                    


"Nisi u redu!" govorim onoj čupavoj budali koji trenutno umire od smijeha.

Upravo igramo "Čovječe, ne ljuti se" s tim da sam ja već odavno ljuta na njega. Vodi me cijelo vrijeme i to me toliko nervira da ga poželim počupat za one njegove kovrče koje trenutno lepršaju svuda naokolo.

"Iii... pobjeda!!" govori i podiže ruke u zrak, a ja ga gađam pravo u čelu sa svojim crvenim pijunom.

"Jesi ti svjesna šta si ti sada napravila?" govori začuđeno sa otvorenim ustima, a ja umirem od smijeha.

"Štaa?" pitam ga dok se i dalje cerekam.

"Izazvala si rat!" govori i ustaje se dok ja već trčećim koracima idem prema dnevnoj.

I tako je sve počelo. Naganjanje, udaranje s jastucima, gađanje sa svim mogućim tupim predmetima u stanu, lomljenje svega i svačega..

"Kad te se dočepam!" govori Harry i trči za mnom oko kauča.

"Nećeš nikad!" govorim mu i beljim se.

Rat i dalje traje. Pošto mi se već vrtilo zato što smo cijelo vrijeme kružili oko kauča, odlučila sam ga zeznuti i skrenuti u svoju sobu.

"I šta onda? Tvoja soba nema povratka! Krasno si ga zeznula.." govori ono malo čudo iz moje mašte.

I taman kad sam pomislila da to stvarno nije bila pametna ide

"Auč!" glasno sam jauknula kad se Harry, zajedno sa mnom, srušio na pod.

"Nisi normalan, Harold!" govorim "ljuto".

"Ja nisam normalan? E pa mlada damo ti si sve ovo započela!" govori mi.

Dovoljan je bio jedan moj pogled upućen njemu i već sam prasnula u smijeh, a nije trebalo dugo vremena da mi se pridruži u tome.

"Ovo je zabavno.." govorim tiho i prestajem se smijati.

"Da.." on govori sada već tiho i gleda me ravno u oči.

Namješta svoje ruke kao da će napraviti sklek iznad mene, ali to ne radi već mi lagano skida (O.o) pramen s lica što me tjera da zatvaram oči. Osjećam njegove mekane prste kako šetaju po mome licu i ne zaustavljaju se, već nježno i sporo nastavljaju svoj put.

Od onog pramena, svoj put je nastavio preko moga čela, pa do nosa, pa sve do.. do mojih..

Usana.

Zaustavio je svoje prste na moje usne i nježno ih dodirivao. Otvaram oči i vidim da on svoj pogled stalno premješta s mojih usana na oči. Sve dok on u jednom trenutku nije zaklopio one svoje zelene dijamante i počeo mi se približavati.

Željela sam ovaj poljubac. Zajedno s njim. Baš na ovom podu. Zatvorila sam oči i svoje ruke premjestila u njegovu kosu. Svega par centimetara nas dijeli od poljupca, ali u tom trenutku

"I figured it out.. i figured it out from black and white.." zvoni Harryev telefon

"Kvragu!" govori bijesno kovrčavi dečko dok se ustaje. Ja još sva ošamućena od poljupca, koji se na kraju nije ni dogodio, ostajem ležati na podu.

"Reci, Niall.." govori Harry i stavlja ga na zvučnik te odlazi do ormara i počinje kopati po ladicama. Niall..? Tko je to?

"Buraaz.. pa di si ti?" govori dečko s druge slušalice.

"U Londonu sam, zašto?" pita ga Harry i zastaje.

"Pa.. mi bi volili navratiti.. ovaj.." govori dečko s druge strane slušalice. Po glasu je izgledalo kao da se bojao Harrya.

MomentsWhere stories live. Discover now