De cum intrară în adăpostul dărăpănat dar fortificat,Wallter și ceilalți doi coechipieri îl urmaseră pe cel care le deschise ușa.
-Norocul a fost de partea dumneavoastră,domnilor!
Exclamă acesta,conducându-i într-o cameră plină cu armata FBI,soldați gata să lupte.
-Nu a fost noroc chior...
Dumnezeu fie binecuvântat pentru aceasta,Roger și Wallter știu!
Spuse Akin,așezându-se sfios jos pe un scaun în fața oamenilor înarmați până-n dinți.Cel care le deschise ușa își strâmbă puțin fața fără să zică nimic,ca un cățeluș ascultător doar se așeză jos la picioarele unui om din armată ce stătea pe un dulăpior din camera ingustă.
-Nu cred că aveți nevoie de vreo prezentare a situației,băieți...
În orice caz,eu... eu sunt Marley,propietarul de drept și îngrijitorul adăpostului,ei sunt...
-Să trecem la chestiile serioase!
Ridică tonul soldatul la picioarele căruia sta așezat Marley,făcând o mutră nu prea prietenoasă.
-Eu sunt Dan Fox,căpitanul official al armatei FBI ce a mai rămas pe aici.
Pe numele meu de cod,Giussepe Guribaldi,prefer să fiu numit așa în misiuni.
Oamenii mei de bază,Garry Mustang și Owen Killer... ei sunt singurii cărora mai trebuie să le cunoașteți numele.-Atitudinea ta este foarte autoritară și țin să-ți zic de pe acum că nu prea ne face plăcere să lucrăm cum astfel de indivizi!
Spuse Wallter,identificându-se ca lider al grupului.
Guribaldi nu comentă nimic la obiecțiile lui Wallter,tăcu dar inspiră ca semn de protest.
-Ei sunt colaboratorii mei principali,Oskar zis Roger și Akin din Nigeria.
-Oo.. Oamenii principali zici,înseamnă că mai ai și alți oameni?
Întrebă Guribaldi,incitat de vorbele lui Wallter și oarecum curios.
-Nu,ei au murit din păcate.
-La naiba... Un răspuns cât o mie de vorbe,ăsta e țelul nostru principal,salvăm sau nu pământul?Asprimea lui Guribaldi oarecum îi și motiva pe cei trei,dar și deranja ceea ce le dădea un sentiment ciudat.
-Ai nevoie de îngrijiri prima dată!
Exclamă el către Wallter,văzându-l rănit cu răni mari pe față și pe cap.
-După care ce?
-După care vom pleca la baza extratereștrilor din New York,vom rămâne acolo ca semn până ce avioanele forțelor Americane vor trimite bombe peste ea și o vor extermina.
-Ce înseamnă asta? Întrebă Akin,privindu-i pe toți hotărâți în cele spuse de lider.
-Înseamnă că voi muri pentru țară!
-Cine,tu?
-Tocmai! Eu și oamenii mei vom sta acolo ca semn până ce avioanele vor arunca bombele peste baza,apoi vor coloniza iar orașul din toate părțile.
Extratereștrii vor fii încolțiți și îi extermina din împrejurimile statelor controlate de ei.-Eu vă voi face vouă un semn atunci când trebuie să plecați,cu o jumătate de oră înainte ca să aveți timp să fugiți.
Veți merge direct în întâmpinarea armatei și rămâneți cu ei.
Dar aveți nevoie de echipament,nu puteți pleca așa!
-Ba nu avem nevoie,noi avem asta.
Zise Roger,arătând armele extraterestre pe care le purtau cei trei.
Guribaldi făcu ochi mari de mirare văzându-le armale,dar insistând să primească echipamentele până la urmă le-au primit.Wallter voia să se opună sacrificiului la care aveau să se expună Guribaldi,Garry Mustang și Owen Killer,dar nu mai avu timp să zică nimic.
Îl și luă încet de braț Marley,îl trase după el și-l duse la trupa medicală care se și apucară de urgență de Wallter.
-Domnule,ați supraviețuit unui măcel,dar nu cumva sunteți...
-Ba da,Wallter Allen!
Răspunse Wallter,știindu-se cunoscut în toată america,scriind presa despre el și faptele lui eroice contra extratereștrilor.
-Domnule,SUA fără dumneavoastră ar fii fost colonizată complet deja!
Îi mulțumi oarecum doctorul,în timp ce îi pansa rănile mari de la auto-mutilarea lui din cauza lui Faust.Wallter stând acolo nu mai zise nimic doctorului,doar privii în gol și o lacrimă sărată i se scurse pe obrazu-i rănit.
-Pentru țara asta,pentru lumea asta,iata ce sacrificii am făcut noi.
David,sunt sigur că ai fii mândru de mine,aproape am învins oastea extraterestră.
Oriunde ești tu acum,fiule,să știi că toate astea le-am făcut pentru tine și pentru familia noastră.
O să fiu medaliat ca erou național,da o să-ți dedic ție medalia.
O să vă fac un mormânt frumos în cimitirul oamenilor de seamă din Washington DC,un mormânt unde o să pun medalia!
CITEȘTI
RĂPIREA
FantasiCăci cerul ne vrea pentru el.... S-a săturat... s-a săturat să ne tot privească și să ne privească de veacuri pierdute peste zările înalte,cum ne chinuim sub povara grea a păcatului,pe pământul îmbătrânit de zile. Căci cerul ne vrea pentru el,căci...