~31.Bölüm~

411 44 146
                                    

*Birbirimiz için yaratılmışız

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

*Birbirimiz için yaratılmışız...

                                       💚

Lorna'dan

Sanırım Natasha'yı dinleyip eldivenlerimi çıkartmamalıydım çünkü terleyen avuç içlerimi insanlar farketmeden beyaz elbisemin üzerine siliyorum , her seferinde. Yüzümde ki sahte gülümsemeyi bozmadan gelen herkesle merhabalaşıyor ve kısa sohbetler ederek yanlarından ayrılıyorum.

Gözlerim Natasha'yı arıyor ama şu anda Tony ile toplantı odasında olduklarından eminim ve hayır toplantı yapmak için değil. En azından karşılıklı konuşulan toplantılardan değil.

Onu aramaktan vazgeçip tekrar bar kısmına ilerliyorum elimde bitmiş bir viski bardağı var. Bu kaçıncı bilmiyorum ama Muhafız olmamdan kaynaklı olsa gerek sarhoş hissetmiyorum kendimi. Aslında aklım da sezgilerimde gayet yerinde , içki değilde su içiyormuşum gibi.

"Kırmızı şarap lütfen."

Barmen içkimi doldururken , yan tarafımda birinin sessiz sedasız oturduğunu farketiyorum. Kafamı hafifçe çevirip kim olduğuna baktığımda bunun Rumlow olması beni şaşırtıyor çünkü kendisi Hydra ile bağlantılı olduğu şüphesiyle aylardır hapisteydi.

Ona bakmayı kesip şarabımı elime alıyorum ve Hill ile konuşan Sam'in yanına ilerliyorum. Elimi hafifçe omzuna koyduğumda arkasını dönüyor ben olduğumu farkedip kolunu belime sarıyor. Sessizce onlara doğru eğilip "Rumlow'un tutuklu olduğunu sanıyordum?"

Sam "Burada mı gördün ?"

"Evet."

Hill "2 ya da 3 gün önce çıktı. Yeni gelen amir suçsuz olduğunu söylemiş."

"Thanos'u yenmemizden hemen sonra atanan yeni amir mi ? Bir anda suçsuz mu ilan edildi yani ?"

Sam "Tuhaf."

"Öyle."

Hill "Merak etme Fruy'nin gözü üstünde. O da senin gibi düşünüyor ama kanıt yoksa..."

"Suçlu da yok."

Sam "Fury tek gözüyle , onu izlemekte zorlanmıyor mu ?"

Sam'in dediği beni güldürürken Maria gülmemek için kendini tutu ve şakasına elini Sam'in omuzuna vurdu.

Hill "Bu arada Stark nerede ?"

"Bilmem." Dedim gergince "Ben gidip diğer misafirlerle ilgileneyim."

Onların yanından koşar adım uzaklaşırken gözüme Wanda çarpıyor ve o tarafa yönelip
Yavaşça Wanda'nın kolundan çekiyorum.

"Ben gidip Loki'ye anlatacağım."

"Lorna hayır ! Natasha partide konuşulacak bir konu olmadığını üstüne basa basa söyledi."

"Tamam zaten bende masanın ortasına çıkıp herkese 'hey biliyor musunuz benim ensemin biraz aşağısında birden bire bir dövme belirivermiş ve ben ne olduğunu bilmediğim gibi , bir haftadır da varlığından haberdar değildim.' Demeyeceğim."

POLARİS Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin