Biz Hala Biziz

17 2 0
                                    

        Ne kadar olduğunu hatırlamıyorum ama ne acımızı boşaltmaya yetecek kadar az ne de eskiye dönmemize yetecek kadar fazla bir süre orada sarılarak ağlamıştık.Sonra yavaşça elinden tutup"Sevgilim hadi kalk eve gidelim"dedim.Gözleri çok kızarmıştı.Hem de hiç olmadığı kadar.Bu sefer öncekiler gibi değildiler.Sanki kalbinin söküp atmak istediği o acı , ağlayıp içine atmaktan gözlerine çıkmışlardı.Gözleri vahşet dolu kanlı bir dereye dönmüştü.O kadar saf ve temiz bir kalbi vardı ki tüm bu acılarla tek başına savaşıp duygularını içerde susturmak için tüm güzel anılarımızı beyninden silmişti.Gözlerinde biriken kan o anılara aitti.Beyninin içinde onları öldürmüş olsa da kalbinde asla yok olmayacak izlerim vardı.

       Bense kararlıydım, sevgilimin yeniden birlikte geçirdiğimiz her salisede olduğu gibi mutlu olması için her şeyi yapardım."Nereye gidelim?"diye sordum."Eskiden uzanıp saçlarımla oynadığın,yatağımda birbirimize sarıldığımız,elimi sımsıkı tutup bana beni çok sevdiğini söylediğin yere "eve" gidelim." dedi."Bana kalırsa ev senin kolların.İster bir falezin yamacında olayım,ister ayazda sabaha kadar durayım,ya da denizin dibini boylamış olayım, hiç farketmez.Çünkü nerede olursam olayım eğer gözlerine bakıyor ve ellerin ellerimi tutuyorsa orası benim için evdir."dedim."Yapma ama güzel etkileniyorum.""Asıl sen yapma aylar sonra ilk defa güzel diyorsun bana bırak da sevineyim."biz böyle konuşurken eve gelmiştik bile.Anahtarla kapıyı açtı içeri girdik.Kapıyı kapatıp bana sarıldı ve kucağına alıp odasına çıkardı.Bir an bile kollarını belimden çekmeden yatağa uzandık ve eskiden de olduğu gibi saçlarıyla oynamaya başladım.

         Bir süre sonra ayağa kalktı çok yorulduğunu bir banyoya girmesi gerektiğini söyledi.Yanağından öpüp "Hadi git gel de bir şeyler yapalım." dedim.Ben onun yastığına sarılmış kokusunu solurken o çoktan yıkanıp çıkmıştı bile.Giyindikten sonra ıslak saçlarıyla yanıma geldi.Tabi ki çorabı eşofman altının üstünden geçirilmişti."Sevgilim neden çok yakışıklısın."dedim sadece.Tek kelime etmeden gelip üzerime uzandı,kollarını eşofman üstümün içine sokup  belime doladı ve kafasını boynuma gömüp uyuyakaldı...

Yalan Değilmiş Gözlerin Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin