6. DIO

290 32 19
                                    


/.. dva tjedna kasnije.. /

* Diana POV *

Nakon dva tjedna napokon palim mobitel u nadi da će me dočekati samo poneka poruka, propušteni poziv i obavijest, ali varam se. 20 poziva od Elene, 20 od Tesse, 20 od Aurore, poruke koje većinom glase 'Gdje si?' i 'Brineš me. Javi se brzo.' te obavijesti koju su mi trenutno bile najmanje bitne.

'Dobro sam, nemojte se brinuti, samo mi dajte malo vremena, vidimo se uskoro..'
Brzinski tipkam te šaljem na poznate brojeve; Tessin, Aurorin i Elenin.

Ponovno gasim mobitel i nadam se da ga neću ponovno uključiti za dva tjedna. Tiho se šuljam u onu dobro poznatu sobu i svaki put me iznova zabljesne njezina bjelina. Refleksno sklapam oči i polako zatvaram vrata koja, za razliku od svih ostalih u ovoj zgrada, ne škripe. Sjedam na stolicu i gledam u ženu koja mirno leži na krevetu. Njene ruke mi pokazuju da je postala umorna od života. Od svega. Pa čak i od mene. Primam je za ruku i ispuštam suzu kojoj je trebala vječnost da se spusti niz obraz. Sekunde su postale minute, sati dani, a tjedni godine. Polako se odbrojavaju njezine sekunde. Njezini sati, njezine minute.. Njezin posljednji osmijeh, posljednja suza, posljednje sve. I to sve nakon nekog vremena postaje samo sjećanje.

Svi se rađamo, živimo i kada nam dođe vrijeme umiremo. To je prirodni krug života. Ali, zašto ona? Zašto sada? Zašto ovdje? Nije mi jasno. Ništa mi nije jasno..

ANNE JESSICA HOPE

Anne Jessica Hope rođena je 16. prosinca 1971. godine od majke July Hope rođ. Mellow i oca Marca Hope-a. Bila je treće od šestero djece Marca i July.

Kada je imala samo četri godine, a njezina braća i sestre jednu, tri, šest, sedam i dvanaest godina, 4. travnja 1975. godine, njen otac Marc je preminuo nakon duge i teške bolesti. Sedam godina poslije, 13. kolovoza 1982. godine, umire i njezina majka te Anne ostaje živjeti sa bakom i njezinim sestrama i braćom.

Sa 19 godina, najstariji sin obitelji Hope iz rodnog grada Londona odlazi u glavni grad Francuske, Pariz. Tamo upoznaje Stephanie koja mu postaje djevojka, zaručnica, a zatim i žena. Sagradio je kuću u kojoj danas živi sa Stephanie i njihovo troje djece; sinom Robinom i blizankama Jessicom i July. Ostalo petero djece je ostalo živjeti u Velikoj Britaniji, no nisu u međusobnom kontaktu.

Godine 1990., kada je Anne imala svega 19 godina, udaje se za imućnog britanskog političara Desmonda Stylesa. U braku su bili točno 4 godine, do 1994., i nisu imali djece. Desmond se kasnije ženi sa Ariel Fox, ali nikada nije prebolio Anne.

Do prije deset godina, Anne je također živjela u rodnom Londonu, ali karcinom pluća ju je doveo do najvećih europskih stručnjaka za tu vrstu bolesti, u Zagreb. Anne sa svojih 30 godina dolazi u Zagreb, ali nažalost prekasno. Karcinom pluća joj se proširio po cijelom tijelu i operacija je nemoguća. Razlog nemogućoj operaciji je taj što je karcinom narastao više od 3 centimetra.

Ali, Anne sa sobom odvodi malenu djevojčicu Dianu, njezinu nećakinju. Diana je tada imala samo devet godina. Sa njezinih tek napunjenih šest godina gubi oca i majku. Naime, njezin otac Lucas, najmlađi sin obitelji Hope, te njezina majka Alice doživili su prometnu nesreću. Oboje su preminuli na mjestu. Anne zatim preuzima skrbništvo nad Dianom i ujedno joj postaje i otac i majka.

Anne i Diana se sele u zagrebački kvart poznat pod imenom Britanac. Britanac je dobio takvo ime iz razloga što u njemu žive sve britanske manjine uključujući i Dianine buduće najbolje prijatelje; Elenu Davis, Auroru i Rose Ottis, Tessu Young i Jamesa Moransa.

Anne sada umire. Karcinom joj je uništio pluća i jednjak, a zahvatio je i desnu pretklijetku srca. Anne ima još svega 8 minuta i 17 sekundi života. Pored nje sjedi uplakana Diana i moli ju da se probudi, no njene molitve neće spasiti Anne.

Preostalo joj je samo još 6 minuta i 34 sekunde. Tijelo od Anne prekida primati infuziju. Tijelo od Anne polagano izumire.

Još svega 5 minuta i 49 sekundi. Anne trza rukom. Rukom koju drži Diana. Još samo 2 minute 16 sekundi. Anne se oprašta sa ovim svijetom.

