Motorul mașinii destrămate tot șuiera și fluiera din toate încheieturile,când Roger pe jumate adormit îl opri și se așeză iar cu capul pe volanul cu piele.
Ochiul îi fugi în dreapta,văzându-l pe Akin rugându-se pe genunchi în mașină.
Apoi întoarse capul în spate,unde Wallter întins se curăța cum putea de sângele-i întărit de pe fața sa murdară.În aer plutea un abur verde,constituit din gazul halucinogen din care creau extratereștrii iluzii minților oamenilor de rând.
Acest gaz constituia semnul lor de apropiere de NYC,precum nu departe era și pancarda de semnalare.Roger privii spre aburul verde ce-a pătruns ușor până-n mașină,nemai având ușa din spate.
-Mă tem pentru integritatea mea mintală până s-o termina acest joc.
Spuse în timp ce se cobora cu greu jos din mașina dezasamblată,uitându-se în jur cu fobia de liniște pe care o adoptase.New York-ul orașul cândva supra-aglomerat era acum doar o ruină veche,mult asaltată cu bombe extraterestre,în care forțele de ordine extrapământene căutau orice centru de muritori.
Alarmele de alertă le sunau din nou pe telefoanele lor denivelate,indicându-le cei aproximativ treizeci de kilometrii pe care-i aveau de parcurs până la adăpost.
Buzunarul îi tremura din cauza bâzâitului telefonului,moment în care Roger se aplecă puțin și-l trase pe jumătate afară pe Wallter cu corpul.-Ce dracu' vrei!?
Țipă acesta din urmă,arătând monstros la chip din cauza distorționării feței sale prin mutilaj.
Ținea ochiul stâng intre-deschis,fiind mai puțin capabil de a vedea cu el în comparație cu cel drept.
Carnea de sub ochii-i tăiați de unghiile-i rupte era încă vânătă și nerecuperată.
Capul său acoperit de sânge întărit părea a purta o pălărie de răni din cauza multitudinii de fire ce au fost smulse din el,energia lui Wallter fiind deopotrivă pe moarte.-Arăți bine... murmură Roger în timp ce-l ajută pe Wallter să se ridice complet în picioare,murdărindu-se puțin cu sânge.
Hainele lor,tuturor,erau rupte și murdare și corpurile lor la fel.
Scena părea ruptă ca din filmele de groază,văzându-i fața lui Wallter ce părea mai degrabă o bătrână sperietoare de ciori menită focului.-Să ne grăbim să intrăm în oraș,Wallter!
Vezi,nicio roată de mașină pe zonă,doar câte-o ruginitură pe ici pe colo.
E semn că extratereștrii au distrus tot New York-ul și civilizația nu mai are dreptul de a se apropie de fosta metropolă probabil acum stăpânită de ei.
-Vazăzică,trebuie să ne furișăm noi pe viață și pe moarte până la adăpost?
Întrebă Wallter batjocoritor,bătând apropo spre recuperarea sa.-Trupele FBI sunt acolo,Wallter! Dacă ajungem cât mai repede acolo,cu atât mai repede salvăm omenirea!
-Chipul lui David mă veghează și lacrimile sărate ale soției mele îmi udă rănile.
Că de altfel nici prin minte nu mi-ar fii venit să mai continui.
Pământul tresare la atingerea tălpilor noastre asupra lui,s-a saturat de picior străin și extraterestru!
Spuse el,ridicându-se cu greu pe piciorele lui amorțite.Roger se mai învârti de două sau trei ori așteptător în jurul mașinii,se oprise la ușa din dreapta și aproape că-l trase de tot pe Akin afară.
Akin se uită la el puțin deranjat că nu a fost lăsat să-și încheie rugăciunile,dar se coborî jos degrabă,înarmat cu pistolul extraterestru.
-Băieți,vă anunț cu tristețe că vom continua pe jos din nou.
Îi anunță Roger,după care o și lua la picior spre pancarda cea mare dinainte metropolei părăsite.
-De aici vreun kilometru și intrăm în New York... murmură îndurerat de orașul odată strălucitor,ce era acum doar niște dărâmături triste împrăștiate peste tot.-Dumnezeu să ne poarte de milă,căci este scris cum că el va trimite îngerii lui să ne păzească ca nu cumva să ne rănim piciorul.
Vorbi cam off topic Akin,încercând să-i mai învelească puțin pe Wallter și Roger,care schițaseră doar câte-un mic zâmbet spre Akin.
-Da... știu că nu e momentul,băieți dar încă am rămas cu sechele de ultima dată când liniștea a lovit așa greu urechile mele!
-Tu ai rămas cu sechele,Akin? Uită-te la fața și capul meu!
Îngână râzând,făcând haz de necaz Wallter ce se afla cu câțiva pași înaintea nigerianului.
CITEȘTI
RĂPIREA
FantasiaCăci cerul ne vrea pentru el.... S-a săturat... s-a săturat să ne tot privească și să ne privească de veacuri pierdute peste zările înalte,cum ne chinuim sub povara grea a păcatului,pe pământul îmbătrânit de zile. Căci cerul ne vrea pentru el,căci...