~9.Bölüm~

629 53 47
                                    


Medyaya Lorna'nın giysisini koydum.💚

* Flört mü edeceksin yoksa savaşacak mısın ?

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

* Flört mü edeceksin yoksa savaşacak mısın ?

💚

İnsan sevdiğiyle , dostuyla hatta ailesiyle savaşır mı? Evet sözlü atışmalar , tartışmalar küslükler olur. Fakat gerçek bir savaş ? Savaşmaz , savaşamaz . Onları ezip geçemez dediğinizi duyar gibiyim.

Tahmin edin noldu Yüzbaşı Steven Grant Rogers bu savaşı başlattı.

Steve , Bucky ve Sam havaalanına gelmişti. Clint ise Wanda ve yeni arkadaşları Scott'ı getirmişti onlar artık gitmeleri gerektiğini konuşurlarken. Havalanında bir duyuru yankılandı. Bucky " Havalanını tahliye ediyorlar."

Sam " Stark"

Scott" Stark mı?"

Yüzbaşı yüzünde gergin bir ifadeyle " Giyinin." Savaşın başlamak üzere olduğunun biliyordu. Ve bir ihtimalde olsa Lorna'nın gelmemiş olmasını diliyordu.

Steve kaptan amerika kostümüyle havalanının açık alanında duran helikoptere doğru gidiyordu adımlarını hızlandırıp koşmaya başladığı sırada tahmin ettiği gibi küçük bir cihaz helikoptere yapışıp devre dışı bıraktı.

Stark burada.

Demir adam zırhıyla ona doğru uçup yere indi Tony. Hemen arkasında Rhodey kendi gri zırhıyla yere indiğinde Tony alaycı tavrıyla konuştu. " Vay canına çok tuhaf , havaalanında insan var ." Zırhının kafasını saran kısmını çıkarttı " sence de çok tuhaf değil mi?"

Rhodey " Kesinlikle Tuhaf"

Steve " beni dinle Tony şu doktor, Psikiyatrist her şeyin arkasında o var."

Tony'nin bir şey söylemesine fırsat vermeden kara panter tellerden atlayıp Steve'in sağ tarafında durdu " Yüzbaşı"

" Majesteleri"

Tony" Neyse Roos sizi geri getirmem için bana 36 saat verdi . Bu 24 saat önceydi yardıma ne dersin." Dedi Rhodey'nin arkasından dolaşıp yanına geçerken.

Steve " Yanlış adamın peşindesin."

O sırada yüzbaşının olmasından en çok korktuğu şey oldu. Sevdiği kadını temsil eden yeşil güç parıltılarını gördü hemen sonra ise onun hayranı olduğu yeşil irisleri. Kadın tam Tony'nin arkasında yere indi , kardeşinin diğer tarafına doğru yürürken

" Doğru düşünemiyorsun yüzbaşı. Eski savaş arkadaşın dün masumları öldürdü." 

Steve ne kadar burada olmasından memnun olmasa da ya da şu an yanında durmak yerine karşısında duruyor oluşundan. Sesini duymanın verdiği bir huzur kapladı içini.

Onu özlemişti.

" Doktorun bilerek yaptığını biliyorsun. Ama hala onu almak mı istiyorsun yani."

POLARİS Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin