"OSKAR,DRAGĂ PRIETENE
SAU SĂ ZIC,ROGER?
DUPĂ O CRÂNCENĂ CĂLĂTORIE PE "TRIUNGHIUL BERMUDELOR",SE PARE CĂ MULT NOROC S-A NĂPUSTIT ASUPRA NOASTRĂ ȘI AM REUȘIT SĂ TRECEM PORȚILE CELE MARI ALE ATLANTIDEI.
MĂ SIMT DATOR AICI SĂ ÎȚI EXPLIC TOT!
MĂ JUR CĂ N-AM MAI INTENȚIONAT ATÂT EU CÂT NICI FIUL MEU SĂ MAI CONTINUĂM ELUCIDAREA MISTERULUI RĂPIRII.
TOT CE VOIAM ERA SĂ NE RETRAGEM CUMINȚI,DUPĂ TOT CEEA CE SE PETRECUSE DEJA PE ATUNCI ȘI SĂ ACCEPTĂM CU DURERE VIAȚA FĂRĂ CELE MAI DRAGI PERSOANE NOUĂ
ÎNSĂ,DRAG PRIETEN,VIAȚA NE-A PURTAT DIN NOU PE VALURILE EI RECI ȘI TULBURI,AȘADAR NE-AM SUIT FĂRĂ ȘTIINȚA NOASTRĂ CÂTUȘI DE PUȚIN ÎNTR-UN VAPOR CE MERGEA ÎN ATLANTIDA.
ACOLO AM CUNOSCUT UN BĂTRÂNEL RUS,FOST CĂLUGĂR ȘI GENERAL AL ARMATEI,PE NUME IGOR KONASENKOV.KONASENKOV POSEDA PUTERI DE MANIPULARE ȘI ABILITĂȚI PSIHOLOGICE DEOSEBITE,PRECUM PUTEA SĂ NE CITEASCĂ GÂNDURILE DUPĂ FAȚĂ ȘI SĂ NE LASE FĂRĂ FORȚĂ ÎN NOI CU FAȚA LA PĂMÂNT.
ȘI CU TOATE ACESTEA,NE ERA UTIL!
EL NE-A CONDUS CĂTRE ATLANTIDA,NE-A DESCHIS POARTA CEA MARE ȘI NE-A PUS PE CĂRAREA DE CĂTRE CIVILIZAȚIE.
ÎNSĂ,AM DECIS SĂ-L UCIDEM DUPĂ CE AM ÎNCEPUT SĂ-L SOCOTIM A FII O AMENINȚARE.DUPĂ CE L-AM UCIS PE KONASENKOV,"O HAITĂ" DE EXTRATERESTRII S-A ȚINUT PE URMELE NOASTRE PÂNĂ ÎN CIVILIZAȚIE,UNDE NE-AU ARESTAT.
ȚIN MINTE CĂ KONASENKOV ÎNAINTE SĂ MOARĂ CU O ZI,A CUMPĂRAT NIȘTE FOI DE SCRIS ȘI O PANA CU CERNEALĂ,PENTRU A PUTEA TRIMITE SCRISORI.
M-AM FOLOSIT DE ACESTE BUNURI CUMPĂRATE DE KONASENKOV CA SĂ ÎȚI TRIMIT ȚIE ACEASTĂ SCRISOARE.CÂND ÎȚI SCRIU,MĂ AFLU ÎNTR-O CELULĂ CU UȘI MECANICE ÎNCUIATE ȘI FOARTE MULTĂ LUME ÎNAUNTRU.
EXISTĂ AICI "UN DREPT" DE A TRIMITE SCRISORI ÎN LUMEA DE AFARĂ,CEEA CE MI-A STRÂRNIT INTENȚIA.DAVID E AICI CU MINE,DOI NEGRII PE CARE KONASENKOV ÎNAINTE SĂ MOARĂ I-A TOCMIT PENTRU SCLAVIE SUNT ȘI EI AICI CU MINE.
AM PICAT ROBI,DEȚINUȚI SAU CUM DRACU S-O ZICE.... ORICUM AR FI,AM PICAT TOȚI.DACĂ ȚI-E ÎN PUTINȚĂ ȘI VREI SĂ-I AJUȚI PE CEI CARE ȚI-AU FOST ODATĂ COLABORATORI,TE ROG FĂ-O!
DEȚINUT ÎN ATLANTIDA
AL TĂU PRIETEN,WALLTERROGER CITI CU SUFLETUL LA GURA CELE SCRISE,TREMURÂNDU-I MÂNA PE PAHARUL PLIN CU VIN ROȘU PE CARE URMA SĂ-L FI DUS LA GURĂ ÎN CAZ CĂ NU ERA NIMIC IMPORTANT.
Precum voiau să facă Wallter și David,Roger după ce s-a trezit înșelat amar de extratereștrii,din noaptea în care a aruncat adăpostul în aer nu s-a mai implicat deloc în acestea.
Împrejurările au făcut să se angajeze ca medic asistent într-un spital plin de stat,căci spitalele erau foarte pline din pricina războiului.
Aici a reîntâlnit-o pe Casilda,pacientă în stare de moarte aproape,supraviețuitoarea unui atac cu bombe... se presupunea!
Roger nu credea că va mai scapa vreun supraviețuitor după ce biserica a fost aruncată în aer,dar aparent Dumnezeu i-a pus mâna în cap și a salvat-o chiar pe Casilda.În continuare,Roger a făcut tot ce-i stătea în putință să contribuie la însănătoșirea fostei lui soții,după reabilitarea căreia a și luat-o iar de nevastă.
Roger și Casilda s-au restabilit într-un apartament micuț în apropierea fostului adăpost-biserică,hotărâți să accepte tot ce-o fii de acceptat."Sunt un nenorocit...." fu ceea ce gândi Roger,prăbușindu-se pe spate pe canapeaua roasă de șoareci din apartamentul vechi în care se mutase.
Varul de pe perete dădea să cadă și el peste podeaua șubredă care scârția dându-ți impresia că vei cădea peste vecinii de la parter.
"Cu ce să-i ajut? Cu ce pot eu să-i ajut?
Ce cred ei că pot să mai fac eu odată ce am trădat extratereștrii...
Ei mă caută să mă omoare și Wallter vrea să îi scap de ei... n-am cum!"
CITEȘTI
RĂPIREA
FantasíaCăci cerul ne vrea pentru el.... S-a săturat... s-a săturat să ne tot privească și să ne privească de veacuri pierdute peste zările înalte,cum ne chinuim sub povara grea a păcatului,pe pământul îmbătrânit de zile. Căci cerul ne vrea pentru el,căci...