Preostala je 1 minuta i 3 sekunde. Anne iznenada otvara oči. Diana zove upomoć, ali je nitko ne čuje jer je soba ozračena. Šapće joj posljednje riječi. Njezine posljednje riječi šokiraju Dianu.

22, 21, 20, 19,.. Anne gleda u Dianu. I smiješi joj se. Diana plače.

10, 9, 8, 7.. Anne polako zaklapa oči označavajući svoj kraj. Kraj svega onoga što je postigla u životu. Ispušta lagani uzdah..

3, 2, 1,.. Ovog trenutka Anne Jessica Hope umire i postaje još jedna zvijezda na nebeskom plavetnilu.

Sudbina je tako odlučila.
Da Anne nije otišla od Desmonda, danas bi živjeli zajedno sa kćerkom Gemmom i polusinom Haroldom kojeg je Desmond posvojio da bi Gemma imala društvo.

Da Harold 11. travnja 2010. godine nije otišao na audiciju X-Factora, danas ne bi bio član najpoznatije pop grupe One Direction.
Da Elena nije postala fan One Directiona, Diana nikada ne bi saznala za Harolda.
Da Anne u 10 sati i 15 minuta nije otišla na let London - Beč - Zagreb i zauvijek napustila rodni London, Desmond bi otišao do nje i rekao joj za njihovu kćerku. Desmond se godinama pripremao da joj to priopći, ali dani i godine su tekli i uskoro je ponestalo vremena..

No, kao što rekoh, sudbina je tako odlučila. Ovo 'Da' nije slučajnost. Ništa od ovoga svega nije slučajnost. Jer, slučajnosti ne postoje..

* Diana POV *

I dalje njezino bespomoćno tijelo leži u bjelini. Na licu joj ožiljci i rane. Ali, nisu to samo ožiljci. To je nekada bila nečija suza, nečiji osmijeh, nečije srce. Njeno srce sada kuca sporo i polako, kao da ima svo vrijeme ovoga svijeta, ali nema.

Čvrsto joj držim ruku i gledam u svoju majku. U svoju sestru, prijateljicu, savjetnicu, učiteljicu, pomagačicu, spremačicu, čistačicu i odgajateljicu. Gledam u moje sve. Gledam u osobu koja nikada nije odustala od mene i vjerojatno nikada ni neće. Osobu koja mi dala razlog da živim..

U jednom trenutku mi se učinilo da joj se ruka trznula. Polako otvara oči i ja šokirano gledam u nju.

"Sestro, doktoree!" vrištim i jedino što dobivam kao odgovor je moja vlastita jeka.

"Neće te čuti.." polako mi šapuće.

"Tetka, ja.." započinjem rečenicu, ali me suze istog trenutka prekidaju.

"Ti si pametna djevojka i dovoljno odrasla da shvatiš neke stvari.."

"Ja ne želim da ti odeš. Trebaš mi. Danas, sutra, zauvijek. Putovat ćemo svijetom. Maknut ćemo se iz Zagreba i nikada više se nećemo vratiti u njega. Mi to možemo, znam da možemo. Ali, sve što trebam si.. ti.." govorim u jednom dahu i ponovno briznem u plač.

"Trebam od tebe jednu stvar.." šapuće mi.

"Reci mi, sve ću učiniti za tebe" odgovaram.

"Otiđi u naš stan, ispod mog kreveta zavuci ruku i naći ćeš jednu malenu kutijicu. U toj kutijici je moja ljubav, Diana. Molim te, pronađi moju ljubav i reci mu da ga i dalje volim, da nikada nisam ni prestala i da se nadam da je on sve ove godine osjećao isto. Reci mu da mi je žao što našu ljubav nismo zapečatili nekim malenim stvorenjem, ali život ide dalje. Reci mu, da mi je drago ako se oženio i ako sada ima djecu. Reci mu da bi i dalje dala sve za njegovu sreću. Da, to mu reci, Diana. Samo mu to reci.. obećaješ mi?" i ispuštanjem dubokog uzdaha i sklapanjem njezinih velikih zelenih očiju, dopustila je onom pištećem aparatu da napokon pokaže onu debelu crvenu crtu. Onu groznu crtu.

Ja sam i dalje s otvorenim ustima šokirano gledala u nju. Odjednom, u sobi nastaje ogroman nalet doktora i sestara koje su me gurale sastrane i ujedno skidale tetku s kreveta.

"Žao mi je.." rekla je doktorica, potapšala me po ramenu i otišla.

Tišina. Opet onaj isti mir koji sam imala do prije pet minuta. Bjelina ove sobe i dalje blješti istim onim blještavilom. Ostajem sama, po drugi put u životu i ponovno prepuštam suzama da me utope u vlastitom životu. Bjelina one sobe iznenada postaje crnilo..

"Obećajem.." tiho izgovaram i sklapam oči u nadi da ću se probuditi iz ove noće more..

Yollo guyss :)
Evo odlučila sam se za jedan neočekivani obrat, a i željela sam da saznate nešto više o Diani Hope ♥
Nadam se da vam se sviđa :)
Sljedeći nastavak ubrzoo ♥

- D xx♥

MomentsWhere stories live. Discover now